skebajaba 22.01.2004 10:01:42 | |
---|
noniin elikkä tommosta nuppia olen katsellut, kertokaas että onko säröt yms. niin kovat kun tuolla harmony-centralissa väittävät. ja voi kertoa muutenkin mikä on huonoa ja mikä hyvää=) kiitoksia -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
svilo 22.01.2004 11:22:15 | |
---|
noniin elikkä tommosta nuppia olen katsellut, kertokaas että onko säröt yms. niin kovat kun tuolla harmony-centralissa väittävät. ja voi kertoa muutenkin mikä on huonoa ja mikä hyvää=) kiitoksia Säröt ovat todella hyvät ja monipuoliset, ja puhdas kanava on myös loistava, mitään huonoa en löytänyt ko. vahvistimesta, ja hyvää....hinta/laatu suhde hyvä, ja tuiki harvinainenkin, se on todellinen "rectokiller", mutta siinä on muutakin kuin "mesaa", kaikessa yksinkertaisuudessaan loistava vahvistin monenlaiseen musiikkiin.... - tone is everything - |
skebajaba 22.01.2004 11:24:25 | |
---|
Säröt ovat todella hyvät ja monipuoliset, ja puhdas kanava on myös loistava, mitään huonoa en löytänyt ko. vahvistimesta, ja hyvää....hinta/laatu suhde hyvä, ja tuiki harvinainenkin, se on todellinen "rectokiller", mutta siinä on muutakin kuin "mesaa", kaikessa yksinkertaisuudessaan loistava vahvistin monenlaiseen musiikkiin.... oon miettinyt että marsun antaisin pois ja tilalle ottaisin tuommosen..=) onko järkevää? -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
P2 22.01.2004 15:04:53 (muokattu 22.01.2004 15:06:19) | |
---|
onko järkevää? Käytännön vinkki: ei kannata ihan tossa elämänvaiheessa vielä pistää kaikkia kamoja vaihtoon, viiden vuoden päästä saattaa vituttaa aika rankasti tyyliin: "Perse, ku ei oo sitä marsua enää, oli prkleen hyvä vehje se." Itteä ainakin vituttaa, ku teinivuosina tuli vaihdettua pari hyvää keppiä pois, ois niillä kiva vieläkin soitella, mutku se rr oli niin pakko sillon saada. Nooh, ehkä joku ottaa vähän opikseen. Edit: Mut jos välttämättä haluut vaihtaa, ni voit myydä sen marsun esim. mulle halvalla, ni voin sitten harkita sen takasin myymistä sitten joskus... Äläkä nyt ota tästä mitenkään ittees, tee mitä haluut, annoin vaan vähän huonoa elämänkokemusta. |
skebajaba 22.01.2004 15:13:44 (muokattu 22.01.2004 15:14:42) | |
---|
en ota itteeni tietenkään=) onhan se hyvä että joku "kattoo" vähän peräänkin...olen kyllä tätä ideaa haudutellut päässäni jonkun aikaa muutenkin, et ei ole ihan mikään hetken mielijohde kuitenkaan...ja kokoajan mietin enemmän ja enemmän..=) niin kommentteja tosta prosonicista otetaan edelleen vastaa erittäin kiitollisena..=) niin ja "teinivuodetkin" jäävät kohta puoleen taakse, kun tulee ei teiniluku mittariin vuosissa=) -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
P2 22.01.2004 15:18:05 | |
---|
niin ja "teinivuodetkin" jäävät kohta puoleen taakse, kun tulee ei teiniluku mittariin vuosissa=) Nojoo, en itekään mikään vanha vielä oo silleen. Mut lähinnä pointti on se, että ne myydyt kamat alkaa kaduttaa vielä jossain vaiheessa. Oma periaate ainakin nykysin on se, että mitään ei myydä pois, koska kuitenkin niitä tulee vielä ikävä. No okei, möin yhen mikin, mutta sellasia saa kaupasta uusia. |
skebajaba 22.01.2004 15:27:22 | |
---|
