Aihe: mini mikseri
1
PRS
30.03.2005 18:49:51
Mulla on langaton mikki ja cd-soitin ja ne pitäsi saada soimaan samoista aktiivikajareista. Voisivat kuulua yhtäaikaa, ja balancen säätäisi cd soittimen (kannettava) volumesta. On mulla mikserikin mutta on 9-kanavaa turhan paljon ja saisi sopia pieneen tilaan. Tarvitsisisn systeemin aika pian, elikkäs lauantaiksi.
Vaimo tahtoi radiokuulosuojaimet, miksiköhän?
spyykko
30.03.2005 18:53:08

Mulla on langaton mikki ja cd-soitin ja ne pitäsi saada soimaan samoista aktiivikajareista. Voisivat kuulua yhtäaikaa, ja balancen säätäisi cd soittimen (kannettava) volumesta. On mulla mikserikin mutta on 9-kanavaa turhan paljon ja saisi sopia pieneen tilaan. Tarvitsisisn systeemin aika pian, elikkäs lauantaiksi.

Hae lähimmästä musiikkiliikkeestä Behringerin UB502
Ite olis taas tarvinnu tehdä
PRS
31.03.2005 14:04:22 (muokattu 31.03.2005 22:46:45)
http://www.epanorama.net/documents/audio/mixer.html

Toimiiko tämä niinkuin balanssi systeemi vai ihan kuin mikseri, kun teinkö väärin kun ei saa kanavaa kiinni ja molemmat potikat vaikuttaa niinkuin ristiin, elikkä signaali kelluu kanavien välillä. Toimii kyllä tässsä tarkoituksessa mihin kysyin, mutta jos tarttee joskus johonkin muuhun.

E: Ei kyllä nuo pikkumikseritkään ole kovin kalliita, mutta nyt on "hyväntekeväisytys" juttu, niin en sijoita vielä suuria rahoja.

E: Kiitos kaikille osallistujille, tälläviikolla ei yhtään täysosumaa, joten ensiviikolla uudestaan:-)
Vaimo tahtoi radiokuulosuojaimet, miksiköhän?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)