Aihe: Kaverille Peltiä..
1
HeKaIsDeAd
31.03.2005 21:51:16
Moro!

olen itse kitaristi mutta bändimme rumpalilla on pian rippijuhlat ja ajattelin ostaa lahjaksi hänelle uuden Crashin.. mutta ku jotai ees tietäs niistä ;)

eli hakuses olis semmonen melko halpa (50- 80e) Crash, joka sopis sellasee trash metallin soittoon.. ääni ei sais olla sellane kauheen kirkas, vaa tummaa soundia olis hakuses..

Ainakin olis noista STAGGin pelleistä tullu hyvää palautetta täältä, mut ajattelin jos joillakin ois myös muita ehdotuksia..

ja onkos sillä koolla niin paljon väliä?

kiitoksia vastanneille etukäteen
SEPPO!
Niskamies
31.03.2005 21:57:48
Staggilta 16" SH medium, 16" DH medium, ja 16" DH exotic med-thin voisivat olla tossa hintaluokassa kokeilemisen arvoisia.
Meitsi on meshissä.
Tsumppi
31.03.2005 22:17:46
Osta Staggin SH 17'' Medium Regular crash. Syttyy todella helposti ja ääni on tumma. Aivan loistava crashi mun mielestä. Suosittelen!
ToMi88
31.03.2005 22:25:39

Staggin SH 17'' Medium Regular crash. Syttyy todella helposti ja ääni on tumma. Aivan loistava crashi mun mielestä. Suosittelen!

Omasin joskus tuon rässin ja ääni oli kyllä ihan paska. Oli varmasti huono yksilö, mutta se oli kyllä jotain käsittämättömän karseaa..:/

Entäs Meinlin classics sarjasta joku rässi?
jankki
31.03.2005 22:25:43
Perkele! Tollasia kavereita pitäs olla enemmän! Mikäs rumpalille mukavampaa kuin lahjaksi rumpukamaa niiden perinteisten sukkien ja viinapullojen (köh!) sijaan.
Osta sitä Stagg:a !
JeeVes
31.03.2005 22:33:59
Ensinnäkin varmasti loistava lahjaidea. Osta joo sitä Staggia, noita mitä tuo Stagg-tohtori Niskamies suositteli varmaan kannattais harkita. Tai sitten jotain pientä splashia tai jotain.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)