Aihe: Nännikoru
1 2 3 4 5 6 7
sunless
27.03.2005 22:02:06
niin. sun tissi räjähtää ja siitä ei amerikka tykkää.

muttamutta kun mä ajattelinkin pumpata ne maidot sieltä väärästä tissistä pois, you know.

jep, ois kiva nähdä kuvia, myös sinä Fortune.
"antakaa mulle infrapunaviiniä"
Fortune
28.03.2005 17:09:57

jep, ois kiva nähdä kuvia, myös sinä Fortune.

Be careful what you wish...
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Paijukainen
28.03.2005 20:34:19
ja vähiten meikäläisen ideoissa tai tekemisissä...

..pikkuveljesi kommentti olisi?
"Kaikki ihmiskunnan ongelmat johtuvat yhdestä ainoasta asiasta: kyvyttömyydestä istua hiljaa huoneessa." -Blaise Packal
micro
30.03.2005 13:16:52
Sattukos kui paljo..?!? hmm ,eikös ollutkin vaivan/kivun arvoinen..?

ei sattunu mun mielestä juuri ollenkaan ja oli todellakin sen pienen nipistyksen arvoinen vehje ja maailman hienoin stressilelu :D
they think they're right but they're really wrong...baby the world ain't round it's square
Chaka
30.03.2005 15:04:20

ei sattunu mun mielestä juuri ollenkaan ja oli todellakin sen pienen nipistyksen arvoinen vehje ja maailman hienoin stressilelu :D

Suuri vääryys, mä melkein pyörryin.. piti levähtää vähän aikaa siin ku oli laitettu koru komistamaan rintaani ;)
"I don´t know when, my time will go, but there is no one to tell goodbye, not a lover, no a friend, so I`ll guess I move it on untill the end..." -R.Coffinshaker-
micro
30.03.2005 19:56:42
Suuri vääryys, mä melkein pyörryin.. piti levähtää vähän aikaa siin ku oli laitettu koru komistamaan rintaani ;)

ehkä se johtuu siitä, että mä olin jo valmiiks asennoitunu kuolemaan kivusta siihen tuoliin :) ja niin kuin aiemminkin jo selitin, niin miesten nännit on herkempiä mitä naisten...
they think they're right but they're really wrong...baby the world ain't round it's square
bibly
01.04.2005 22:38:06
mä aattelin joskus ottaa kulmaan, nenään jne.. en mä ihmeempiin,.. jos porukat antaa tunkee ees nuo, hyvä että sain yleensä korvareijät.. jotka on jo ummessa..hm.?
Sunna
06.04.2005 18:02:03

Loppujen lopuksi, meitä miehiä vartenhan ne ovat. Kiitos.

Semmonen teoriakin on kuultu, että rintojen tarkoitus on täyttää rintaliivit.
lallallaa
MV
06.04.2005 21:45:55
En muuten usko että täällä on kellään nännikorua ketä sitä on hehkuttanut!
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Eemil
07.04.2005 10:00:48

Emmäkää! Kuvia kehiin heti. Voitte sanoa että se on kaverin koru tai jotain jos ette muuten uskalla.
"Kuka muuten on se punapaitainen kalju ja parroitettu heppuli joka pilaa monta otosta heiluttamalla pahvista viinipänikkää yleisössä?" -Jaristoteles K100 #2 Ärlä #018
micro
07.04.2005 10:09:45

niinpä niin, mikään ei ole varmaa paitsi epävarmuus toisen nännikorusta - ja se että ainakaan minä en mnettiin tissikuvia laita.
peltikojootti
07.04.2005 12:04:12 (muokattu 07.04.2005 12:04:33)
No mutta eihän sitä huutoa kukaan kestä :D

Korvatulpat on keksitty, tai sitten vain jesarilla suu kiinni :x
Avainrengas on kätevä pikku härveli, jonka ansiosta voit hukata kaikki avaimesi kerralla.
Baroquean
07.04.2005 14:54:10
Nyt tuli plussaa Nimismiehelle.

Kuin myös.
Hevi on paskimmillaankin parasta.
Fortune
09.04.2005 15:38:48

No, eipä se muille kuulukaan. Paras lävistys on sellainen, josta kaikki eivät tiedä ja jota ei jokainen pääse näkemään. Henkilökohtainen.

Vähän kuin kielikoru.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
peltikojootti
10.04.2005 19:47:54
Paras lävistys on sellainen, josta kaikki eivät tiedä ja jota ei jokainen pääse näkemään. Henkilökohtainen.

Vähän kuin kielikoru.

niinhän se on. sama juttu pätee mielestäni joissa tatskoissa..
Avainrengas on kätevä pikku härveli, jonka ansiosta voit hukata kaikki avaimesi kerralla.
micro
10.04.2005 23:02:41
niinhän se on. sama juttu pätee mielestäni joissa tatskoissa..

mä taas en oikein ymmärrä niitä tyyppejä jotka laittaa tatskan johonkin sellaiseen paikkaan jota ei varmasti kovin moni näe. en tarkota, että kuvan ihan otsassa tarvisi olla mutta ne perseeseen hakatut tatskat on _inhottavia_
naapurissa asu joskus eräs vanhempi saksalainen nudistipariskunta ja sillä miehellä 50+ oli sellanen kiinalaismerkki selluliitin täyttämässä pyllynposkessa, niin ahh ettei juuri mikään.
Chaka
11.04.2005 11:34:48

Emmäkää! Kuvia kehiin heti. Voitte sanoa että se on kaverin koru tai jotain jos ette muuten uskalla.

siehän menetät yöunesi jos kuvani laitan korusta tänne..! :D eli ei mahda minustakaan tulla kuvaa kaikkien nähtäväksi...
"I don´t know when, my time will go, but there is no one to tell goodbye, not a lover, no a friend, so I`ll guess I move it on untill the end..." -R.Coffinshaker-
Suzy
07.07.2005 14:50:21
Turhaan tuota kukaan jännittää. Itse olen nainen ja otin kumpaankin nänniin samalla kertaa. Miehillehän se sattuu enempi kun joutuvat syvemmältä pistämään. Mulla oli ainakin tosi helppo juttu, ja hienot ovat! :)
Leper Messiah
07.07.2005 17:42:34
ho, kaveri kertoi, että tuntu ikävältä kun slayerin keikkaa oltiin kahtomassa ja sillä oli sitten siinä ryminässä pyörähtänyt nännikorunsa silleen, että renkaassa oleva pieni pallo oli kääntynyt nännin reunaa vasten ja oli kokoaika pyörimässä sinne nänniin päin...

hmm. huono selitys. toivottavasti edes jotain ymmärsitte.
maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)