Dr.El 30.03.2005 19:45:49 | |
---|
Hienoa! Hyvää meininkiä sillä edelliselläkin lätyllä. niinpä R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004 |
cerulean 31.03.2005 12:59:48 | |
---|
Ei kellään ole mitään päivämääriä tiedossa? Ei malttaisi millään odottaa kovin kauaa... |
Dr.El 31.03.2005 14:33:50 | |
---|
Ei kellään ole mitään päivämääriä tiedossa? Ei malttaisi millään odottaa kovin kauaa... Eipä sitä päivämäärää taida olla tiedossa kellään vielä... Ainoa mitä tiedän että mahdollisimman pian. R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004 |
Twist 31.03.2005 15:06:22 | |
---|
Eipä sitä päivämäärää taida olla tiedossa kellään vielä... Ainoa mitä tiedän että mahdollisimman pian. Eiköhän ne kaikki tule tämän vuoden sisällä.. toivottavasti. Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004 |
Dimebag ja Pantera -fanina minun kannattaa varmaankin tutustua tähän Damageplaniin? "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli? |
moottorisaha 31.03.2005 16:22:59 | |
---|
Dimebag ja Pantera -fanina minun kannattaa varmaankin tutustua tähän Damageplaniin? Kannattaa ehdottomasti. Minua ainakin ihmetyttää levyn järjetön kritisointi. Siinä on kuitenkin aika reippaasti perinteistä trademark Dime- ja Vinnie-soundia, hyviä riffejä ja meininkiä. Levy on kokonaisuudessaan ehkä hieman liian pitkä, ja siellä on kyllä huomattavasti enemmän radioystävällisempää meininkiä joissakin biiseissä kuin Panteralla, mutta ei se mielestäni levyä pilaa. "Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
Dr.El 31.03.2005 18:56:26 | |
---|
Dimebag ja Pantera -fanina minun kannattaa varmaankin tutustua tähän Damageplaniin? Kyllä kannattaa. On sielä tosiaan joitakin ralleja jotka ois voinu jättää ehkä pois mutta kyllä esim. New Found Power ja Breathing New Life on kyllä ehdottaman kovaa kamaa ja ois voinu hyvin olla Panteran piisejäkin. R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004 |
Kassu 31.03.2005 18:58:23 | |
---|
Dimebag ja Pantera -fanina minun kannattaa varmaankin tutustua tähän Damageplaniin? Kannattaa. Hiton kova limppu oli tuo New Found Power. |
Twist 31.03.2005 19:19:27 | |
---|
Kannattaa. Hiton kova limppu oli tuo New Found Power. Eikös Dime kertonut silloin joskus että ennenkuin Damageplani tuli.. niin bändin nimi olisi ollut juuri tuo New Found Power. Mutta sitten muuttui Damageplaniksi (huomattavasti parempi nimi) ;) Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004 |
moottorisaha 31.03.2005 19:20:49 | |
---|
Eikös Dime kertonut silloin joskus että ennenkuin Damageplani tuli.. niin bändin nimi olisi ollut juuri tuo New Found Power. Mutta sitten muuttui Damageplaniksi (huomattavasti parempi nimi) ;) Se oli heidän mukaansa "just a working title". "Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
VÄKIPÄÄ 31.03.2005 19:59:11 | |
---|
