Aihe: H.C.Homunculus : Siskolle
1
Demostudio
29.03.2005 16:41:48
Bändin nimi: H.C.Homunculus
Kappaleen nimi: Siskolle

URL: http://www.mikseri.net/artistit/?id=30439 (Mp3)

Ensimmäiseltä promo-Ep:ltä, eka raita.
Tapani L
30.03.2005 14:14:40
Kuulostaa oikein hyvältä. Todella omaperäinen tyyli teillä. Joskus kuulin jonkun teidän demobiisin, ja silloin en hirveästi tykännyt, mutta olin sitä mieltä, että teillä on kyllä sellainen tatsi tohon hommaan, että sieltä saattaa tulla jotain kovaakin materiaalia jossain vaiheessa. Ja tässähän sitä nyt on. Soundit ovat parantuneet tosi paljon ja nyt ne todellakin tukevat biisiä oikein mainiosti.

Itse kappaleessa on ovela rakenne. Onko tässä edes kertosäettä? Ei meinaan näin kahdella kuulemalla vielä sisäistä biisiä niin hyvin, että pystyisi edes sitä vertaa sanomaan. No, jokatapauksessa tämä kappale vaatii varmasti kuuntelua, jotta aukeaisi kunnolla, mutta siltikin tässä on niin paljon yksittäisiä hienoja juttuja, että kuulostaa hyvältä ihan ekallakin kerralla.

Tässä biisiä kuunnellessa alkaa tulemaan itse asiassa sellainen olo, että perkele, tässähän on ainesta yhdeksi Suomen parhaimmista bändeistä!

Tulipas hajanaisesti. No, ehkä tuosta tajusi, että pidän helvetisti tästä. Jos olette tuota EP:tä myymässä, niin ostan erittäin mielelläni jos vain saan jostain rahaa.

Ja jos huvittaa, niin kuunnelkaapa nuo Sooloprojektin biisit. Kaikki palaute on erittäin tervetullutta, kun olemme vielä erittäin alkuvaiheessa.
TOISTAISEKSI NIMETÖN Uusi avatar, uusi omakuva - sama idiootti!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt