Aihe: Kiinnostais tietää Les Paul tyyppisistä skeboista hiukan
1
hanipai
29.03.2003 23:22:24 (muokattu 29.03.2003 23:22:58)
Mulla on yks floikkakitara ja aattelin, että jos hommais kiinteätallasen. No tuli mieleen Les Paul, mutta onhan niitä muitakin. Kertokaas mulle mitä sellasia noin muodoltaan samantyyppisiä löytyy markkinoilta, ei siis mitään jumalattoman kalliita vaan joku n.600e tai alle uutena?
Huomasin tossa ESP:N EC-100:sen, mikä näytti melko mukavalta.
kalkkuna
29.03.2003 23:45:10
Mene heti musamaailmaan testailemaan tokain keppejä!
PuNkKi
29.03.2003 23:49:24
ESP:N EC-100:nen näyttää ehkä mukavalta,
mutta on ainakin mun mielestä kaikkea
muuta kun mukava... suoraan sanottuna
ainakin HIRVEÄ sillä oli soittaa kun testailin...
tässä taas yksi kitara niistä jossa ei ole
muuta samaa kuin muoto.
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
LaXu
30.03.2003 00:33:06
Dean EVO Special lähtee saksanmaalta Musik Productivista (http://www.musik-productiv.de) alle 600€. Voit tietysti ostaa meikäläiseltä tuon kaksikaulaisen EVO DN76 7/6-kielisen pois jos tuhtisoundinen LP-tyyppinen skeba kiinnostaa. :)
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Höpötystä omista soittimista ja vempeleistä.
hanipai
30.03.2003 13:01:05
Dean EVO Special lähtee saksanmaalta Musik Productivista (http://www.musik-productiv.de) alle 600€. Voit tietysti ostaa meikäläiseltä tuon kaksikaulaisen EVO DN76 7/6-kielisen pois jos tuhtisoundinen LP-tyyppinen skeba kiinnostaa. :)

Oon ajatellut, ettei ehkä viittis ostaa "aitoa" Les Paulia, kun mulla on jo pirun painava kitara ennestään. Niinpä olenkin miettinyt juuri ESP EC-100:sta ja Epiphone Goth Les Paul Studiota. Kumpi noista olis järkevämpi vaihtoehto. Olisko muita kiinteätallasia hyviä vaihtoehtoja tosta hintaluokasta?
PuNkKi
30.03.2003 15:26:50
Jos noista jompikumpi ni tuo Epiphone !
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
Turpa
30.03.2003 15:44:50
Mulla on toi Epi. Ihan hyvä keppi
booster
30.03.2003 16:47:21
Oon ajatellut, ettei ehkä viittis ostaa "aitoa" Les Paulia,

= ei Gibson?

Mun mielestä Tokain LP:t on todella hyviä. Ostin omani nelisen vuotta sitten. Tosin, jos nyt olisi sama rahassa käytettävissä, en ostaisi uutena, vaan etsisin käytetyn japanissa valmistetun yksilön.
"If I'm gonna get my balls blown off for a word, my word is 'poontang'."
Kitarakamakaavio
Circles
30.03.2003 20:08:14
Minäkin ilman muuta ottaisin Tokain Les Paulin. Itellä on kymmenen vuotta vanha korealainen Tokai ja on hyvä. Ainoastaan mikit kiertää helposti jo matalilla volumeilla. En ole varma, mutta luulisin, että Tokai merkillä on myös parempi jälleen myyntiarvo kuin Epiphonella.
"Ne, jotka soittaa ne tietää ".
vale
31.03.2003 10:18:49
Minäkin ilman muuta ottaisin Tokain Les Paulin. Itellä on kymmenen vuotta vanha korealainen Tokai ja on hyvä. Ainoastaan mikit kiertää helposti jo matalilla volumeilla. En ole varma, mutta luulisin, että Tokai merkillä on myös parempi jälleen myyntiarvo kuin Epiphonella.

Mullakin on Korean tokai Customi, ja mikit vaihdettuani ei ole enää mitään moittimista... Eikä ne kuulemma ole hyvät mikit niissä japseissakaan, siis soundi on jees mutta ovat kiertoherkät kuin mitkä... Jos Korealaisen ostaa niin malttaa vaan tsekkailla tarpeeks niin löytää loisto yksilön. Laatu niissä on vaihtelevaa... Japanilaisissa tasaisempaa.
Rock n' Roll is only way to DIE
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)