Järvihirviö 30.03.2003 17:34:59 | |
---|
Voi herranjumala, nyt alkoi sitten jenni.rottenin vastaisku. "Nii, tehän sanotte, että oon tämmönen teini punx, ni en mä voi mitn tietää". Kyllä on paljon munaa heittää yhtä sun toista yhteiskunnasta yms., mutta heti kun tulee palautetta, ni sitä ollaan niin marttyyrejä jotta...kiesus. Anteeksi. |
jenni.rotten 30.03.2003 17:36:55 | |
---|
eli et osaa vastata. no eihän se olis ollut mahdollistakaan kun sun väitteesi oli aikast absurdi.. Mikäpä mun väite ei olisi? P.S. Lehmät lentää.
Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
jenni.rotten 30.03.2003 17:39:34 | |
---|
Voi herranjumala, nyt alkoi sitten jenni.rottenin vastaisku. "Nii, tehän sanotte, että oon tämmönen teini punx, ni en mä voi mitn tietää". Kyllä on paljon munaa heittää yhtä sun toista yhteiskunnasta yms., mutta heti kun tulee palautetta, ni sitä ollaan niin marttyyrejä jotta...kiesus. Anteeksi. Kyllä mä kritiikin kestän. Mä oon vain niin hemmetin myötämielinen -:P P.S. Kyllä mä jonkin verran tiedän. Mutta kyllä tää the jokke ja Medication, ne vasta tietääkin, kun niillä on varaa arvostella. Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
jenni.rotten 30.03.2003 17:43:37 | |
---|
Pitääkin vielä ottaa kantaa näihin mihin en aamulla jaksanu. Yhteiskunnassahan on paljon epäkohtia ja ymmärrän täysin, että niitä vastaan halutaan kapinoida, mutta tässä "Yhteiskunta alas! Anarkiaa!"-meiningissä en oikein näe järkeä. Jaa, no se on sun mielipide. Anarkiaa! Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
jenni.rotten 30.03.2003 17:55:01 | |
---|
jotkut nuoret potkivat ihan kirjaimellisesti vanhuksia päähän.. sulla on ennakkoluuloja niitä vanhuksia kohtaan. tunnen monia vanhuksia jotka kunnioittaa ja ihailee nuoria.. Olen kateellinen sulle. saattavat ehkä tuijottaa mut ehkä vain uteliaisuuden vuoksi. No, mun täytyy sitten vain tuijottaa takaisin. Vai? no otettaisiinko ne rahat sitten vanhustenhuollosta? tai tapetaan kaikki eläkeläiset niin ei vanhainkotejakaan tarvita? revitäänkö rahat kehitysavusta? Rahat revitään vaikka politiikoilta. Niillä on pirun iso palkka eikä ne tee sen eteen just mitään. Sitten sanovat kuinka arvokasta vanhustenhuolto ja kehitysapu jne. ihmiset valitsevat suurimman osan poliitikoista. oma moka jos ne on huonoja.. Ei tarvitsisi mitään politiikkoja valitakaan. että lähes 100-prosenttisesti se johtuu ihmisestä itsestään. Saattaa ollakin. Mutta kuka se on, joka auttaa ne ihmiset ylös niistä roskapöntöistä ja uuden elämän alkuun? Ei ainakaan kukaan Tony Halme. no joo.. tää kommentti sai mut vakaasti uskomaan et sää et sittenkään tiedä paljoa mistään mitään.. Siitäkin voi olla montaa mieltä. EDIT:
asuvatko kaikki kansanedustajat naapurissasi? Ei, mutta yksi. En mä mitään kaikista ole sanonu. Mutta on sitä tullut kansanedustajan naapurissa asuttua pari kertaa aikaisemminkin ennen nykyisen asunnon ostoa.
Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
jenni.rotten 30.03.2003 17:56:42 | |
---|
Ja tämän aiheen tarkoitus oli löytää punkkarit tuolta kaikkien m.nettiläisten seasta, eikä suinkaan väitellä yhteiskunnallisista asioista. P.S. Mä en ota kantaa enää yhteenkään asiaan. Piste. Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
Järvihirviö 30.03.2003 18:03:00 | |
---|
Ja tämän aiheen tarkoitus oli löytää punkkarit tuolta kaikkien m.nettiläisten seasta, eikä suinkaan väitellä yhteiskunnallisista asioista. No hyvinpä onnistuit. |
jenni.rotten 30.03.2003 18:18:42 | |
---|
No hyvinpä onnistuit. ha ha
Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
the jokke 30.03.2003 18:27:43 | |
---|
Olen kateellinen sulle. hei, siistiä. No, mun täytyy sitten vain tuijottaa takaisin. Vai? se on hyvä tapa saada niitten tuijottaminen loppumaan. Rahat revitään vaikka politiikoilta. Niillä on pirun iso palkka eikä ne tee sen eteen just mitään. Sitten sanovat kuinka arvokasta vanhustenhuolto ja kehitysapu jne. onhan niillä iso palkka, mut kyllä ne sen eteen ainakin keskiverto palkansaajaa enemmän tekee. Ei tarvitsisi mitään politiikkoja valitakaan. niinpä. Saattaa ollakin. Mutta kuka se on, joka auttaa ne ihmiset ylös niistä roskapöntöistä ja uuden elämän alkuun? Ei ainakaan kukaan Tony Halme. no tota.. eikös suomessa oo sellainen asia kuin sosiaaliturva.. maailman parhaimpia itse asiassa.. ranskan kirjasta luettua. Siitäkin voi olla montaa mieltä. Ei, mutta yksi. En mä mitään kaikista ole sanonu. Mutta on sitä tullut kansanedustajan naapurissa asuttua pari kertaa aikaisemminkin ennen nykyisen asunnon ostoa. Väärin. sä just nimenomaan sanoit et "kansanedustajien perheet... jne" eli tarkoitit niitä kaikkia. |
Blenderhead 30.03.2003 19:49:50 | |
---|
Hiii!!! Tää keskustelu saa koko ajan uusia piirteitä. Heh! Tiiättekö miltä tää kuulostaa. No ette varmaan arvaa, eli laitan sen tuohon alas. Oot ihan saapas. En oo. Oot. En oo. Oot. En oo. Oot. En oo.....jne ja tosi kauan. Itekin lakuun vähän jopa osallistuin tähän, mutta tän kattominen on paljon hauskempaa. Jatkakaa!!! :) Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions."
