mikko1 26.06.2003 18:57:28 | |
---|
ja toinen suorastaan komea on se homohyndämikahäkkissäbäletti |
HCW 27.06.2003 17:47:20 | |
---|
En ole hoppareilla ymmärtänyt sitäkään muotiilmiötä,että toinen puntti pitää kääriä polven yläpuolelle ja toisen antaa olla normaalisti.se on typerän näköistä. Jos olen huomaamattani kuollut,keneltä kysyn kelloa?-Pablo Neruda. |
CaRRion__ 25.11.2003 17:57:10 | |
---|
olen todennut että juuri lätkän harrastajat käyttä lahkeita sukkien sisällä. :? naurettavaa... "Be somebody. Kill somebody. Have some fun. Kill another one" |
Aapo -79 25.11.2003 18:44:39 | |
---|
Semmosessa leffassa ku Kids- Tämän päivän lapsia, yks hemmo työnsi housun punttinsa kenkään/ sukkaan ja marssi kaverinsa kans kauppaan kaljaa varastamaan. Toinen harhautti myyjää ja toinen tukki semmosen n. litrasen kaljalekan litseistä lahkeeseen. Siksi ne tekee niin. ne on menossa varkaisiin. Hopparit on kriminaaleja. Vetäkää heti lättyyn ku näätte moista muotia. Soittakaa ees poliisille. "Minä täällä hei! Tossa mun vieressä on yhellä hyypiöllä lahje sukassa. Pitäisköhän teidän tulla korjaamaan se talteen?" Toinen vaihtoehto on tietysti että soitatte valkotakkiset. |
Jenka 25.11.2003 22:32:32 | |
---|
Sehän on kasaria! Kohta näkyypi olkatoppauksiakin liikenteessä, whoooo :O! It takes a fool to remain sane. ;) |
Hakki 27.11.2003 01:24:41 | |
---|
Sehän on kasaria! Kohta näkyypi olkatoppauksiakin liikenteessä, whoooo :O! Heaven forbid... :) Kasari oli, tuli ja meni. Ja toivottavasti pysyy poissa. Muuten tämä jätkä ei lähde kotoaan enää mihinkään. |
le grand noir 27.11.2003 14:35:06 | |
---|
Taas näitä kysymyksiä, joihin ei koskaan saa vastausta. |
Usma 28.11.2003 10:19:37 | |
---|
Hmm... ironista. Trendikkäät pitkätukkahevarit puhuu täällä paskaa seiskaluokkalaisista jätkistä jotka ei oo vielä murrosiästäkään selviytyneet :E. |
FearMTC 28.11.2003 10:34:14 | |
---|
Mitäs ironista siinä on? Kyllä minua ainakin naurattaa ihmiset, jotka eivät osaa käyttää järkeään. Hoppareista luulisi, että he yrittävät tehdä mitä tahansa, näyttääkseen jotenkin mahdollisimman rumilta ja radikaaleilta. Niistä ei sitten innostukaan kuin toiset hopparit ja ne tekevät sitten yhdessä lisää pieniä hopparipentuja ja opettavat nekin laittamaan tennissukat lahkeiden päälle. Olkatoppauksien lisäksi alkaa varmaan kohta näkyä myös melko omituisia hiustyylejä, pirun rumia aurinkolaseja (pinkit pokat ja jumalattoman isot linssit), ja kaiken maailman hilavitkuttimia. Kaikki hopparit, joita minä olen tavannut, eivät ainakaan häpeä mitään. Ovat suoraansanottuna jumalattoman tyhmiä. Johtuukohan hoppariksi siirtyminen jonkinlaisesta ongelmallisesta perhetilanteesta? Vähän kuten homoseksuaalisuus. Lapsia on nuorempana käytetty jotenkin musiikillisesti hyväksi, ja niistä on sitten tullut hoppareita. Onko kenelläkään mitään tietoa mitä efektejä Jimmy Page käytti?
- Sieniä? |
ltg 28.11.2003 10:49:23 | |
---|
Mitäs ironista siinä on? Kyllä minua ainakin naurattaa ihmiset, jotka eivät osaa käyttää järkeään. Hoppareista luulisi, että he yrittävät tehdä mitä tahansa, näyttääkseen jotenkin mahdollisimman rumilta ja radikaaleilta. Niistä ei sitten innostukaan kuin toiset hopparit ja ne tekevät sitten yhdessä lisää pieniä hopparipentuja ja opettavat nekin laittamaan tennissukat lahkeiden päälle. Olkatoppauksien lisäksi alkaa varmaan kohta näkyä myös melko omituisia hiustyylejä, pirun rumia aurinkolaseja (pinkit pokat ja jumalattoman isot linssit), ja kaiken maailman hilavitkuttimia. Kaikki hopparit, joita minä olen tavannut, eivät ainakaan häpeä mitään. Ovat suoraansanottuna jumalattoman tyhmiä. Johtuukohan hoppariksi siirtyminen jonkinlaisesta ongelmallisesta perhetilanteesta? Vähän kuten homoseksuaalisuus. Lapsia on nuorempana käytetty jotenkin musiikillisesti hyväksi, ja niistä on sitten tullut hoppareita.
