Aihe: Valvomo : Setä Tahtoo Tanssimaan
1
NYdoll
31.03.2005 19:39:41 (muokattu 31.03.2005 19:41:32)

No jopas on laulusuoritus... aika jännä. Pistää hymyilyttämään. Kertosäkeessä on hitin aineksia...
metalli sykkii...
Tapani L
01.04.2005 19:07:02 (muokattu 01.04.2005 19:08:02)
Aika kesäinen meininki. Mulle tuli jotenkin Clash mieleen. Hyvin oli soitettu ja laulajalla on aika persoonallinen ote. Sounditkin tukevat hyvin tätä biisiä.

Kertosäe on kappaleen parasta antia, mutta säkeistökin toimii ihan kivasti. Mitenkään tajuntaa räjäyttävä kokemus ei tämä minulle ollut, mutta ihan kiva.

Biisin nimestä ja muutenkin biisistä tuli hieman mieleen Kaupunginorkesterin kappale "Anssi ei osaa tanssia".

Jos kiinnostaa, niin kuunnelkaahan Sooloprojektin kappaleet, kokeneempien neuvot ovat tärkeitä.
TOISTAISEKSI NIMETÖN Uusi avatar, uusi omakuva - sama idiootti!
reos
18.07.2005 22:24:17
Aluks mua epäilytti, mutta sit tajusin et tää on jotain mitä mun kesä on kaivannu. Nyt on Valvomoo mp3-soittimes 7 rallii.

Jotenkin toista laulusta hakeutuu mieleen neumann, mut se voi johtua halvasta ruuasta. Jokatapauksessa käsittämättömän hienoa musiikkia ja tähän kehtais sanoo, ennenminkun suurimpaan osaan, että omaperiästä, hilpeetä ja hienoo. Lopetan hehkuttamisen ja jatkan toimimista.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt