Aihe: Iron cobran halvin malli poistettu?
1 2
Bobana
29.03.2005 08:14:21
On "hieman" off-topic,mutta kuiteski.
Itse omistan Taman IC:at,noin vuoden vanhat. Mistä johtuu että vasen pedaali jää jumppeliin,kalvoon kiinni? Olen kokeillut jousen kiristämistä/hölläämistä,mutta ei. Vaikka vasta vuoden vanhat,niin pitäiskö jouset muka jo uusia? Vai onko vika yleensäkään jousissa? Mukana ei tullut minkäänmaailman opaskirjaa tai huoltovihkosta..
V*tuttaa kun soitosta ei tule mitään tämän harmittavan pikkuseikan vuoksi,jota en osaa ratkaista.

IC:ssä tunnetusti on hieman sanomista niissä väliakselin nivelissä. Eli varmista ettei tule suuria kulmia niveliin eli asettele pedaalit ja settisi niin että saat väliakselin mahd. suoraan.
Fittan, miten tän nyt kertois selkokielellä... Siis ei näin -/ vaan näin |-| no nih....
Eli mitä lähempänä nollakulmaa, sen parempi.
Mikko/DE
29.03.2005 11:34:13

On "hieman" off-topic,mutta kuiteski.
Itse omistan Taman IC:at,noin vuoden vanhat. Mistä johtuu että vasen pedaali jää jumppeliin,kalvoon kiinni? Olen kokeillut jousen kiristämistä/hölläämistä,mutta ei. Vaikka vasta vuoden vanhat,niin pitäiskö jouset muka jo uusia? Vai onko vika yleensäkään jousissa? Mukana ei tullut minkäänmaailman opaskirjaa tai huoltovihkosta..
V*tuttaa kun soitosta ei tule mitään tämän harmittavan pikkuseikan vuoksi,jota en osaa ratkaista.

et kai oo korjannu rikkinäistä ps3-kalvoas jessellä :)
Limbus
29.03.2005 13:10:25

Eli varmista ettei tule suuria kulmia niveliin eli asettele pedaalit ja settisi niin että saat väliakselin mahd. suoraan.

Saattaapi johtua tuosta,ne kun on aivan vinkkelissä kakan setin ja sen asettelun johdosta. Kiitokset vinkeistä!
ToMi88
29.03.2005 21:51:45

nyt kun on tästä hp200 puhetta, niin onko tuo millanen pedaali? kannattaako ostaa se vai kenties ettii käytetty Rautacobra?
ltg
29.03.2005 22:07:05
nyt kun on tästä hp200 puhetta, niin onko tuo millanen pedaali? kannattaako ostaa se vai kenties ettii käytetty Rautacobra?

Kyllähän tuolla soittelee, tosin itselläni ei testaillessani ollut tarpeeksi aikaa sitä väännellä ja käännellä sopivaksi. Hyvä spedu on.
En huomannut Iron Cobran powerglidessa järin suurta paremmuutta hp200:een verrattuna.
Groove saattaa jossain elämänvaiheessa olla lämmintä pissiä lahkeessa.
Alpha
29.03.2005 22:10:28
En huomannut Iron Cobran powerglidessa järin suurta paremmuutta hp200:een verrattuna.

Onhan Madossa hieman enemän säätöjä. Ja on hivenen tukevampi. Niin ja se PG:n "loppupotku"...

Mutta niin...ei tuo kakssatanen huono pedaali ole.
ltg
29.03.2005 22:18:27
Onhan Madossa hieman enemän säätöjä. Ja on hivenen tukevampi. Niin ja se PG:n "loppupotku"...

Mutta niin...ei tuo kakssatanen huono pedaali ole.

Juu kyllä, mutta ei se Cobra juuri paremmalta tuntunut soittaa IMO. Toisaalta, oma jalka kallistuu enemmän suoravetoon päin..
Groove saattaa jossain elämänvaiheessa olla lämmintä pissiä lahkeessa.
Katiska
30.03.2005 10:20:34
Niin ja se PG:n "loppupotku"...

Hp200:ssa on Power Glide
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)