RocK_y 01.04.2005 08:44:42 | |
---|
Mitäs mieltä olette BIlly Idolin uudesta Devil'playground levystä? Minun mielestä tosi kova levy kunhan kuuntelee muutaman kerran. Ensimmäsillä kerroilla levy ei oikein kuulostanut miltään, mutta pikkuhiljaa alkaa jo kuulostaa ihan kunnon Billy Idolilta.. |
onkse se REBEL YELL kaveri? Huh.. Vieläkö sil on se blondi kyborgipystäri. Aika Dolph Lundgren. Totaalisen kasari ilmiö. EI Net, kun on kuornevia. Ovat välillisesti roipsautettuja keesoja. |
stickyfinger 04.04.2005 19:23:16 | |
---|
Mulla ollu tuo nyt vähän päälle kuukauden päivät promona kuuntelussa, ja onhan se parempi mitä olisi voinut olettaa. On kuitenkin sanottava että aika paljon turhanpäiväisiä huti-biisejä löytyy. Ja käsittämätöntä että levylle on pukattu joulubiisi, mikä pointti?? "Super OverDrive" ja "Scream" on kyllä ihan mallikkaita perus hard rock-renkutuksia. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
guitarmonkey 05.04.2005 16:12:44 (muokattu 05.04.2005 16:13:34) | |
---|
Mitäs mieltä olette BIlly Idolin uudesta Devil'playground levystä? Minun mielestä tosi kova levy kunhan kuuntelee muutaman kerran. Ensimmäsillä kerroilla levy ei oikein kuulostanut miltään, mutta pikkuhiljaa alkaa jo kuulostaa ihan kunnon Billy Idolilta.. Tätä keskustelunaloitusta odottelinkin. Mielestäni ihan kelpo levy, ainakin paluulevyksi. Varsin positiivista levyssä mielestäni on että sellainen turha puristus on poissa ja uskalletaan ottaa vähän yllättäviämpiäkin päänavauksia (kantrivaikutteet). Uudet päänavaukset toimivat mielestäni todella hyvin. Tosin joulubiisi tulee suosiolla skipattua. Suurin syy biisien rakenteelliselle ja soitannolliselle toimivuudelle kuuluu herra Stevensille. (sanoo suuri Stevens-fani) Asia mikä itseäni risoo näissä Billyn uuden levyn kommenteissa on se että Billyä pidetään jonain saatanan kahdeksankymmenluvun mussukkana joka leikkii kovaa jätkää ja on jollain ihmeen säkällä tehnyt pari hittiä. Tosiasia kuitenkin on että Billyn keskeisimmät biisit kestävät vertailun mihin tahansa rock-kappaleisiin. Eli ei ne ole mitään keskinkertaista tilauskamaa vaan varsin tyylikkäitä rock/popbiisejä. Mitäpä muuta... Billyllä on komea ääni ja Stevens on äijä. Jos saisin mahdollisuuden soittaa kenen tahansa muusikon kanssa -elävän tai kuolleen, valitsisin ehkä mieluiten sen elävän. |
Zakk 21.04.2005 09:29:52 | |
---|
Sain itsekkin vihdoin hommattua tämän, ja sehän on ihan helvevetin hyvä, tai no en odottanu siltä yhtään mitään ja nyt oon kuunnellu pari päivää putkee. Hyvin rokkaa, mutta sen joulubiisin ois voinu jättää pois, tai laittaa vaikka vikaks biisiksi, ni ei tartte turhia hyppiä.. |