Pallukka 31.03.2005 02:10:30 | |
---|
Sanokaas joku et mikä ois sabianilta sellanen hyvä all-around ride. Pystyyhän sitä tottakai tuolta sabianin sivuilta sound checkistä kuuntelee noit soundei, mut ois hyvä kuulla muitten mielipiteit. AAX 20" tai 21" stage ridee oon miettiny.. tällä hetkellä soitan 20" zildjianin scimitarilla. oon huomannu kyseisen tsympaalin todella monipuoliseks ja kestäväks yms. hyvä ping ja crash-soundi ja jämäkkä bell. Alkaa olla aika vaihtaa ridee ku jonkun kymmenen vuotta kestäny mun mättöö jo. (Sitä paitsi kaikki muut pellit on jo sabiania :) |
Animosity 31.03.2005 10:40:17 | |
---|
Sabianin AA-rock ride on aivan kingi... Mahtava kellosoundi jää toiseksi vaan HH:lle. Enemy within... |
Magetsu 31.03.2005 12:33:48 | |
---|
HH-medium sarjasta löytyy aika all-around pelejä, näistä uusista en mene takuuseen. HHX:kin on ihan ok-soundi, mitä nyt "ulkopuolisena" kuuntelin. Kooksi suosittelisin ehkäpä 21"-22", mielestäni noissa "isommissa" on selkeämpi ping ja eivät ala huutamaan niin helposti, mutta tämähän riippuu täysin ridestä/mallista. Käy toki testaamassa erilaisia malleja ja makustele. ;) Späng ' Läng |
Olen just lähdössä tuon Lapkon rumpalin kanssa testaamaan sabianin ridejä, jos kerkeen niin kerron miten kävi. Luultavasti Heikkonen hakeen kanssa tuollaista hyvin crashaavaa rideä 502:n tilalle :) |
Pallukka 31.03.2005 16:42:15 | |
---|
Vähän paha täällä joensuussa ruveta testailee sabianin peltejä.. :) Pitäs lähtee käymään jossain hesassa tai turussa tai jossain ristiretkellä. |
Outkast 31.03.2005 16:59:02 | |
---|
HandHammered RockRide 20"(22" jos saa) HandHammered jazz ride 20" HandHammered vintage ride 21" (naminami) HHX Mannhattan ride 20" tai 22" (22" vähän muhkeampi kohina) Neil Peart Paragon ride 22" Noi on mun mieleen. Omakuvassani on kumut joissa on PINSTRIPET. |
lkx 31.03.2005 18:33:26 | |
---|
HH medium 20" on kelpo peli. Mulla on vähän vanhempi yksilö, ~10 vuotta ehkä ikää, mutta toimii ihan mahtavasti. Sabianin nettisivuilta voi kuunnella ääninäytteitä - tosin ne ei ehkä anna ihan oikeeta "kuvaa". :D http://www.sabian.comThere is no spoon... |
Buusteri 31.03.2005 21:52:56 | |
---|
Pistin sulle pikaviestiä asiaan liittyen. Laiturilla haitari soi. Haita se harmitti, haita risoi.. |
HEVY 01.04.2005 01:08:48 | |
---|
Mulla on toi AAX 20" Stage Ride. Alkuun tuntui ihan hyvältä, mutta nyt jonkun aikaa soitettuani se on ruvennu tuntuu vähän liian kevyeltä. Ei oikein tuu kunnon Pingiä ja kellokupukin on melko vaisu. Riippuu tietysti soittotyylistä ja musiikista mitä haet, mutta melkein suosittelisin tota 21"(kuullostaa ainakin Sabianin sivuilla paremmalta) tai sitten jotain HH sarjasta jos se Sabian pitää olla. Itse olen aikomuksessa vaihta Paisteen 22" Line Power Rideen. VOIMAA SE ON PAINOVOIMAKIN! |