Aihe: Ekaa bassoa ostamaan..
1
tuffkong
28.03.2005 16:52:58
Olen varsinaisesti kitaristi mutta olen ajatellut ostee omaksi iloksi basson, joten soitin ei ihan vieras ole.. Kysymys kuuluukin että millaiset kamat sitä hankkisi? Olisiko joku squier/ltd/tokai tai joku muu halpa merkki hyvä? Vahvistimeksi olen ajatellut jotain behringerin bx1200 ultra bassia hinta 215€.. Paljonko vahvistimessa pitäisi olla tehoa että riittäisi treeni käytössä?
juici
28.03.2005 18:19:27

Sekä Squierilta, LTD:ltä että Tokailta löytyy hyviä bassoja. Itse voin suositella ainakin LTD:n B-50:ä ja Tokain APB-32:sta. Molemmista on munsta hyvä hinta/laatusuhde. Squiereiden sekaan mahtuu sekä hyviä että huonoja yksilöitä. Testaamallahan se paras löytyy. Myös Yamahan RBX -sarjan bassot kannattaa katsastaa ja perinteinen topikkivastaus Ibanez GSR200.
"Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla.
pstj
31.03.2005 21:33:38

Vahvistimeksi olen ajatellut jotain behringerin bx1200 ultra bassia hinta 215€.. Paljonko vahvistimessa pitäisi olla tehoa että riittäisi treeni käytössä?
Nyt olen jonkun aikaa tuota treenivahvarina käyttänyt ja ei tarvitse ainakaan metallimusiikkia soitellessa luukuttaa. Vaikkei kovin hentokätinen rumpali olekaan.
Pierced men are better prepared for marriage. They've experienced pain and bought jewelry.
Superbeast89
03.04.2005 13:33:58
Behringer laatu taas on mitä on. Osta vaikka kustom tai hartke kickback tai peavey tnt tai Randall RB100.
If you are gonna rock, rock heavy!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)