J. Cool 30.03.2005 23:50:13 | |
---|
tähän vois sanoo, että ostakaa elämä......mutta ah, kun se on nykysllä DNA-hinnoilla aika kallis! don't touch my bumtsibum |
AoA 31.03.2005 01:09:46 | |
---|
noh, nopeus ja musiikki on kaksi eri asiaa. soittamiseen liittyy nopeus mutta musiikkia voi soittaa ilman nopeuttakin. Eli jos soittaa nopeasti on aivan sama vaikka soittaisi hitaasti. |
ddrum54 31.03.2005 11:01:37 | |
---|
Eli jos soittaa nopeasti on aivan sama vaikka soittaisi hitaasti. Tuossa lauseessa on absoluuttinen totuus... 2`n 4 |
grind 31.03.2005 11:03:58 | |
---|
Tuossa lauseessa on absoluuttinen totuus... Tuon totuuden sisäistämiseen menee mulla (onneksi) vielä jonkin aikaa. Hymiö. |
ilarj 31.03.2005 11:14:46 | |
---|
Jos soittaa tarpeeksi nopeesti niin soittaakin itse asiassa hitaasti. Riittävän nopeesta soitosta kun tulee vaan tasanen pitkä ääni.. |
Kaneli 31.03.2005 12:01:20 | |
---|
Sanotaan näin: Maailman nopeita rumpaleita aina löytyy, mut maailman parhainta rumpalia ei o olemassa. Eikä noita kahta pidä sekoittaa. - Si dej i reven!!
- Mee ite.
(Siberiankathru PolFukselle) |
Leipuri 31.03.2005 12:30:41 | |
---|
Ihan älytöntä läppää, mutta en voi vastustaa kiusausta :-) Onko maailman nopein laulaja maailman paras laulaja? |
Alpha 31.03.2005 12:42:34 | |
---|
Ihan älytöntä läppää, mutta en voi vastustaa kiusausta :-) Onko maailman nopein laulaja maailman paras laulaja? Tulee mieleen Tero Vaara ja "Tennissukat kirjahyllyssä"...:o) |
J. Cool 31.03.2005 15:03:19 | |
---|
olisko aika nykii jo lukkoa, tää on alusta lähtienki ollu sitä ihteään ja jutut senku huononee. don't touch my bumtsibum |
Hevitytteli 31.03.2005 17:40:11 | |
---|
*Eikös se ollut Derek Roddy se Berze-erkin rumpalin nimi?* ei.se on gary. se muuten on maailman nopein rumpali (nopeampi kuin mangini) sivulla www.metal-archives.com on juttu siitä. se on soittanut omaksi ennätyksekseen 19 lyöntiä sekunnissa YHDELLÄ kädellä virveliin ( ei re-bound) mutta ei se nopeus siis ole se tärkein,itse en hänen soitostaan enää niin kauheesti välitä mutta nopea se on. |
PeeKoo 31.03.2005 18:17:28 | |
---|
Jaahas, kovastipas on tämäkin topicci polveillut laidasta toiseen ja joskus vähän ylikin.... Mielestäni hyvällä rumpalilla on fiilistä, tyylitajua, tekniikkaa, groovea ja musikaalisuutta käyttää näitä taitoja oikeissa paikoissa - oli tempo sitten todella hidas tai todella nopea. Mitä tuohon monipuolisuuteen tulee niin suomalaisista tulee ekana mieleen Kai Hahto. Soitto toimii oli kyseessä sitten blues, rock´n roll tai metalli. Henkilökohtaisesti arvostan hänen soittoaan todellakin enemmän kuin vaikkapa Dave Lombardon joka mielestäni on aivan yliarvostettu. No niin, nyt sanoin sen ääneen..=D |
Zoso 31.03.2005 22:56:50 | |
---|
Olen samaa mieltä, ettei nopeus tee ketään parhaammaksi. kyllä minä ainakin mielummin kuuntelen jotain helvetin rytmikästä, vaikka olisikin hidasta, kuin jotain nopeeta tuplabasariakomppia. |
moderndrummer88 01.04.2005 10:01:30 (muokattu 01.04.2005 10:02:21) | |
---|
