Aihe: Raymond Herrera
1
Animosity
01.04.2005 10:22:28

Onko kenties kukaan nähnyt kyseisen henkilön soittavan livenä? Luin jostain vähän juttua että hemmon soittaminen ontuu lavalla aikas pahasti, vaikka kaikilla Fear Factoryn levyillä jätkä on kuin mikäkin"puolijumala"..
Enemy within...
Magetsu
01.04.2005 10:27:25
Nii'in, nykyaikana on niin helppo hiplata iskut kohilleen. En ole herraa itseään livenä nähnyt, mutta livevideoita kylläkin. Juu, välillä ontuu, mutta kyllähän se suurimmaksi osaksi vetää ne biisit hyvin ja tietty hyvällä meiningillä. Livenä kun tuppaa tuo tempokin aina välillä nousta, ni eihän sitä kerkeä aina kaikkia juttuja soittamaan... :)
Späng ' Läng
ltg
01.04.2005 10:28:07
Enpä ole livenä nähnyt, mutta mitä olen lehdestä lukenut, niin kyllä niiden tuplabasareiden takana tuntuu ihan ihminen olevan. Tykkään kyllä levyillä ko. herran soitosta kovasti.
Joidenkin mielestä groove saattaa jossain elämänvaiheessa olla lämmintä pissiä lahkeessa. On sanomattakin selvää, että olen eri mieltä.
Terok
01.04.2005 11:18:39

Demanufacturella on ihan rehellisesti korjailtu basareita ja muitakin soittimia konefiilikseen sopivaksi, uusimmalla levyllä on vissiin sitten rehellisempää soittoa eikä vissin edes triggereitä ole käytetty.

Lähde on modern drummer haastettelut..
lethus1
01.04.2005 13:26:14
Onko kenties kukaan nähnyt kyseisen henkilön soittavan livenä? Luin jostain vähän juttua että hemmon soittaminen ontuu lavalla aikas pahasti, vaikka kaikilla Fear Factoryn levyillä jätkä on kuin mikäkin"puolijumala"..

No, tuota. Kyllä se tuskassa veti aika helevetin hyvin. En tosin jaksanut rokkipoliisina tutkia jokaista iskua vaan fiilistelin musaa kokonaisuudessaan. Oli siinä esim. Cyberwaten alun basareissa jotain pientä huojumista, mutta voi voi. On se silti melkoisen tiukka äijä ja sen basarijutuissa on treenaamista loputtomasti. Rok.
Aegis
01.04.2005 14:04:59
Itekkin tuskassa hiukan sivusilmällä kattelin. Aika huonosti sai vaan bassareista selvää, vaikka kyllähän sitä huomasi ettei Cyberwastessa ne polkaisut siinä nopeimmassa paikassa ihan kohdalleen aina menneet. Muuten vaikutti ihan tiukasti vetävän. Fear Factoryn tapauksessa sen levyjen tinkimättömän tarkkuuden kyllä ymmärtää sen musiikin luonteen takia. Levyn mukana tulleella dvd:lläkin pojat sanoivat että nyt on oikeasti soitettu ja Herrerasta näytettiin myös pätkää (kyllä, juuri sitä Cyberwaste biisistä). Nyt en kyllä enää muista kuinka hän siinä vetäisee, katson sen vaikka tänään ja raportoin lisää.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
tthei
01.04.2005 16:01:55

Vähän off-topiccia mut kyl Herrera on yks mun lempi metallirumpaleista ;)

Kyl jotain livepätkiä oon nähny kun oon netistä ladannu, mut en oo kauheeta ontumista huomannu. Tietenkin nyt jotain pientä.
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist -------------------------- www.innervision-fin.tk
**Bexar**
01.04.2005 16:10:58

Taitaa kyseinen herra keskittyä nykyään enemmän videopelien maailmaan.
Joo.. on se rumpali.
lethus1
01.04.2005 17:48:32
Levyn mukana tulleella dvd:lläkin pojat sanoivat että nyt on oikeasti soitettu ja Herrerasta näytettiin myös pätkää (kyllä, juuri sitä Cyberwaste biisistä). Nyt en kyllä enää muista kuinka hän siinä vetäisee, katson sen vaikka tänään ja raportoin lisää.

Hyvin se siinä vetää. Tosin en muutenkaan jaksa nurista jostain ihan pikkukämmeistä siellä täällä kun olen näitä urpoja jotka tykkää kuunella rumpuja eikä koneita:D FF:n musiikin ollessa sen luonteista ei pieni (?) korjailu tosin todellakaan haittaa. Joku voipi tietenkin mussuttaa siitä, mutta omapa on ongelmansa...
Ruoste
01.04.2005 18:40:57
Tuskassa näin livenä, kyllähän ne basarit livetilnateessa hieman "laukkaa" kun ei oikein pysty tietokoneella korjailemaa mut ei se todellakaan huono ollu. Ja semmonen pieni laukkaus ja epätäsmällisyys kuuluu mun mielestä livenä soittamiseen, pitäähän liven kuulostaa liveltä. Pystyykö kukaan muuetn kertomaa onko Daniel Herrera (napalm death) Raymond Herreran veli tai joku muu sukulainen?
I Like It When The Red Water Comes Out...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)