HBM 31.03.2005 14:13:17 | |
---|
Onko kenelläkään tuota kyseistä DVD:tä? CDON:in mukaan julkaisupäivä on ollut 18.2.2005, mutta Epicrecordsin sivuilla ei tuosta mainintaa ole. Myöskään Free Record Shopissa ei tiedetty tuon DVD:n julkaisupäivää Suomessa. Onko kenelläkään enempää tietoa tuosta kyseisestä DVD:stä? Jos joku on ehtinyt tuon jo hommata, niin laittakaahan kommentteja. |
reijoteppo 31.03.2005 15:08:50 | |
---|
Se on Bootleg dvd, eli ei virallinen Epic/Sony-julkaisu. Hyvä keikka. Päivämäärä 21.1.1985, eli viimeisiä keikkoja ennen urkuri-pianisti Reese Wynansin mukaan tuloa. Stevie Raylla on vaan vähän 'muovinen' saundi ko.keikalla. |
Hesrock 31.03.2005 18:10:41 | |
---|
Joskus oon muistaakseni ainakin pätkiä kattonu ellen kokonaan tuon keikan. Soittaa aika hiljaa siinä jossain melko lopussa, mikä valkonen keppi sillä oli siinä. Ja Scuttle Buttin' hienosti menee piippu suussa! |
Itseasiassa oon ton joskus netistä ladannu. Hyvä keikka. Pakko ostaa DVD kyllä :) "Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo. |
poppamies 01.04.2005 23:37:00 | |
---|
Itseasiassa oon ton joskus netistä ladannu. Hyvä keikka. Pakko ostaa DVD kyllä :) Olen myös nedistä latanut. En ole vielä katsonut mutta pitäisiköhän... "G-strings are for strippers" |