Dumb 06.03.2003 00:26:51 | |
---|
Tuli tässä mieleen, että KoRnin viimevuotinen Tukholman keikka on myös yksi sellainen, jonka olisin halunnut nähdä. Ei vaan ollut monestakin syystä mahdollista lähteä tuota keikkaa katsomaan. |
Basismi 06.03.2003 21:51:34 | |
---|
Weather Report Kulttuuritalossa vuonna '82. Tosin olin ala-asteen ekalla silloin, eikä Pastorius olisi välttämättä säväyttänyt. Toinen vähän pahempi missi on Victor Bailey April Jazzissa pari vuotta takaperin. Kuulin vasta samalla viikolla koko keikasta ja liput oli toki kaikki mänt. Oikeastaan kaikkein pahin on Los Lobotomys Tulliklubilla. Olin keikan ajan noin sadan metrin päässä, kun fiksuna päätin mennä livemusiikin katselun sijasta opiskelijabileisiin ryyppäämään. |
Mia 09.03.2003 20:44:15 | |
---|
Viime kesän Ruisrockissa oli se festarijuna sunnuntaiyönä Helsinkiin järkätty niin paskaan saumaan, et ei ehitty nähä Apulantaa ollenkaan. Onhan ne toki nähny livenä muuallakin, mut olis se ollu kiva hyvässä festaritunnelmassa nähä sekin setti. Alueelta pois päin kävellessä vaan kuunneltiin jostain kaukaa vähän Tonin laulua ja basson töminää.. In the world where you can be anything-be yourself. |
Numbie 09.03.2003 22:21:06 | |
---|
Machine Head Ilosaarirockissa '02. Syynä ystävämme Kuningas Alkoholi. Muse samaisessa tapahtumassa. Syynä tietämättömyys bändin erinomaisuudesta tuolloin. "Manic depressions or just having too much time with my mind?" |
bluesman86 11.03.2003 12:28:56 (muokattu 11.03.2003 12:29:39) | |
---|
red hot chili peppers ei rahaa lynyrd skynyrd sama syy ja stevie ray vaughan kun ko. kitaristi on kuollu Rock Rock |
Socialite 24.03.2003 12:12:43 | |
---|
Pahiten hatuttaa kun en päässyt kattomaan Steve Vaita tavastialle enkä Joe Satriania porijazziin kun olin alaikäinen!!!!! Kävivät vielä samana vuonna (pari vuotta sitten) prkleen prkl! Keppi kädessä joka ilta. |
noir 24.03.2003 12:16:28 | |
---|
Jethro Tull Tamperetalossa, pari vuotta takaperin. Oli perin kallis budjettiin nähden. Popmusiikki on Saatanasta, eikä siltikään hyvää. |
spp 24.03.2003 12:16:51 | |
---|
Kylläpä hatuttaa kun missasin viimekesän provinssin ja Slayerin. Lombardo sentään kannuissa, helevata! Minä tyydyn vähään, kunhan sitä on riittävästi. |
Janorion 24.03.2003 14:48:42 | |
---|
- Fantomas 2000 Ilosaarirockissa. Syy: Intti, Agh! - Pantera perui Tattoo the planet -kiertueen Euroopan keikat. - Slipknotin taannoinen Helsingin keikka. Syy: Tentti ja rahattomuus. "Mitä pöllömpää, sen parempaa." |
Progressiveland 25.03.2003 00:00:41 | |
---|
manowar dream theater iron maiden symphony x |
fireatyourdesire 30.03.2003 23:00:52 | |
---|
Red Hot Chili Peppers, Ruisrock96 |
Oikeastaan kaikkein pahin on Los Lobotomys Tulliklubilla. Olin keikan ajan noin sadan metrin päässä, kun fiksuna päätin mennä livemusiikin katselun sijasta opiskelijabileisiin ryyppäämään. Herran jestas!!! Lohdutonta. Pystyt vielä elämän itsesi kanssa. Otan asiasta täydellisen poliittisen vastuun... |
paavi 31.03.2003 14:23:37 | |
---|
Siis, Tool olis saanu heittää settii koko illan. ! Heh, olin juuri mainitsemassa tämän. Otti hieman pannuun.
Jos soittaisin humppaa, en olisi niin ahdistunut. |
KanZuu 05.04.2003 01:20:44 | |
---|
Olisin halunut nähä Red Hot Chili Peppersin keikan toissa maanantaina, ei ollu lippuja ku kaikki meni heti =( |
PsychoTapu 05.04.2003 14:22:57 | |
---|
Vituttaa kun en koskaan päässyt Emperorin keikalle. Fashions will fade, black never does |
noiseHXC 06.04.2003 11:48:41 | |
---|
yksi keikka jonka TULEN missaamaan on Raised Fistin keikka Ilosaaressa...kiitos siitä Suomen Puolustusvoimille=( Are you the someone? |
Deg 06.04.2003 21:15:43 | |
---|
Fu Manchu ja Queens of the stone age. Syy= Senhetkinen rahapoliittinen maailmantilanne. Elämä on laiffii |
scatterbrain 08.04.2003 15:13:27 | |
---|
Muse Roskilde 2000:ssa. Ne soitti sillon vielä pikkuteltassa ja oli kuulemma todella tiukkoja. Ei vaan oikein siinä vaiheessa (sunnuntaina) huvittanut tuo festarimeininki. Sitten myös The Vines ja Spiritualized Leeds 2002:ssa. Nuo soittivat kakkoslavalla ja olivat järkänneet sen ohjelman sillä lailla että uhrauksia piti tehdä. Jouduin sitten kysisen kaksikon jättämään väliin joidenkin ykköslavan orkestereiden vuoksi. Höh! ...blackout weaves its way through the cities... |
Mohla 09.04.2003 19:53:28 | |
---|
Ei kukaan sinne olis mitää Ozzyy kuitenkaan menny kattoon! Ai, ei?! Minä ainakin! Ossi on kuningas. Nyt ja aina. Mullon vaikka kuinka monta keikkaa mitkä on jäänyt näkemättä, mutta päällimmäisenä tulee mieleen viime syksyn Soulfly, sen takia, että olin jo puhelin kädessä varaamassa lippuja, mutta sitten tulikin esteitä, ja harmittaa kun ehti fiilistellä niin pitkään sillä asialla, että näkee kyseisen orkesterin. Toinen mikä harmittaa varmaan vielä enemmän on toissa kesän Jimi Tenorin keikka Ilosaaressa, jonka missasin -yllätys yllätys- krapulan ja siitä johtuneen vesisadekammon takia. Ai niin, missasin toisenkin Jimin keikan tuolla Turussa, vain siksi, että kuulin siitä yhtä päivää ennen keikkaa, ja olin ehtinyt sopia menoja päälle. Olisin saanut ilmaisen majoituksenkin Turkuun ja kaikkea, ja oli kuulemma vielä erittäin hyvä veto.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
HulluSimo 09.04.2003 20:01:42 | |
---|
Hendrixin Suomen keikka, koska en ollut tähän aikaan vielä syntynyt. Tai miksei muutkin Jimin keikat. Myös Cream ois ollut ihan kiva varmaan nähdä ja Hurriganes v. 72-75. Save Rock 'n' Roll |