ToMi88 29.03.2005 13:25:45 | |
---|
kyseessä oli dw:n perus setti joka maksaa 4000e ja siihen lisäksi tomit 08" 10" ja 18" ostetaan erikseen. ja se 2400 pelleistä tulee kaikista pelleistä ja telineistä yhteensä. ja meitä on 4 ihmistä säästämäsä (bändi) niihin. En nää tässä hommassa nyt kyllä mitään järkeä... Mutta mikäs siinä..Eikö muka vähempi kelpais? Jäis rahaa kaikkeen muuhun bänditoiminnan kannalta tärkeeseen..Ja älä ees osta niitä peltejä niin maan perskeleesti, jätä ainakin puolet pois. Kerronhan pikkusen että mistä ostat? |
MetalMil 29.03.2005 13:34:51 | |
---|
10-12 peltiä :E Mulla oli joskus vissiin haitsu ja viis peltiä ja silloinkin tuntu et ei saatana näin montaa tarvi.. kyllähän iso setti kai tuo lavakarismaa mutta roudaus onkin sitten vitun kivaa puuhaa :) En millään kyllä keksi käyttöä 12sta pellille. Mielummin pari hyvää crashia ja sitten päälle joku china ja splashi ja ride.. Vielä kun keksii biisin missä käyttää jotenkin järkevästi edes niitä niin hyvä :) Tai jos nyt tykkää husia sinne tänne ja aina kuuluu joku kiva kalahdus niin ehkä sitten.. minä luotan siihen että voin harkita että minkälaisen läsähdyksen haluan mihinkin väliin |
Maardi 29.03.2005 13:45:06 | |
---|
Aika suopeita bändikavereita tuntuu olevan. Pitää minunkin kysyä bändikavereilta josko saisi rahallista avustusta 15 pellin symbaaliviidakon hankkimiseen. Ja vaikka naiselta ei ikää saisikaan kysyä, niin olisi mukava tietää minkä ikäinen tämä "hevitytteli" on. Taitaa olla jollain vaan hauskaa tai tekemisen puutetta. |
moderndrummer88 29.03.2005 15:03:23 | |
---|
Ja vaikka naiselta ei ikää saisikaan kysyä, niin olisi mukava tietää minkä ikäinen tämä "hevitytteli" on. Taitaa olla jollain vaan hauskaa tai tekemisen puutetta. tämä on minullakin käyny mielessä - oli miten oli suurta hämmennystä tämä on täällä aiheuttanu Tärbä-tärbä-kosh |
Hevitytteli 29.03.2005 15:52:20 | |
---|
kohta 17w... mikä siinä ettehän te niillä ole soittamassa. ja jokainen isku on kyllä harkittu eikä semmonen että "lyö vaan johonki että kuulu joku ääni... onhan edellisessäkin setissä niitä 6 ja jokaista käytin ahkerasti ja paskat riittäny mihinkään... |
k.p.h 29.03.2005 16:24:28 | |
---|
eiköhän kuitessii kannattas ostaa joku halavempi setti, joka kuitessii olis hyvä :) jäis rahhaa kaikkeen muuhunnii bändi touhuihin + saattasitte saada ne rummut vielä tän vuodenpuolella ;) |
swallow 29.03.2005 16:36:19 | |
---|
Voi video että tää on kyl ihan älytön juttu! Mihin musaan tarvitset noin kipeän määrän romurautaa?? Vai vedätkö vasemmalta oikealle meinigillä että jokaista vuorollaan? Hey Angelfuck We are 138! |
ToMi88 29.03.2005 16:39:32 | |
---|
Kyllä kuvan saat laittaa tänne heti kun saat rummut( lue: ei ikinä)..... |
kohta 17w... mikä siinä ettehän te niillä ole soittamassa. ja jokainen isku on kyllä harkittu eikä semmonen että "lyö vaan johonki että kuulu joku ääni... onhan edellisessäkin setissä niitä 6 ja jokaista käytin ahkerasti ja paskat riittäny mihinkään... Tuopa se on se pointti, joku tarvii useamman, joku pärjää kaikki keikat haitsulla ja parilla-kolmella pellillä. Toki en itsekään sentään koko vuosien mittaan kertynyttä pelti-viidakkoo joka keikalle roudaa, mutta kas, kun sitä on jotain erilaisia projekteja niin olen kokenu tarvetta esim. 2 ridelle, 1 crash/ridelle ym. Sitten ne on treeniksellä kaikki jonkun "tolpan" päässä mieluummin kuin laukussa.. Eli jokainen kerätköön sellasen kattauksen ku kokee tarvitsevansa, tosin en ihan heti alkuun lähtis ihan hirveän montaa peltiä ostamaan, ihan rahasyistä. Kun mielellään ne hyvät ständitkin ostais, ettei tarvitse sitte kovin montaa kertaa uusia.. |