Olisikohan tässä jonkinasteinen asennevamma kyseessä? Ei. Eivät kaikki hopparit ole tyhmiä, vaikka mielestäsi tyhmiltä näyttävätkin. Ei. Itse en ole hoppari, vaan ihan perustakkupitkätukkahörhö, mutta ajattelen pukeutumisen olevan melko henkilökohtainen juttu, johon ei toisten tarvitse puuttua. Vaikka pidänkin suurta osaa hoppareista mielestäni tyylittöminä, on joukossa niitäkin, jotka kantavat asusteensa tyylillä. Jokaiseen aikaan kuuluu oma juttu. Nyt se on hiphop, tykkäsit siitä tai et. Onpahan helpompi erottua joukosta, kun ei ole lökäpöksyt jalassa. Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94) |
Tuomas. 26.03.2005 12:52:34 | |
---|
Lenkkarit jalkaan, paita housuun, housut kainaloihin. ja lahkeet sukkiin. hohoo over the hills and far away... |
Mufasa 26.03.2005 18:23:32 (muokattu 26.03.2005 18:24:07) | |
---|
Jääkiekkoilijoiden parissa varsin suosittua. Housujenhan ei tarvitse olla löysät vaan myös normaalin kokoisten housujen lahkeet työnnetään sukkien sisään. Tähän yhdistetään vielä värikäs pikeepaita housujen sisässä sekä mieluiten vaaleanpunainen kangasvyö. Omien mieltymysten mukaan asukokonaisuuteen voi vielä liittää värikkään ja kireän pipon. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
sepeli 29.03.2005 23:41:04 | |
---|
Huh. Olen tätä ilmiötä päivitellyt jo pidemmän aikaa. Kauhealta tuollanen näyttää, sanon minä. Jatkuvahuuhtelureaktorilla päästään tämän jälkeen helposti pas membranakean seutuun ja sormi rectumissa tästä eteenpäin uretrassa olevaa katetria seuraten päästään myös rakkoon. | IMIK #22 |
Sehän on kasaria! Kohta näkyypi olkatoppauksiakin liikenteessä, whoooo :O! Minä sanoisin että renesanssia. Helvetin tyhmän näköistä. Ja sitten niillä jokaisella on vielä ne uudet muotitakit joissa on se teurastettu minkki siinä hupun liepeessä ja se takki on tietenkin polviin asti pitkä (parempi niin ettei perse paista sieltä alta.) Ja sitten vielä Kani tai pelle&pöllö (vai mikäs perkele se nyt oli) housut + rätti/lippavino/tiukkapipo + 4kg painoinen ketju. maailmanlopun merkkejä... Kotimaani onpi Suomi... |
Pitkavirta 30.03.2005 13:54:07 | |
---|
Joo tää on saatanan keksintö. Jumankauta että on hölmön näköistä, varsinkin huonosti laitettuna. Ja muutenkin naurettavaa. Mut semmoset tyylikkäät kasariverkkarit joissa on leveä resori lahkeissa, on pirun jees mimmeillä. |
wrshredder 30.03.2005 14:02:53 | |
---|
Joo tää on saatanan keksintö.. Halleluujaa!.. Mä yritin kerran laittaa sukat kenkien päälle ,mutta mulle vaa naurettiin.. jooh. "Syö pullia se kasvattaa ..." |
Rumpali Rölli 30.03.2005 15:14:53 | |
---|
Se on asia jolle pitää nauraa Trust Your Ear, Listen Metal |
...And Justice For All 30.03.2005 15:19:37 | |
---|
En ymmärrä muuten tätä ilmiötä, koulussa kaikki (muijatkin) pitää sillain. Sairasta sanon ma, housut on tarkotettu pidettäväks ihan sukkien päällä. Huh, saatana yrittää manipuloida ihmisiä uuden housu/sukka muodin avulla! Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Suruharso 30.03.2005 19:49:06 | |
---|
Todella pelottavaa tässä on se, että muistan nähneeni tuota muotia jo yläasteella ollessani, eli yli kaksi vuotta sitten.. Se on hyvin pitkä aika noin eriskummallista muotijuttua ajatellen! Eikö se lopu koskaan?! Ku menöö hyvin nii tavataha sanua jotta mikä ristus o ku ei aharista. |
Rumpali Rölli 30.03.2005 22:10:21 | |
---|
Näin siis hopparit Trust Your Ear, Listen Metal |