HEVY 01.04.2005 01:20:42 | |
---|
Elikkäs löytyykö kokemuksia kyseisestä ridestä? Oon jo jonkun aikaa suunnitellu vaihtavani mun Sabian AAX 20" Stage riden johonkin raskaampaan, kun on ruvennu tuntumaan vähän liian hennolta mun käsittelyssä. VOIMAA SE ON PAINOVOIMAKIN! |
Mulla on 22" Signature Power Ride joka on aikalailla samaa kamaa ton uudemman Line:n kanssa. Elikäs: Loistava pelti raskaaseen ja äänekkääseen menoon. Kirkas erottuva kello. Todella miellyttävä kapulaääni elikäs pingi. Mutta varoituksen sana: Pelti ei TODELLAKAAN sovi hissutteluun sillä soi niin saatanasti eli käy mitä mainioimmin mättöön ja muuhun äänekkääseen vääntöön eikä takuulla jää jalkoihin. Ite juuri tykkään kun saundi erottuu ja pingi on selkeä rajummassakin kyydissä. Tosin hieman häiritsevän kova saundi hiljempaa soitettaessa eli ei ole allround pelti vaan pikemminkin ääripään tavaraa. On tässä joutunu vakavamminkin harkitsemaan toisen riden hankkimista. On mulla sellanen kaverin Rmiff-setin mukana aikoinaan tullut 18,5" krapulaisen ryssän takoma riden tapainen pelti jossa on silti ällistyttävän hyvän kuulonen pingi mutta muuten on saundiltaan kun mikäkin lehmän hönkäys. Täytyy varmaan sitä ensihätään ruveta "kouluttamaan" settiin mukaan. No joo, mut se on eri juttu taas se. Mut osta pois jos on tarvetta kovaääniselle ridelle. By the way, on tullut harkittua että jos luopuisin omasta signaturesta että kun sulla tulee ostopäätöksen aika niin kysy multa vielä josko raaskisin luopua siitä. Niin sitä mä vaan ettei sun sitte tarttis uudesta turhaan maksaa kun olis mahdollisesti hyviä käytettyjäkin tarjolla... |
HEVY 01.04.2005 12:05:54 | |
---|
Toi oli hyvä tietää, ettei tuu hukattua tota nykyistä rideä. Täytyy pitää se setissä mukana jos sattuu tarttee vähän hiljasempaakin meininkiä. Ainakin noiden sun kommenttien perusteella toi saundi ja ominaisuudet olis just sitä mitä mää kaipaisin. VOIMAA SE ON PAINOVOIMAKIN! |
Stereophile 01.04.2005 17:27:50 | |
---|
Onko porukalla minkälaisia mielipiteitä/kokemuksia Zildjianin Schimitar-sarjan 20" ridestä? On ainakin minun mielestä rokkiin hyvä "pingi" ja kovaääninen kello... Tosin se on nököttäny siinä telineessä jotain 8-9 vuotta, mutta ei oo ollu tarvetta (lue: rahaa) uusia. |
Nolte 02.04.2005 14:40:27 | |
---|
Onko porukalla minkälaisia mielipiteitä/kokemuksia Zildjianin Schimitar-sarjan 20" ridestä? On ainakin minun mielestä rokkiin hyvä "pingi" ja kovaääninen kello... Tosin se on nököttäny siinä telineessä jotain 8-9 vuotta, mutta ei oo ollu tarvetta (lue: rahaa) uusia. Jatketaan ohi aiheesta. Joo, minulla on tuollainen, kymmenisen vuotta vanha. Tuli setin mukana. Niin, ääntä piisaa kyllä. Tosi äänekäs, löi sitten selälle tai kelloon. Ehkä joku tykkää mättöhommissa. Vähällä kokemuksellani sanoisin, ettei todellakaan mikään allrounderi. Ei prkl, miten voi seota tuolleen peruskompissa??? |
Postmortem 03.04.2005 03:19:26 | |
---|
Mitenkäs signature power ride eroaa soundiltaan signature dry heavy ridestä?Alchemy menny rikki(valmistusvirhe) ja nuo vaikuttas vahvimmilta vaihtoehdoilta. |
moderndrummer88 03.04.2005 14:54:24 | |
---|
Mitenkäs signature power ride eroaa soundiltaan signature dry heavy ridestä?Alchemy menny rikki(valmistusvirhe) ja nuo vaikuttas vahvimmilta vaihtoehdoilta. taas yks alchemy menny rikki! näistähän on puhuttu että heikkoa tekoa tuntuvat olevan! pe hould tous kreezurs of resepsuun! |
Stereophile 03.04.2005 16:48:08 | |
---|
taas yks alchemy menny rikki! näistähän on puhuttu että heikkoa tekoa tuntuvat olevan! Mulla meni kolmen vuoden sisälle vissiin 6 alchemyn crashia rikki. Oon kyllä sittemmin hiljentäny soittoa, mutta vaihdoin silti sabianiin. Alchemyissä oli kyllä hyvä soundi... |