Nojoo, en itekään mikään vanha vielä oo silleen. Mut lähinnä pointti on se, että ne myydyt kamat alkaa kaduttaa vielä jossain vaiheessa. Oma periaate ainakin nykysin on se, että mitään ei myydä pois, koska kuitenkin niitä tulee vielä ikävä. No okei, möin yhen mikin, mutta sellasia saa kaupasta uusia. ymmärsin pointtisi kyllä. kyl muakin vitustaa vähän et möin mun sg:n pois kun halusin lespan ja sit en ostanu ees lespaa vaan jotain kieliä mikkejä ja kaljaa... -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
skebajaba 22.01.2004 20:19:10 | |
---|
noniin kertokaahan nyt jotain tosta nupista... kitarapajalta kun kysyin että oisko köyhän miehen mesa niin sanoivat näin. En mä oikeastaan sanoisi että se mikään köyhän miehen kone. Enemmän pro se on kuin Single Rectifier sarjan Boogiet. haluan kuitenkin teiltäkin kommenttia mielellään jos tiedätte vehkeestä jotain sanottavaa..=) jeps kiitos -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
svilo 22.01.2004 23:53:51 | |
---|
noniin kertokaahan nyt jotain tosta nupista... kitarapajalta kun kysyin että oisko köyhän miehen mesa niin sanoivat näin. haluan kuitenkin teiltäkin kommenttia mielellään jos tiedätte vehkeestä jotain sanottavaa..=) jeps kiitos Ja tuossakin ovat oikeassa...... - tone is everything - |
kalkkuna 23.01.2004 00:29:52 | |
---|
Hoi, älä missään nimessä marsua minnekkään vaihda, ikinä, sen verran kun ne rokkaa. |
Rajapatsas 01.04.2005 12:01:51 | |
---|
Tämä tuli itselle ajankohtaiseksi kun toveri forumistilta tällaisen ostin (kiitokset vain Joensuun suuntaan:-). Erittäin pätevä peli! En osaa Mesoista mitään sanoa, mutta tämä on todella kyllä täälläkin mainittujen mainesanojen väärtti. En tekniikasta osaa sanoa tarkemmin, mutta soittamisen kannalta nuppi on hämmästyttävän monipuolinen. Itse soitan raskaspoljentoista rokkia ja soitossa säröt ovat taipuneet moniin fiiliksiin. Lisäksi potkua löytyy moneen eri tilaan ja tilanteeseen. Suosittelen, vaikka sitten sen marsunkin kustannuksella:-) |
noniin elikkä tommosta nuppia olen katsellut, kertokaas että onko säröt yms. niin kovat kun tuolla harmony-centralissa väittävät. ja voi kertoa muutenkin mikä on huonoa ja mikä hyvää=) kiitoksia mihin sie mies tarttet hyvää säröä kun siul näytti olevan Jekyll & Hyde? =) Itse en ole koskaan oikein fenkun säröistä tykännyt, mutta miepä soittelenkin tuollaista meteliä paitsi sillon kun apinoin late 60's ja early 70's kukkaisrock/hardrock-bändejä. Tosin, tuota Fenkun uutta 400-550W Metalhead nuppia en ole kuullut, mutta veikkaan sen olevan joku numetal-skeida :) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Dinorocker 01.04.2005 12:16:47 | |
---|
Mainio nuppi. Taipuu vaiks mihin. Esim. Peter Green on viime vuosina käyttänyt tuollaista. Outrider |
skebajaba 01.04.2005 13:14:46 | |
---|
mihin sie mies tarttet hyvää säröä kun siul näytti olevan Jekyll & Hyde? =) Itse en ole koskaan oikein fenkun säröistä tykännyt, mutta miepä soittelenkin tuollaista meteliä paitsi sillon kun apinoin late 60's ja early 70's kukkaisrock/hardrock-bändejä. Tosin, tuota Fenkun uutta 400-550W Metalhead nuppia en ole kuullut, mutta veikkaan sen olevan joku numetal-skeida :) niin ja topicci on joku vuoden vanha ainakin=) OSTAN WHAMMY PEDAALIN TARJOA JOS ON TYHJÄN PANTTINA!!! |
Rajapatsas 01.04.2005 13:43:39 | |
---|
Mihinkä se hyvä topikki vanhenisi:-) Tuosta prosonicin säröstä nyt voi sen verran sanoa, että eipä enempiä juuri kaipaa. Sen verran murinaa tuosta irtoaa... |
slopez 17.04.2005 12:35:53 | |
---|
Koskas näitten valmistus on lopetettu? This road is unclear but it feels like I'm almost home Finest Our - Will Haven |