Aihe: G-Major miksauksessa?
1
januszian
01.04.2005 14:38:24

Moro. Ku meikän guitar rigissä nököttää TC:n G-Major niin saako sillä parempaa laatua aikaseks ku esim. softaplugareilla?

Lähinnä compressoria tulis varmaan käytettyä ja ku äänikortissa on digitaali IN ja OUT niin seki parantais varmaan laatua.

tänks.
"Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
Groove Man
01.04.2005 14:50:00
Softaplugareita on tasoltaan aika laidasta laitaan, mutta onhan porukka löytänyt noita hyviä ilmaisiakin, jotka sanoisin kompuran kohdalta paremmin miksaukseen soveltuviksi. TC:n algot vois olla parhaimmillaan noissa delay-reverb-modulaatio osastolla. Kantsii ihan vaan kokeilla ja kerro sitten ketjuun havaintosi!
januszian
03.04.2005 14:35:24 (muokattu 03.04.2005 14:46:07)

Siis mä ostin G-Majorin ihan oikeesti kitaraprosessoriksi miksi sitä ihan myyntimainoksissakin kutsutaan...

Nyt sitten haluaisin tietää että miten se soveltuu johonkin ihan toiseen käyttötarkoitukseen.

Toisinaan joku saattaa tietää vastauksen ennen kuin ajelen pitkin maita ja mantuja irroittelemassa roinaa räkistä raahatakseni ne himaan...

Ei oo sama ku että ostan 20 000 Eurolla studiosälää ja sitten kysyn että ostinko hyvät ja paskat?

Sen takia kysyn, jos joku jo tietää ja haluaa oikeesti jopa auttaa ilman mitään ylimääräsiä älyttömiä kommentteja...
"Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
rock777
04.04.2005 06:29:19
Moro. Niinkuin tuossa mainittiinkin, parhaiten gmajor soveltuu juuri delay, reverb ja modulation osastolla. Mulla se on nykyään studioräkissä kiinni...

Itse käytän enimmäkseen delay ja chorus efektiin. Se on niin älyttömän nopea taptempolla ottaa hyvä delay.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)