Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Stetson? Hattuasiaa..
1 2 3 4 5 6
6 Feet Under
21.03.2004 00:42:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä ihmeestä nykyään voi saada stetsonin? Ei tunnu mistään löytyvän.. Jossain USA:n nettiputiikissa myydään noin 50 dollarilla.. vähän menee yli.. Voisin tehdä ite mutta en tiedä mitä materiaalia se varsinaisesti on.. Jos joku osaa ite tehdä headwearia niin voisi kertoa ystävällisesti minullekin.. Kiitos.
 
Mental health and emotional balance have got nothing to do with me.
vantage
21.03.2004 02:19:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä olen etsinyt jo kauan Knallia.
Vai miten se nyt kirjoitettiin.
 
"Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen IHKK #5
Jani The Rock
21.03.2004 08:13:08
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

www.jarimaki.fi ja sieltä western-tuotteet. Jopa alkoi stetsonia löytyä. Jenkkiautonäyttelyistä yms. tapahtumista niitä voi myös metsästää.
 
Jokelan Old Western Storesta ja Porin Vyömestasta löytynee myös. Vyömestasta olen ostanut yhden noista omistani, eikä tod. ollut kallis. Ja Porissa on tietysti myös se Neumannin liike, mutta sitä ei tueta.
 
Rough and tough and plenty mean.
bluesman86
21.03.2004 10:34:56 (muokattu 21.03.2004 10:37:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

www.jarimaki.fi ja sieltä western-tuotteet. Jopa alkoi stetsonia löytyä. Jenkkiautonäyttelyistä yms. tapahtumista niitä voi myös metsästää.
 
Jokelan Old Western Storesta ja Porin Vyömestasta löytynee myös. Vyömestasta olen ostanut yhden noista omistani, eikä tod. ollut kallis. Ja Porissa on tietysti myös se Neumannin liike, mutta sitä ei tueta.

 
tuossa linkki ton old west storen sivuille
http://www.oldweststore.net/oldweststore/
on muute hyvä mesta oon ostanu sieltä kaiken laista tavaraa.
 
edit: on ihan aitoja jenkki stetsoneja eikä semmosia kahenkympin muavi lätkiä
 
Ihmiset (kaikki on kusipäitä kunnes toisin todistetaan). -Frank Zappa-
kirjoittelija
31.03.2005 10:32:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostetaanpa tätä ylös, etsinnässä nimittäin stetson, mielellään Helsingistä että pääsis kokeilee, ja kaikkein parasta jos olis farkkua. H&M myi farkkustetsoneita kauan sitten ja onpa sellanen jo kotonakin, mutta hattu piti pestä ja sehän menetti siinä muotonsa kokonaan enkä ole keksinyt miten sen saisi taas kuosiin. Notta jos sitten uuden ostaisi...
 
Vinkkejä/tietoa/neuvoja mistä etsiä?
 
On kivaa olla kiva.
Alttoviulisti
31.03.2005 13:26:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon törmänny Jack & Jones liikkeissä sellsiin mustiin ja Leviksel on kanssa, mut ne on varmasti aika hinnakkaita, ettei niit kovin edullisesti saa ja laadusta en sitten tiedä.
 
kirjoittelija
31.03.2005 13:54:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm, no kiva kuitenkin kuulla että tarjontaa on, pitääpä mennä huomenissa keskustaan hyörimään ja tarkistamaan ko. liikkeet.
 
On kivaa olla kiva.
FlatOutFucked
31.03.2005 17:49:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En oikein ymmärrä tuota western -pukeutumista. Duunissa numeroin hiljattain tuhottoman määrän suomicountry, -rockabilly, -blues, -ym. jenkkiapinointimusiikkia. Tyypit yrittävät näyttää mahdollisimman länkkäreiltä ja laulavat texasista vaikka tuskin ovat siellä käyneetkään.
 
Siis niiq mitä järkee!?
 
It´s making me sick, I want no part of it.
Stop waving that flag.
Jani The Rock
31.03.2005 18:17:41 (muokattu 31.03.2005 18:33:46)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En oikein ymmärrä tuota western -pukeutumista. Duunissa numeroin hiljattain tuhottoman määrän suomicountry, -rockabilly, -blues, -ym. jenkkiapinointimusiikkia. Tyypit yrittävät näyttää mahdollisimman länkkäreiltä ja laulavat texasista vaikka tuskin ovat siellä käyneetkään.
 
Siis niiq mitä järkee!?

 
Eihän missään oo mitään järkeä. Eivät lökäritkään ole missään Harlemissa oikeasti käyneet, ja silti ovat olevinaan koviakin gangstoja. Eivätkä nykyset klasarityypit oo eläneet 1700-luvulla. Naamameikkejä turpavärkkiinsä iskevät bläkmetalistitkaan ovat harvemmin oikeita demoneita, vaan ihan tavallisia Anteroita ja Jalmareita, jotka eivät asu helvetissä vaan jossain Kuusamossa.
 
