Aihe: Charlie Brown-kenen versio?
1
lindo
30.03.2003 14:48:16 (muokattu 30.03.2003 14:51:06)
Haloo,
Tietääkö kukaan kenen versiosta on tuo Virve Rostin versio napattu?
siis alkuperänen versio on se outo Benito Di Paulan versio, mutta en usko että joku "pertsa reponen" tms. on ollu niin innovatiivinen tyyppi 70 luvulla että on keksiny siitä tehdä tuon rock/pop version.
I don't belive anything, if i don't see it first
lindo
30.03.2003 16:50:41
Öh. Kukahan olis innovatiivinen, jos Pertsa Reponen Ei ole?

No vaikka se kuka teki ton alunperin. Pertsa oli tässä nyt vaan esimerkki.
Blue Moon
30.03.2003 23:46:50

Tietääkö kukaan kenen versiosta on tuo Virve Rostin versio napattu?

Ainakin belgialaisen(?) disco-pumppu Two Man Soundin versio taisi olla jonkinlainen hitti Euroopassa 70-luvulla? Tosin Two Man Soundin versiosta mulla ei ole minkäänlaisia muistikuvia, joten en osaa siltäkään osin sanoa, oliko Virven version sovitus kopsattu siitä vai jostain muusta. Täytyypä tonkia levyhyllyä, jos biisi vaikka löytyisi.
lindo
31.03.2003 12:47:08 (muokattu 31.03.2003 12:56:27)

Ainakin belgialaisen(?) disco-pumppu Two Man Soundin versio taisi olla jonkinlainen hitti Euroopassa 70-luvulla? Tosin Two Man Soundin versiosta mulla ei ole minkäänlaisia muistikuvia, joten en osaa siltäkään osin sanoa, oliko Virven version sovitus kopsattu siitä vai jostain muusta. Täytyypä tonkia levyhyllyä, jos biisi vaikka löytyisi.

No niin, nyt alkaa jo kuulostaa joltai. Olen yrittäny Kazaasta hakea mutta en ole onnistunut :(
Jos vaan löydät KO. version niin olen kiinnostunut siitä tietämään.

EDIT:
JIIIHAAAAAAAAA!!!!!
lähdin sitä heti etsimään tolla Two Man Sound haulla ja arvaa mitä? löyty heti ja kyllä tää on nimenomaan SE versio josta toi Virve Rostin versio on napattu kaikkine kilkatuksineen päivineen, alkuperäinen versiohan ei noita juttuja sisällä. Eli olin siis oikeessa tuosta suomalaisten innovatiivisuudesta >;)

Paljon kiitoksia Blue moon!!!
lindo
31.03.2003 13:09:14
Juu vielä kun löytäis jostai sen englannin kielisen version, jossa muuten lauletaan että:
"...hey, here comes disco charlie brown o-o-o-o-o-o-oo-ooo
hey dancing disco CH ..."

Mulla on siihen toi teksti jonka otin joskus jostai 70 luku nuottikirjasta. Biisiä en oo koskaan kuullu!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)