Aihe: Nyt menee järki!
1 2
Hornanturska
31.03.2003 22:42:23
Jos ei kieli katkea kuukauden ahkeran soiton jälkeen niin jossain on vika.

Mua alkaa jo vähitellen kyrsimään kun kielet katkee 2 viikon välein.Ennen sitä soitti Ghs:llä nykyään pitää tyytyä Fendereihin kun ne on yli 2 euroo halvempia...*nyyh*...
...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa... http://www.analthrone.cjb.net
LaXu
31.03.2003 23:24:50

Jos ei kieli katkea kuukauden ahkeran soiton jälkeen niin jossain on vika. Liian vähän soittoa, tai liian hiljaista hipeltämistä. :)

(Tai sitten käyttää Maximoita.)

Soittamalla en ole kyllä aikoihin kieliä katkonut ja kielinä toimii D'Addariot, koska ne ovat suht halpoja. Tunnenpa kuitenkin yhen hepun, joka onnistui pariin otteeseen soittamaan lukioaikoina koulun bassosta paksuimman kielen poikki.
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Höpötystä omista soittimista ja vempeleistä.
Reno.
01.04.2003 03:32:36
Mulla särisee vähän ala-e kalliimman puoleisessa Ibanezissa. Floikka edge-tallalla. Tehtaan kielet vielä.. Laskin jopa kieliä aika reilusti, mutta pieni resonoinninomainen särinä tai pikemminkin surina ei muuttunut pahemmaksi. Ei nyt sinänsä häiritse, niin pienestä kyse, mutta hämää kun fretteihin se ei ainakaan ota kiinni, testattu.
I've been attacked by storms of disillusions
Reno.
02.04.2003 02:51:58
Noo mulla on kaks kertaa katkennu kieli elämäni aikana, (vaikken koko elämääni olekkaan soittanut), eli ylä-e hillittömässä bendissä. En kyllä mitenkään muuten saa kieliä poikki.
I've been attacked by storms of disillusions
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)