Kannattaa ehdottomasti. Minua ainakin ihmetyttää levyn järjetön kritisointi. Siinä on kuitenkin aika reippaasti perinteistä trademark Dime- ja Vinnie-soundia, hyviä riffejä ja meininkiä. Levy on kokonaisuudessaan ehkä hieman liian pitkä, ja siellä on kyllä huomattavasti enemmän radioystävällisempää meininkiä joissakin biiseissä kuin Panteralla, mutta ei se mielestäni levyä pilaa. Ehkä se kritisointi johtuu vain liian kovista odotuksista? Itse ainakin odotin "uutta Panteralevyä", mutta biisit olivatkin laiskoja ja soundit... ??... ???... Jotain muuta kuin mihin Panteraa kuunnellessa olin tottunut! Ei se huono ole, mutta hieman väsynyt kuitenkin. Pari hiomatonta timanttia seassa. |
Dr.El 31.03.2005 20:01:43 | |
---|
Eikös Dime kertonut silloin joskus että ennenkuin Damageplani tuli.. niin bändin nimi olisi ollut juuri tuo New Found Power. Mutta sitten muuttui Damageplaniksi (huomattavasti parempi nimi) ;) Se new found power oli projektinimi vaan. R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004 |
moottorisaha 31.03.2005 20:33:33 | |
---|
Ehkä se kritisointi johtuu vain liian kovista odotuksista? Itse ainakin odotin "uutta Panteralevyä", mutta biisit olivatkin laiskoja ja soundit... ??... ???... Jotain muuta kuin mihin Panteraa kuunnellessa olin tottunut! Ei se huono ole, mutta hieman väsynyt kuitenkin. Pari hiomatonta timanttia seassa. No ainakin kitarasoundit oli mielestäni tuossa huomattavasti paremmat kuin Panteran levyillä. Esimerkiksi Vulgarilla ne ovat jotenkin ihmeen ontot, sirisevät ja elottomat. Rytmikitarasoundit siis, soolosoundit ovat kyseisellä levyllä aivan helvetin hyvät. Tuo on myös hauskaa että osa kritisoi sitä sen takia että he odottivat "uutta Pantera-levyä", mutta sitä ei sitten tullutkaan, ja osa kritisoi perusteella "tämä kuulostaa ihan joltain Pantera-kopiolta, ei mitään uutta". "Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
Dr.El 31.03.2005 22:27:30 | |
---|
No ainakin kitarasoundit oli mielestäni tuossa huomattavasti paremmat kuin Panteran levyillä. Esimerkiksi Vulgarilla ne ovat jotenkin ihmeen ontot, sirisevät ja elottomat. Rytmikitarasoundit siis, soolosoundit ovat kyseisellä levyllä aivan helvetin hyvät. Tuo on myös hauskaa että osa kritisoi sitä sen takia että he odottivat "uutta Pantera-levyä", mutta sitä ei sitten tullutkaan, ja osa kritisoi perusteella "tämä kuulostaa ihan joltain Pantera-kopiolta, ei mitään uutta". No ei kyllä panteran levyillä oo ikinä ollu huono saundi vaan justiinsa selvän ja samalla rankan kuulonen.Ja kyllähän tuolla damageplanin levyllä ne saundit ei ollu enää niin omallaisen kuuloset...mutta onneksi soitto oli. Taitaa olla sillä uudella levyllä kunnolla erillaiset saundit jos siinä on käytössä jo crankin vahvarit... R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004 |
Twist 31.03.2005 22:44:28 (muokattu 31.03.2005 22:44:32) | |
---|
jos siinä on käytössä jo crankin vahvarit... Sitä vain että.. Krank-vahvarit ;) Jotain piti kirjoittaa mutta ny unohtu. Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004 |
Dr.El 31.03.2005 22:59:28 (muokattu 31.03.2005 22:59:45) | |
---|
Sitä vain että.. Krank-vahvarit ;) Jotain piti kirjoittaa mutta ny unohtu. oho;) R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004 |
Twist 01.04.2005 00:06:25 (muokattu 01.04.2005 00:09:36) | |
---|
oho;) Juups.. ärsytän jo itseäkin tässä kun pitää "korjailla"=/... On tässä levyssä kovat soundit.. Jos rupee vertailemaan Panteraan niin kauaksi jää.. paitsi Dimebag ja Vin ;) Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004 |
