Aihe: Basari-iskujen jaloittamisesta yms.
1
Stratton
31.03.2005 19:10:26
Niin, tulipa tässä mieleeni, että kuinkas on muilla tapana soittaa kahden jalan basarikuvioita suhteessa rytmiin, eli onko aina periaate että oikea tulee aina tahdin tasaosumille ja vasen "painottomille" vaiko miten sattuu menemään?

Jos esimerkiksi kompissa on kolme basari-iskua putkeen, jonka jälkeen tauko ja sen jälkeen jälleen jälleen iskuja niin soitatteko tyylillä OVO Ojne vaiko OVO Vjne?

Jälkimmäinen tyyli vaatii jonkin sortin independencee ja tuottaa minulle ainakin häröyksiä vasemman jalan ja oikean käden ajoittamisessa.
Ei lisättävää.
ltg
31.03.2005 19:13:24
Sekä että, fiiliksen mukaan. Joskus toinen tyyli sujuu paremmin, joskus taas toinen. Tukutukun aloitan sitten aina oikealla.
Joidenkin mielestä groove saattaa jossain elämänvaiheessa olla lämmintä pissiä lahkeessa. On sanomattakin selvää, että olen eri mieltä.
crEaTuRE
31.03.2005 21:20:23
Helpomminhan se menee noin etä painolliset oikeella. Ja niin kyllä tulee tavallisimmin soitettua.
Jussi Silvo
Shitmanek
31.03.2005 22:23:30
Jos osaa soittaa OVO VOV tyylillä niin se on mun mielestä paremman rumpalin merkki:D

Minulta tuo taittuu, mutten silti ole hyvä :) Jonkun aikaa kun jaksaa jauhaa niin alkaa luonnistua.
Pystyn aloittamaan kompit ja "tukutukun" kummalla jalalla tahansa mutta kyllä oikeaa tulee käytettyä, jotenkin luontevampaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)