The road never ends for me, kid.
elbowski
31.03.2005 20:33:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eihän missään oo mitään järkeä. Eivät lökäritkään ole missään Harlemissa oikeasti käyneet, ja silti ovat olevinaan koviakin gangstoja. Eivätkä nykyset klasarityypit oo eläneet 1700-luvulla. Naamameikkejä turpavärkkiinsä iskevät bläkmetalistitkaan ovat harvemmin oikeita demoneita, vaan ihan tavallisia Anteroita ja Jalmareita, jotka eivät asu helvetissä vaan jossain Kuusamossa.
 
Hoho, sä oot äijä kirjottamaan! +
 
Se en ollut minä, se oli Pastilli???
IMIK #25
Ärlä #017
Vainhaalee
02.04.2005 12:32:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoho, sä oot äijä kirjottamaan! +
 
Älä muuta virkkaa... :)
 
On muuten aika kiven alla noi (mulle) "sopivan" kokoiset stetsonit... Yleensä niissä on vähän liikaa texasia mulle, eli ne on niin jumalattoman isoja et ei hyvänen aika...
 
HOHo! Kuules tätä: Jouhisorsa luuli implanttia koruompeleeksi!
Kapina
03.04.2005 15:27:40 (muokattu 03.04.2005 15:29:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Naamameikkejä turpavärkkiinsä iskevät bläkmetalistitkaan ovat harvemmin oikeita demoneita, vaan ihan tavallisia Anteroita ja Jalmareita, jotka eivät asu helvetissä vaan jossain Kuusamossa.
 
Hähää! Hauskin ja "tosin" näkemäni lause kuukausiin.
 
E: FlatOutFucked:
 
Pitäisikö kaikkien suomalaisten siis käyttää pellavaisia alusvaatteita ja jussipaitoja? Sarkapukuja? Tuohivirsuja? Vaiko nykyaikaisesti tuulipukuja?
 
Kuka sammutti palon?
FlatOutFucked
03.04.2005 20:03:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm, kai minä vaan yritin sanoa että country-musiikki on paskaa.
 
It´s making me sick, I want no part of it.
Stop waving that flag.
gypsi
03.04.2005 21:29:34 (muokattu 03.04.2005 21:31:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eihän missään oo mitään järkeä. Eivät lökäritkään ole missään Harlemissa oikeasti käyneet, ja silti ovat olevinaan koviakin gangstoja. Eivätkä nykyset klasarityypit oo eläneet 1700-luvulla. Naamameikkejä turpavärkkiinsä iskevät bläkmetalistitkaan ovat harvemmin oikeita demoneita, vaan ihan tavallisia Anteroita ja Jalmareita, jotka eivät asu helvetissä vaan jossain Kuusamossa.
 
Sä oot kyllä hyvä kirjottamaan. Tekis mieli antaa plussaa. +
 
Hmm, kai minä vaan yritin sanoa että country-musiikki on paskaa.
 
Elä yleistä.
 
Paijukainen
17.07.2005 19:42:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

..sain stetsoneista tänä keväänä niin suuren trauman etten varmaan koskaan voi kuvitella itse käyttäväni tai mitään muutakaan stetsoneihin liittyvää.
 
Mutta noin yleiskatsaus, kai ne joillekin sopivat. Mutta silti traumaattiset mielikuvat puskevat syvältä silmieni eteen.
 
onko pakko jos ei..
Jani The Rock
17.07.2005 19:50:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

..sain stetsoneista tänä keväänä niin suuren trauman etten varmaan koskaan voi kuvitella itse käyttäväni tai mitään muutakaan stetsoneihin liittyvää.
 
No mikäs?
 
Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1 MegaMan Club #002 - Quiff Man
Hohhoijaa
17.07.2005 23:06:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Robin Hood myy stetsoneita.
 
Järvihirviö
17.07.2005 23:10:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyy! Sperry - New Holland lukee sisällä. Tietty U.S of A:ssa tehty.
 
Aurabasisti
18.07.2005 12:37:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä ihmeestä nykyään voi saada stetsonin? Ei tunnu mistään löytyvän.. Jossain USA:n nettiputiikissa myydään noin 50 dollarilla.. vähän menee yli.. Voisin tehdä ite mutta en tiedä mitä materiaalia se varsinaisesti on.. Jos joku osaa ite tehdä headwearia niin voisi kertoa ystävällisesti minullekin.. Kiitos.
 
En tiedä minkälaista stetsonia haet... Mut mä ostin ittelleni Ilmapallokeskuksesta seeprakuvioisen stetsonin about 10e:lla. Muita tais olla ainakin ns. pantterikuvioinen ja oisko ollu valkonen ja musta. Myymälä on Vantaan Petikossa.
 
alphamale
18.07.2005 12:39:00
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

austraaliasta sais kuulemma 100e (sis. tullit ja alvit ja valvit) kengurunnahkasen stetsonin...
 
Lahtelaista, totta kai
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «