Aihe: Pettäminen keikkareissuilla
1 2 3 4 5 68 9 10 11 12
Sertzo S
01.04.2005 12:47:57 (muokattu 01.04.2005 12:49:26)
jo ajatus tuntuu pettämiseltä, ikku. taitaa tietää keikkaselipaattia.

Kyllä minä paatissa en keikan jälkeen aikoinaan selitellyt, vaan toimin ja koinin. ;)
Basso oli Ovation Magnum II norsunahkahihnalla. :)
tanjuli
01.04.2005 12:48:47
Kyllä minä paatissa en keikan jälkeen aikoinaan selitellyt, vaan toimin ja koinin. ;)

pittääpi illalla kokeilla. onneks on varvikki kotona ja laulan vaan :D
[i hear voices but at least they're on tune]
Sertzo S
01.04.2005 12:50:43
pittääpi illalla kokeilla. onneks on varvikki kotona ja laulan vaan :D

Kyllä ne varvikki irtosi ajalallaan. ;)
uruttaja
01.04.2005 13:19:15
Kyllähän basistit on valttia, varsinkin kun niillä on Walttonin basso.

Joo olis perseserkkuja ja niin sikin sokin pitkin Suomen niemee, ettei laskurit riitä. Pikkupaikkakunnillahan on ollut perinteisesti soittajamyönteistä vosua liikenteessä, ja siitä genrestä saattaisi moni tuntematon löytää lankonsa.

Pettäähän ne vaimot,kun ukko on viikkoja menossa, se on selviö Itelle kävi näin, eikä se ole edes mikään salaisuus.
WanhaWetäjä
01.04.2005 13:41:41 (muokattu 01.04.2005 13:42:07)

Jos lähettäis siltä pohjalta että miltä se soittajasta tuntuis kun tulis himaan vähän sovittua aikasemmin ja löytäis sieltä jonkun suonikullin ähisemässä muijan päällä??

Toiset pystyy elään toisiaan pettämällä,mä en...aika korneja noi "saa pettää jos ei jää kii"-sanattomat sopimukset jos kuitenkin yhdessä eletään ja on lapsia,talot ja velat yms. niin miks ottaa riskejä??Mä jäisin ainakin aivan tyhjän päälle jos ero tulis...

Just kuulin kollegalta aika huvittavan jutun;yks muija käy aina säännöllisesti "vain" ottamassa käkättimeen siltä kun se ei kuulemma halua pettää miestään,voi jumal... ;-))))
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
manjaana
01.04.2005 14:15:23
Yhteenvetona: "Vaimoni ei ymmärrä." Lasten kuvia. Kyynel.

No niin arvon turakaisnaiset, kuinka moni teistä on tähän halpaan mennyt?

Naurattaa lähinnä.. *virn*

Kyl maar se on niin, et siihen tarvitaan mies eikä pelkät housut...
Elämä alkaa, kun koira kuolee ja lapset lähtee...
uruttaja
01.04.2005 15:11:56 (muokattu 01.04.2005 15:12:39)
Mä oon ollut parissakin semmosessa bändissä, jossa oli oikeita häntyreitä ja vielä samassa bändissä yhtä aikaa.

Toinen oli afro-suomalainen basisti. Se sai sen verran komppia komppikaveriltaan, että ne oli melkein kipeitä, jos ei saanu jonain iltana pilua. Kauheimpia keikkoja oli ne joihin ei jääty yöksi vaan jatkettiin heti rundia. Keikkabussi muuten heiluu suhteellisen rytmikkäästi ylös-alas-liikettä roudauksen aikana, oletteko huomanneet?

Ne poijjat varmaan hässi potkukelkasta tikapuihin kaikki kaksijalakaiset Simojoen eteläpuolelta Hankoniemen nokkaan asti.,tai itse asiassa vieläkin etelämpänä vesistöolosuhteissa. Eikä ollut yksi tai kaksi yötä,kun jouduin istuskelemaan jossain muualla kuin omassa hotellihuoneessa. Eihän sitä kestä katella wanha Erkkikkään.

Sitten on semmosia tyttäriä, joiden miellyttävä harrastus on kaataa soittajia, varsinkin solistitasoisia, ulkonäköön tai ikään katsomatta.

