the jokke 30.03.2003 18:17:10 | |
---|
eli mun kitaran talla nousi ikäänkuin pystyyn. miten tän nyt selittäis.. eli se on koko ajan nyt samanlaisessa asennossa kun olis vibrakampi painettu lähes pohjaan. mikä on ongelmana? entä mikä voisi olla soluutio? |
Kimble 30.03.2003 18:19:25 | |
---|
eli mun kitaran talla nousi ikäänkuin pystyyn. miten tän nyt selittäis.. eli se on koko ajan nyt samanlaisessa asennossa kun olis vibrakampi painettu lähes pohjaan. mikä on ongelmana? entä mikä voisi olla soluutio? Kiristä jousia Kolmiolääke poistaa oireet ja auttaa uudestaan |
the jokke 30.03.2003 18:21:18 | |
---|
ok. jotain sellaista ajattelinkin. avasin sen takaosan siitä kitarasta, mutta on kuitenkaan löytänyt mitään sellasta kiristysmekanismia. oon varmaan vähän tyhmä.. |
Kimble 30.03.2003 18:22:19 | |
---|
ok. jotain sellaista ajattelinkin. avasin sen takaosan siitä kitarasta, mutta on kuitenkaan löytänyt mitään sellasta kiristysmekanismia. oon varmaan vähän tyhmä.. Siinä pitäs olla pari ruuvia millä saa säädettyä jousien kireyttä Kolmiolääke poistaa oireet ja auttaa uudestaan |
the jokke 30.03.2003 18:28:34 (muokattu 30.03.2003 18:28:50) | |
---|
Siinä pitäs olla pari ruuvia millä saa säädettyä jousien kireyttä joo, pitää varmaan kattoo tarkemmin kunhan saan kitaran käsiini. EDIT: kiitoksia. |
Kimble 30.03.2003 18:34:10 | |
---|
joo, pitää varmaan kattoo tarkemmin kunhan saan kitaran käsiini. EDIT: kiitoksia. Eipä mitn. Olet ilmeisesti vaihtanut paksummat kielet?
Kolmiolääke poistaa oireet ja auttaa uudestaan |
Eipä mitn. Olet ilmeisesti vaihtanut paksummat kielet? itse asiassa en oo.. mut asiaan saattaa toki vaikuttaa se että D-kielenä toimii A-kieli.. jota oon joutunu venyttämään aika paljon et saan vireeseen.. joo, tyhmästi tehty. mut ei ollu muita varakieliä |
Bentley 31.03.2003 09:29:44 | |
---|
itse asiassa en oo.. mut asiaan saattaa toki vaikuttaa se että D-kielenä toimii A-kieli.. jota oon joutunu venyttämään aika paljon et saan vireeseen.. joo, tyhmästi tehty. mut ei ollu muita varakieliä Nyt varmaan joudut löysäämään niitä ruuvia sitten kun vaihdat uudet kielet. Ota se huomioon.
For those who can't be without the music! |
the jokke 31.03.2003 12:26:11 | |
---|
Nyt varmaan joudut löysäämään niitä ruuvia sitten kun vaihdat uudet kielet. Ota se huomioon. joo. eli kannattais varmaan hankkia uudet kielet ennen ruuvin säätämistä.. |
Dumb 31.03.2003 12:50:42 | |
---|
joo. eli kannattais varmaan hankkia uudet kielet ennen ruuvin säätämistä.. Joo, suosittelisin. |
Reno. 01.04.2003 03:44:36 | |
---|
Aivan. Ne ruuvit ei oo samalla lailla "tehty" säädettäviksi kuten nyt vaikka muut floikan jutut, joissa sekä ruuvi että vastakappale on metallia. Ei nyt ainakaan itteä hirveesti miellytä kalliimpien kitaroiden kanssa alkaa raastamaan puuta mihinkään suuntaan ruuveilla.. doh I've been attacked by storms of disillusions |