moottorisaha 01.04.2005 01:09:46 (muokattu 01.04.2005 01:15:11) | |
---|
Tuolla levyllä ei kyllä todellakaan ollut vielä Krankin vahvarit käytössä. Ja olen edelleen sitä mieltä että etenkin vanhoilla Panteran levyillä se koneellinen kitarantuplaus (niitähän ei oikeasti soitettu kahta kertaa, vaan vedettiin efektillä tuplaksi) ja keskiäänien täydellinen scooppaus aiheutti kyllä ikävän sirisevän ja elottoman soundin. Esimerkiksi jos autolla ajaa, ja pitää volaa hieman vähemmän, kitaroita ei kuulu helvettiäkään, korkeintaan jotain pientä epäselvää sirinää, mutta Damageplanin levyn kanssa homma on toisin. Sen takia pidän kyseisen levyn soundeista enemmän. Siellä on kitaroissa sitä "näkkäriä". ;) Tiedoksi, että tässähän ei ollut kyse sitten musiikillisesta laadusta, vaan puhtaasti kitarasoundeista. Onneksi ne korjaantuivat Trendkillille. "Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
VÄKIPÄÄ 01.04.2005 03:51:06 | |
---|
Tuolla levyllä ei kyllä todellakaan ollut vielä Krankin vahvarit käytössä. Ja olen edelleen sitä mieltä että etenkin vanhoilla Panteran levyillä se koneellinen kitarantuplaus (niitähän ei oikeasti soitettu kahta kertaa, vaan vedettiin efektillä tuplaksi) ja keskiäänien täydellinen scooppaus aiheutti kyllä ikävän sirisevän ja elottoman soundin. Esimerkiksi jos autolla ajaa, ja pitää volaa hieman vähemmän, kitaroita ei kuulu helvettiäkään, korkeintaan jotain pientä epäselvää sirinää, mutta Damageplanin levyn kanssa homma on toisin. Sen takia pidän kyseisen levyn soundeista enemmän. Siellä on kitaroissa sitä "näkkäriä". ;) Tiedoksi, että tässähän ei ollut kyse sitten musiikillisesta laadusta, vaan puhtaasti kitarasoundeista. Onneksi ne korjaantuivat Trendkillille. No levyjen soundithan tehdään automankkoja silmälläpitäen? Levyjen loppumixaus tehdään aina -84 corollassa. =) Näkkäri on hauska sana! Trendkillillä on kyllä helvetin tykit soundit! Anselmon äänikin on siinä julmimmillaan! |
Dr.El 01.04.2005 09:13:17 (muokattu 01.04.2005 09:13:40) | |
---|
Tuolla levyllä ei kyllä todellakaan ollut vielä Krankin vahvarit käytössä. Ja olen edelleen sitä mieltä että etenkin vanhoilla Panteran levyillä se koneellinen kitarantuplaus (niitähän ei oikeasti soitettu kahta kertaa, vaan vedettiin efektillä tuplaksi) ja keskiäänien täydellinen scooppaus aiheutti kyllä ikävän sirisevän ja elottoman soundin. Esimerkiksi jos autolla ajaa, ja pitää volaa hieman vähemmän, kitaroita ei kuulu helvettiäkään, korkeintaan jotain pientä epäselvää sirinää, mutta Damageplanin levyn kanssa homma on toisin. Sen takia pidän kyseisen levyn soundeista enemmän. Siellä on kitaroissa sitä "näkkäriä". ;) Tiedoksi, että tässähän ei ollut kyse sitten musiikillisesta laadusta, vaan puhtaasti kitarasoundeista. Onneksi ne korjaantuivat Trendkillille. Niin tarkotin että onkohan ne krankit käytössä siinä uudella joka tulee... No eiköhän tuo saundi hommakin ole vähä mielipide kysymys. Ja ite olen aina tykännyt eniten Trendkill ja Reinventing levyistä. Niissä on kyllä saundit ja meininki kohillaan. R.I.P Dimebag Darrell 1966-2004 |