Aihe: HIM-Buried..
1
Heissi
30.03.2003 20:23:13
Hitsi kun mä meinasin justiinsa pistää uuden threadin samaa biisiä koskien, paitsi että miulla ei nuo soundit niinkää pistäny korvaan vaan se että sehän oli helvetin hyvä biisi. Se oli rokkia. Eikä mitään poppia niinkuin se edellinen levy. Diggasin sikana. Sehän ihan karjuukin siinä lopussa.

Eikä se aikaisempi videobiisikään paskempi ollut. Voisi ehkä jopa harkita sen Love Metal -lätyskän ostoa. Tarttee vaan käyä salaa ja huomaamattomasti ostamassa ettei kukaan kaveri vaan saa tietää että Heissi kuuntelee tyttöheviä.
Uudet sivut. Älä tsekkaa.
"Ainoa mikä nousee päähän on viina." -Vesa Keskinen, kyläkauppias.
vaiktutus
30.03.2003 20:27:07
Tuo uusi videobiisi siis. Onko tuossa videossa jotain hämäriä efektointeja pinnassa, joita sinkulla ja levyllä ei ole vai valehtelevatko "vanhat" korvani? Kuulosti ihan kauhealta sutulta nimittäin, biisiä ei kuullut suhinoiden ja kilinöiden takaa lainkaan.

luulin sen lievän epämääräisyyden johtuvan televisiostani. ehkä "ongelma" ei sittenkaan ollut siinä

Liekö koko levy sitten samanlaista turboahdettua ja prosessoitua tavaraa?

tästä ei ole mitään tietoa. se funeral of hearts ainakin kuulostaa todella selkeältä ja tylsältä.
"Kylpyvieraitako? Katsotaanpas!"
el Bastardo
30.03.2003 21:24:21
Hemmetin hyvä biisi kyllä, ei ollenkaan sitä edellisen levyn (ja edellisen sinkun) väljähtänyttä meininkiä. Aika rouheata rock-meininkiä, ja Villen karjumisesta plussaa tietysti.
Elämä on opasmatka, ei löytöretki (YUP/Tänään kotona)
Veke
30.03.2003 22:19:25
Helevetti sentään. Minäkin ihan säikähdin kun pidin oikeasti ja todella paljon tuosta uudesta sinkusta.

p.s. Basistilla oli Evil Dead t - paita, propsit :)
Fortune
31.03.2003 10:03:22
Kai minulla on korvissa vikaa, kun en sen suhinan takaa kuullut oikeastaan koko biisiä. Epäilin, että ovat laittaneet niitä efektointeja peittämään paskaa biisiä ja luottavat, että teinitytöt ostavat sinkun joka tapauksessa :)
Risto Mustalisä
31.03.2003 11:07:29
Kai minulla on korvissa vikaa, kun en sen suhinan takaa kuullut oikeastaan koko biisiä. Epäilin, että ovat laittaneet niitä efektointeja peittämään paskaa biisiä ja luottavat, että teinitytöt ostavat sinkun joka tapauksessa :)

Sama vika. En kuullut koko biisiä - jos sitä olikaan. Funeral of hearts oli sentään edes biisi tämä ei ollut. Suhinaa kolinaa ja karjahtelua. Tämäkö on todella potentiaalinen singleraita?

Ja kaikki em. oli tietenkin vain minun mielipiteeni.
Born to be wild! - paitsi kotona..
stranger
31.03.2003 13:18:16
Itse laulu on tylsä, apaattinen ja muka raju rokki. Ville ei ole mikään rock-laulaja ja niinpä kannattaisi pysyä iskelmäpopissa vaan. Hyvässä laulussa on aina koukkuja, melodioita(mielellään paljon) ja toistoa että se jää päähän pyörimään. Tässä tapauksessa ollaan yhtä rajua, vihaisia ja agressiivisia kuin Maija Vilkkumaa, Jonna Tervomaa ja muut vastaavat rokki maailman saasteet. Lopputulos on sotkua, täyteenahdettua turbosälää joka on trendikkäille pennuille naminami-mannaa....Jos levyllä on yhtään lisää vastaavaa roskaa, se saa jäädä alennus-hyllyjä varten odottamaan...
Cathi777
31.03.2003 21:42:46

Mun mielestä toi biisi kuulosti oikein särmikkäältä. Siinä oli mukavasti sellaista säröä ja kunnon rockmeininkiä ja kyllähän se Villen laulu toimi jälleen komeasti ja siihen oli saatu uusia ulottuvuuksia. Täytyy sanoa, että Love Metal albumista on tulossa todella monipuolinen nyt, kun oon noin puolet levyn biiseistä kuullut. Odotan kyllä ens viikon perjantaita todella innolla.
Taistelutoveri
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)