Henko 30.03.2005 14:51:29 | |
---|
Olipa tullut sitten lisää kauhuklassikoita kauppoihin. Jacobs Ladderin sitten ostin, kun olin siitä pelkkää hyvää kuullut. Ja hyvähän se olikin. Aika aikaisessa vaiheessa tuli mieleen, että onkohan Silent Hill-pelien tekijät nähny tän leffan, kun molemmissa on samantyylisiä painajaisnäkyjä, mm. semmosia väriseviä ja räpiköiviä hirvityksiä. "Kyllä stratocaster on kitaroiden les paul". |
Lähikauppias 30.03.2005 14:59:29 | |
---|
Joo, hyvä leffa tuo Jaakobin painajainen. Yleensä "se olikin vain unta" -loput (Hups, spoilaus! No, ei pitäisi olla paha) ovat elokuvissa lähinnä turhauttavia, mutta tässä se toimi. www.johnnysuperhero.tk
I could have been a famous singer
if I had someone else's voice
But failure's always sounded better
Let's fuck it up, boys
Make some noise. |
Kanjonit 30.03.2005 15:20:14 | |
---|
Olipa tullut sitten lisää kauhuklassikoita kauppoihin. Jacobs Ladderin sitten ostin, kun olin siitä pelkkää hyvää kuullut. Ja hyvähän se olikin. Aika aikaisessa vaiheessa tuli mieleen, että onkohan Silent Hill-pelien tekijät nähny tän leffan, kun molemmissa on samantyylisiä painajaisnäkyjä, mm. semmosia väriseviä ja räpiköiviä hirvityksiä. Mistä ostit ja mitä maksoi? "Jaa jaa, sitä ollaan retardismiehiä." |
Henko 30.03.2005 18:14:34 | |
---|
Tampereen, Suomen parhaan kaupungin Anttilasta. Joku 12 euroo. Samalla rahalla hyllyyn oli tullu mm. Ulvonta ja Usva. "Kyllä stratocaster on kitaroiden les paul". |
la m quina 30.03.2005 18:28:06 | |
---|
Tampereen, Suomen parhaan kaupungin Anttilasta. Joku 12 euroo. Samalla rahalla hyllyyn oli tullu mm. Ulvonta ja Usva. Mitä ekstroja? |
Qwarek 30.03.2005 20:36:05 (muokattu 30.03.2005 20:37:09) | |
---|
On muuten hienoa, että Silent Hill elokuvakin tulee ensi vuonna. Onneksi Paul W.S Anderson ei ole päässyt kajoamaan koko elokuvaan. Mukana on myös itse pelin tekijöitä joten varmasti hienoa jälkeä tulee. Tarina on melkolailla samanalinen kun Silent Hill ykkösessä. |
Mechanizm 30.03.2005 20:53:42 | |
---|
Jacobs Ladder on hieno leffa. Aika kauan on siitä kun sen olen nähnyt, pitäisi hommata ehdottomasti. Uudesta Manchurian Candidatesta tuli vähän mieleen tuo leffa. Kitaristit! Saksalaiset laatu stringit osoitteesta www.string-emil.de |
Henko 31.03.2005 18:14:59 | |
---|
Mitä ekstroja? Ei tainnu olla mitään. En oo kyllä varma, kun en hirveesti aina kiinnitä niihin huomiota :) "Kyllä stratocaster on kitaroiden les paul". |
Mitä ekstroja? Pelkkä traileri. Mutta leffa oli kyllä ihan hiton hyvä, katsastettiin viikonloppuna. Välillä tuli Lynch jopa mieleen. Joskus 15 vuotta sitten katselin Fangoriasta kuvia ja siitä asti on kaivellut. Samalla kertaa ostin Anttilasta tuoreessa Hohto-lehdessäkin viisi tähteä saaneen Howling-"klassikon", joka paljastui täyden nollan elokuvaksi. Aiemmin olin nähnyt vain jatko-osia, jotka olen kirjannut huonoimmat leffat koskaan-listalle. No, sinne meni tuokin. http://www.mikseri.net/kiasma |