-Greg Graffin |
the jokke 30.03.2003 19:55:21 | |
---|
Oot ihan saapas. En oo. Oot. En oo. Oot. En oo. Oot. En oo.....jne ja tosi kauan. heh.. mä tiesin et joku pistää kohta jonkun tällasen kommentin.. no, itsepäisyys kulkee verissä |
Blenderhead 30.03.2003 20:01:06 (muokattu 30.03.2003 20:01:35) | |
---|
heh.. mä tiesin et joku pistää kohta jonkun tällasen kommentin.. no, itsepäisyys kulkee verissä EI mitn. Anna mennä vaan. :) Haluun tietää miten tää päättyy. Jos päättyy. :)
Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
-Greg Graffin |
Fortune 30.03.2003 20:04:03 | |
---|
Haluun tietää miten tää päättyy. Jos päättyy. :) Ei kai tämä voi päättyä, tämähän on vähän niinkuin etsisi pallosta kulmia.
|
Blenderhead 30.03.2003 20:05:16 (muokattu 30.03.2003 20:06:31) | |
---|
Ei kai tämä voi päättyä, tämähän on vähän niinkuin etsisi pallosta kulmia. Niin, mutta voihan pallostaki kulmia löytää, jos sitä palloa vähän muotoilee ensin. :) PS: Tyylikäs tuo uus Avatar. EDIT: ei tästä kirjottamisesta tuu taas mitään.
Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
-Greg Graffin |
mikko1 31.03.2003 11:56:17 | |
---|
sanoisin taas jotain mutta ehkä parempi olla hiljaa... "..the clash just don't come, one in a million..." Backyard Babies - The Clash |
P.S. Kyllä mä jonkin verran tiedän. Mutta kyllä tää the jokke ja Medication, ne vasta tietääkin, kun niillä on varaa arvostella. lisää löylyä.. kyllä mä sen tiedän, että ei kannata avata suutaan jostain asiasta jos siitä ei tiedä mitään.. |
Zarmo 31.03.2003 13:10:37 | |
---|
kyllä mä sen tiedän, että ei kannata avata suutaan jostain asiasta jos siitä ei tiedä mitään.. Häh? On paljon helpompaa muodostaa vahvoja mielipiteitä asioista, joista ei tiedä mitään. Sitä mukaan kun tietämys kasvaa, väittely vaikeutuu.
Kyllä sitä säröä saa miedommillakin säädöillä, pitää vaan hakata lujempaa. |
the jokke 31.03.2003 13:28:52 | |
---|
Häh? On paljon helpompaa muodostaa vahvoja mielipiteitä asioista, joista ei tiedä mitään. Sitä mukaan kun tietämys kasvaa, väittely vaikeutuu. no tietenkin se on helpompaa muodostaa mielipide jos ei tiedä asiasta yhtään mitään.. vai onko? mutta pointti olikin se ettei kannata alkaa hirveesti esittämään "totuuksia" jos ei tosiaankaan edes tiedä onko ne tosia. siinähän vaan tekee itsestään pellen. eikö niin? |
sidie 31.03.2003 18:58:46 | |
---|
Tässä teille uus laki: Kuka tahansa saa tehdä mitä tahansa kunhan ei riistä, alista tai vahingoita muita eläviä olentoja tai luontoa!!! Paskaks vaan kaikki mikä ei oo omaa!!! (ja suurin osa siitä omastakin) |
Fortune 31.03.2003 19:05:04 | |
---|
Tässä teille uus laki: Kuka tahansa saa tehdä mitä tahansa kunhan ei riistä, alista tai vahingoita muita eläviä olentoja tai luontoa!!! Eihän tuota noudattaen uskalla tehdä mitään. Ovathan muurahaisetkin eläviä, ulkona ei uskalla kävellä. Eiköhän länsimaisen yhteiskunnan lakijärjestelmä ole jo aika tasapuolinen ja suhteellisen vapaan ihmiselon mahdollistava systeemi. Toki jollakin on sisäinen tarve rikkoa sääntöjä ja verukkeena on usein voimassaolevan lainsäädännön ja järjestelmän leimaaminen epäoikeudenmukaiseksi, mutta tuskinpa sellaista systeemiä onkaan, joka kaikkia tyydyttäisi. Jos nykyajan anarkistit saisivat tahtonsa läpi ja yhteiskunnan mieleisekseen, olisi se marginaaliryhmän ideaaliyhteiskunta, jossa suurimmalla osalla ihmisistä ei olisi hyvä olla. Nyt suurimmalla osalla asiat ovat tässäkin maassa aika helvetin hyvin, kukaan ei kuole nälkään, koulutusta (ja sitä kautta työtä) on tarjolla ja itseään saa toteuttaa täysin vapaasti. "Blaeough!"-Sega Megadriven NHL95-pelin laitataklausääniefekti |