Itse kun olen ollut aina ruma, niin en tiedä onko urutuksella tulleet ne pari morsianta, vai ihan luontaisen viehätysvoiman avulla.
Martso
01.04.2005 15:15:28
Komeimpia/kauheimpia tarinoita, mitä oon kuullu:

-Naisen suusta: "Tee mulle mitä haluat, niin Reetukin teki!"
-Naisen luona: sängyn päädyssä on epäilyttävä kokelma eri julkisuudenhenkilöiden kuvia liimattuna kiinni, kuin päänahkoja!
"Tärkeintä ei ole hyvä keikka, vaan nopea poistuminen!"
pekkajau
01.04.2005 15:52:11
Yhden rumpalin vaimo sai kaksoset ja mustasukkaisuudestaan tunnettu rumpali väitti että toinen kaksosista on roskakuskin ja toinen postinkantajan näköinen!
Tärkeintä ei ole se että itse viihtyy vaan se että kaverit viihtyy!
Tankero
01.04.2005 16:45:22
Joo jotkut on saanu, yleensä basistit.

Minä saan yleensä kahdesti per keikkareissu. Pyytää ja olla ilman.
kimmoke
01.04.2005 17:13:36

Jos sais kerran reissullansa, vaikkapa edes hevosta...
Joskus Karvian keikalta aamulla tullessa lehmät katteli kaihoisasti perään, mutta en muista sainko;).
Sen verran naisilta suojaava ulkonäkö ettei o paljon tarjouduttu. Kerran soittotauolla joku pimatsu haki tanssiin...varmaan joku sokee;).
Varpaitten tallomisen jälkeen häippäs arvokkaasti takavasemmalle.
Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi?
edge
01.04.2005 17:19:32
Kyllähän basistit on valttia, varsinkin kun niillä on Walttonin basso.

Joo olis perseserkkuja ja niin sikin sokin pitkin Suomen niemee, ettei laskurit riitä. Pikkupaikkakunnillahan on ollut perinteisesti soittajamyönteistä vosua liikenteessä, ja siitä genrestä saattaisi moni tuntematon löytää lankonsa.

Pettäähän ne vaimot,kun ukko on viikkoja menossa, se on selviö Itelle kävi näin, eikä se ole edes mikään salaisuus.

Tiedän kyllä muutaman muunkin instrumentin taitajan joilla se ei välttämättä ole niin kauhian tiukassa....
Pettää pettää vaikka ei niin kauan keikoilla olekkaan,niin se kävi mullakin.
..verrattain nättiä hommaa..
R.Syke
01.04.2005 22:09:00 (muokattu 01.04.2005 22:10:24)
-Puhaltajista huilut ja pikkolot on hiljaa, mutta jo baritonifonisteilla on kuulemma mahtava sukséè...

-fagotisteista puhumattakaan

..ja klanetisti MS:sta...

Keikalla ei oo pettäny kuin pokka....tosi on...
uruttaja
01.04.2005 22:10:06
-Puhaltajista huilut ja pikkolot on hiljaa, mutta jo baritonifonisteilla on kuulemma mahtava sukséè...

Varsinkin nahkafagotin äänenjohtajat on vahvoilla tällä saralla.
turisija
01.04.2005 22:18:17
josko ois näin? ; kerran meinasin viime vuonna saaha, tänä vuonna on ollukki sitte vähä rauhallisempaa
KoskPaavo
01.04.2005 22:20:31
Muinoin Markus ja Kotkat -bändissä suunniteltiin kesäöisellä keikkareissulla että olis mukava sellainen tellinki joka kulkisi mukavasti Mersun takakoukuissa , kun niin paljon oli tyttöjä tyrkyllä piikkilankojen takana . Jos olis logistisesti vähän paremmin suunniteltu ne kiertueet niin olis voitu viipyä esiintymispaikoillakin pitempään.
Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti
Neljä Ruuvia
01.04.2005 22:22:39

Keikalla ei oo pettäny kuin pokka....tosi on...

Mä oon ymmärtänyt että fagoteissa on aika paljon sellasta kaikki käy ryhmää :-)
uruttaja
02.04.2005 00:25:06
Mä oon ymmärtänyt että fagoteissa on aika paljon sellasta kaikki käy ryhmää :-)

Jopa ihan kaikki käy, silloinhan saanti on varmempaa.
edge
02.04.2005 10:22:47
Tämä koko pettäminen on myytti. Kaikki (tai suurin osa) ns normaaleissa ammateissa ovat jos ovat saaneet, pettäneet ravintoloissa. Joten ne pienen pienilla aivoilla ynnäävät, meidät jotka työkseen asuvat hotelleissa, huoripukeiksi. Kaikissa ammattiryhmissä tapahtuu samaa ja olen sitä mieltä että tilaisuus tekee varkaan tässäkin asiassa.
..verrattain nättiä hommaa..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)