Aihe: Pettäminen keikkareissuilla
1 2 3 4 58 9 10 11 12
manjaana
01.04.2005 11:12:35
Jotkut tykkää siitä.

niih, eiks me ollakkin turhamaisia.. ;o))
Elämä alkaa, kun koira kuolee ja lapset lähtee...
Martso
01.04.2005 11:13:48 (muokattu 01.04.2005 11:19:07)
Sanoisin, et tekee ukkoansa mustasukkaiseksi...

Niin no, ei se silti ole mikään kiva juttu sille ukolle ruveta selittämään tauolla: "En mie mikkään pervo ole ja akkas sitä paitti alotti!"
"Tärkeintä ei ole hyvä keikka, vaan nopea poistuminen!"
manjaana
01.04.2005 11:18:17
Niin no, ei se silti ole mikään kiva juttu sille ukolle ruveta selittämään tauolla: "En mie mikkään pervo ole ja akkas sotä paitti alotti!"

Komp....
KoskPaavo
01.04.2005 11:19:18
Mut kaikki ei. Vaikeitaki tilanteita on ollu. Muija tuijottaa alkuun ja sitte ku itellä katse tarttuu siihen, niin muijaa valittaa äijällensä: "Tuo pervo tuolla stagella tuijottaa koko ajan!"
Mä joskus Seinäjoella tein tuota puoliksi ajatuksissani, niin sen ukko tuli huutamaan mulle että "Sut heitetähän Kyrööhön!"
Sitä jokea kai tarkoitti.
Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti
riff
01.04.2005 11:31:14
Onpa se joillain käynyt toisinkin päin. Humpparatsu lähtee keikalle ja Vaimo pettää kotona sillä aikaa.
Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee!
Martso
01.04.2005 11:35:34
Onpa se joillain käynyt toisinkin päin. Humpparatsu lähtee keikalle ja Vaimo pettää kotona sillä aikaa...

...ikäänkuin kostoksi yhteiskunnalle?
riff
01.04.2005 11:37:39
...ikäänkuin kostoksi yhteiskunnalle?

Niin ja varmuuden vuoksi, vähän niinkuin rahaa possupankkiin.
Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee!
baron
01.04.2005 11:42:04

Musta tuo pettäminen on aika omituinen termi, ikäänkuin tyttöromaaneista.

Mä kyllä pettäisin mun vaimoani, jollen kävisi vieraissa.
The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry
manjaana
01.04.2005 11:43:15
Onpa se joillain käynyt toisinkin päin. Humpparatsu lähtee keikalle ja Vaimo pettää kotona sillä aikaa.

Heh...., varmaan aprillipila.. ;o)
Martso
01.04.2005 11:45:19
Minkähänlainen meteli tulis, jos tuonne turassicparkkiin laittais kysymyksen: "kuinka usein petät puolisoasi tanssi-illoissa? " :)
M.i.k.key
01.04.2005 11:49:12
Eihän nyt siellä, kaikki vaan tanssii, pystyasennossa ja pystypäin... ;oD

Kaikki tanssiminen tähtää vain ja ainoastaan vaakamamboon! Eihän siinä hommassa mitään muuta järkeä voi olla!?
Mä lopetan nää hommat!
Tankoprinssi
01.04.2005 11:49:55 (muokattu 01.04.2005 11:50:27)

Heh...., varmaan aprillipila.. ;o

Ei suinkaan. Itsekin olen vähentänyt keikkoja, kun naapurin mies on viikonloput keikoilla, jolloin siellä tarvitaan "talonmiestä".
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
manjaana
01.04.2005 11:52:50
Ei suinkaan. Itsekin olen vähentänyt keikkoja, kun naapurin mies on viikonloput keikoilla, jolloin siellä tarvitaan "talonmiestä".

Jumankeka, tuota en ollutkaan kekannut, talonmiestähän sitä kyllä tarvitsisi...
baron
01.04.2005 11:53:54

Täytyy nyt kertoa (miksi muka?) että soittajiin kyllä luotetaan.

Jossain privaattijuhlissa, joissa olin keikalla, vaimo (ei mun) sai viinan laukaiseman primitiivireaktion ja aviomies iski mulle taksirahat kouraan ja sanoi, että vie himaan (heidän) ja rauhoita, kyllähän sä soittajana osaat.
The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry
Martso
01.04.2005 11:54:22
Kaikki tanssiminen tähtää vain ja ainoastaan vaakamamboon! Eihän siinä hommassa mitään muuta järkeä voi olla!?

Joillakin on se tekninen suorutus viimesen päälle, ilman mitään sen kummempaa nautintoa? Siinä ei tosin munkaan mielestä järkeä ole. Luulis tanssimisen tarkoituksen olevan lystin pito!?
M.i.k.key
01.04.2005 11:57:21 (muokattu 01.04.2005 11:57:50)
Joillakin on se tekninen suorutus viimesen päälle, ilman mitään sen kummempaa nautintoa? Siinä ei tosin munkaan mielestä järkeä ole. Luulis tanssimisen tarkoituksen olevan lystin pito!?

Minä tanssin viimeksi tiistaina, runsaat promillet ja bändi soitti Soul-funkklassikoita. Ei tullut mieleenkään mennä toivomaan että soittakaa masurkkaa.Vaakamambo jäi saavuttamatta mutta ei muuta kuin uutta matoa koukkuun...
Mä lopetan nää hommat!
baron
01.04.2005 11:58:24

Minäkin tanssin viimeksi tiistaina, runsaat promillet ja bändi soitti Soul-funkklassikoita. Ei tullut mieleenkään mennä toivomaan että soittakaa masurkkaa

Se on tullut sulle tavaksi. Muistelen että viime sunnuntainakin olisit tanssinut:-)
M.i.k.key
01.04.2005 12:00:01
Se on tullut sulle tavaksi. Muistelen että viime sunnuntainakin olisit tanssinut:-)

Ikinä ei ole ollut niin hauskaa, ja taas oli. Oli pakko jatkaa sunnuntaina alkanutta bailaamista tiistaihin asti...
Mä lopetan nää hommat!
Kosmonautti
01.04.2005 12:00:38
Minä tanssin viimeksi tiistaina, runsaat promillet ja bändi soitti Soul-funkklassikoita. Ei tullut mieleenkään mennä toivomaan että soittakaa masurkkaa.Vaakamambo jäi saavuttamatta mutta ei muuta kuin uutta matoa koukkuun...

Mä kyl kävin toivomassa, mut se masurkka oli täysin ylivoimainen sana lausuttavaksi illan tarjoilun jälkeen. Bändi ei ymmärtänyt.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)