Mistä johtuu kun jotkut tahot luulevat, että kun rumpali soittaa ihan helevetin nopeasti, että se automaattisesti olisi järkyttävän hyvän rumpalin merkki ja tarkoittaisi kaikkien nopeiden paukuttelijoiden olevan rumpalien kermaa? Esimerkkinä olkoon vaikka se kun yksi kaveri näytti videopätkän jossa tuo The Berzerkerin rumpali soitti yksinään ja pisteli kyllä patteristollaan ihan kiitettävää vauhtia. Videon aikana ja sen jälkeen kaveri sitten hehkutti että: "Mistä vetoo että on muuten varmaan maailman nopein ja paras rumpali?!". Siinä sitten yrittää selittää että ei se nopeus kaikkea merkitse.. Itse en ole tähän osannut vastata, joten kysynpä teiltä arvon toverit. mulla on pari tämmöstä kaveria jotka heti kun huomaa että rumpali tykittää kuuttasataa menemään sanoo että kyllä on kova rumpali... ihan kakkapyllypissi juttua tuommonen nopeus=kuningas Tärbä-tärbä-kosh |
Magetsu 01.04.2005 10:48:00 | |
---|
mulla on pari tämmöstä kaveria jotka heti kun huomaa että rumpali tykittää kuuttasataa menemään sanoo että kyllä on kova rumpali... ihan kakkapyllypissi juttua tuommonen nopeus=kuningas No ei välttämättä. Sehän on heidän oma mielipiteensä. Kyllähän nopeus on aina kiehtonut ihmisten mieliä. Autotkin on eri mageita jos niillä pääsee yli kolmeasataa, mutta missä niillä sitten ajetaan sellaista vauhtia?! Kyllä monet kevyemmän musiikin rumpalit ovat nopeita, mutta eikös meidän homma ole kompata sitä yhtyettä, mätössä vaan tuplat pääsevät paremmin oikeuksiinsa. On triggereitä ja kaikenmuailman buustereita, joilla saa järeät basarisoundit ja niistähän se nuoriso tykkää. Ei minua haittaa ollenkaan jos jotkut väittävät jotakin rumpalia maailman parhaaksi,nopeimmaksi,gruuvimmaksi ym.plaaplaa. Kyllä se siittä, sitten kun on värkänny tarpeeksi kauan musiikin kanssa niin hahmottuu se kokonaisuuskin... Späng ' Läng |
On triggereitä ja kaikenmuailman buustereita, joilla saa järeät basarisoundit ja niistähän se nuoriso tykkää. Ei minua haittaa ollenkaan jos jotkut väittävät jotakin rumpalia maailman parhaaksi,nopeimmaksi,gruuvimmaksi ym.plaaplaa. Kyllä se siittä, sitten kun on värkänny tarpeeksi kauan musiikin kanssa niin hahmottuu se kokonaisuuskin... Eli kun on kuunnellut musiikkia kauemmin, ymmärtää ettei nämä nopeasti soittavat rumpalit olekaan niin kovia tälläisen turbonopean tuplabasarihevin ollessa nuoruuden hömpötyksiä. Vitu, mulle ei ole kyllä riittänyt näköjään sitten nämä lukuisat vuodet vaikka teini-ikäkin on jo ollut takana pidemmän aikaa. Osaan vieläkin arvostaa nopeitaKIN rumpaleita vaikka mielestäni hahmotan kokonaisuuden mainiosti. Nopeastikin voi soittaa niin, että se sopii musiikkiin. Olen toki todennäköisesti väärässä. Kyllä mä muutaman vuoden päästä sen huomaan kun rupeaa jazzit ja aikuisrokit maistumaan... |
narzghail 01.04.2005 14:07:35 | |
---|
Laadukasta keskustelua täällä nykyään, huomaan. Eiku. |
Aegis 01.04.2005 14:08:11 | |
---|
Mitä hiton buustereita? Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Magetsu 01.04.2005 14:12:59 | |
---|
Späng ' Läng |
-jonne- 01.04.2005 15:15:58 | |
---|
totta on että nopeus ei rumpalista parasta tee. oman mielipiteeni esimerkkinä pidän mm. tommy leetä, joka ei oo rumpaleiden nopeimmasta päästä mutta muuten soittaa hyvin ja pitää lavalla show-rumpalin meininkiä...arvostetaan muutakin kuin nopeutta. |
Peffi 01.04.2005 15:20:53 (muokattu 01.04.2005 15:21:16) | |
---|
Ei nopeus todellakaan kaikkea ratkaise, mutta ei se ainakaan ole haitaksi |