totomiettinen 29.03.2005 16:54:37 | |
---|
eiköhän kuitessii kannattas ostaa joku halavempi setti, joka kuitessii olis hyvä :) Ei tietenkään. Kun kerta pätäkkää tuntuu löytyvän, niin DW:t kehiin ja heti. Näin minä ainakin tekisin. : ) Mutta mistä helvetistä tollasia bändikavereita saa? ; ) White men can't jump |
Niskamies 29.03.2005 18:06:49 | |
---|
Itse en kuitenkaan DW:itä ostaisi. Vähän turhan hintavia laatuun nähden, näin IMHO. Ostaisit mielummin vaikka Yamahan RC:t, tai Taman Starclassic Performerit. Siitä laatua mieluisimmalla hinnalla. Mutta jos vaahterarummut haluat, niin Yamahan MC:t, Sonorin Delitet ja S-class prot, ja vaikka Mapexin Saturn Prot kannattaa tsekata. Meitsi on meshissä. |
markkuliini 29.03.2005 19:41:47 | |
---|
Nii just. Et osta sitä mitä itse haluaisit, vaan sitä mitä ME halutaan. www.vasamayhtye.com |
ToMi88 29.03.2005 20:13:10 | |
---|
Et osta sitä mitä itse haluaisit, vaan sitä mitä ME halutaan. Höhhöö!:D tässä keskustelussa muuten huomaa, miten katelliisia me oikeasti olemme:D |
totomiettinen 29.03.2005 20:24:11 | |
---|
Itse en kuitenkaan DW:itä ostaisi. Vähän turhan hintavia laatuun nähden, näin IMHO. Ostaisit mielummin vaikka Yamahan RC:t, tai Taman Starclassic Performerit. Siitä laatua mieluisimmalla hinnalla. No eihän noista nyt voi ees puhua samana päivänä. Siis DW:stä ja joistain Starclassic Performereistä. Ihan näin minun mielipiteenä. White men can't jump |
Alpha 29.03.2005 20:29:08 | |
---|
No eihän noista nyt voi ees puhua samana päivänä. Siis DW:stä ja joistain Starclassic Performereistä. Ihan näin minun mielipiteenä. Alat pikkuhiljaa kuulostamaan Jamilta. |
totomiettinen 29.03.2005 20:41:34 | |
---|
Alat pikkuhiljaa kuulostamaan Jamilta. No hei, eihän ne Performerit mitään maailman parhaita rumpuja ole. Katsetta vähän muuallekin kuin omaan napaan. White men can't jump |
Alpha 29.03.2005 20:50:52 | |
---|
No hei, eihän ne Performerit mitään maailman parhaita rumpuja ole. Katsetta vähän muuallekin kuin omaan napaan. Jami laittoi asiat näin: Sonor=Mersu ja Tama=Toyota... Eihän Starkut mitään maailman parhaita ole(silti itte ainakin olen niin maan pirun tyytyväinen), mutta tuohon suuntaan näytetään taas olevaan menossa. Jurppii... |
Niskamies 29.03.2005 21:07:45 | |
---|
Mitäs Starclassic Performereissa on vikana, jos DW:hin vertaa? Siis muuta kun halvempi hinta? Paria DW settiä olen kokeillut. Kaikissa on basareissa ollut jytky "yli-iso" saundi, joihin nähden tomit kuulostivat ponnettomilta. En digannut, mutta näin siis mun mielestä. Meitsi on meshissä. |
Lapaluu 29.03.2005 21:45:34 | |
---|
Eli ilmeisesti -88 tyttösestä on kyse? :D On tää hurjaa puuhaa. 4000e + pari tonttua pelteihin & ständeihin = yli mun ymmärryksen. Ymmärrän jos AMMATTIMUUSIKOLLA (mitä sitten ikinä tarkoitankaan tuolla) olisi tuollainen setti. Mutta kuten sanottu, mikäs siinä jos on millä ostaa. Onkohan bändiltänne vielä mitään materiaalia? Olisi kiva kuulla o_O - lapis over and out. |
ToMi88 29.03.2005 21:49:52 | |
---|
Eli ilmeisesti -88 tyttösestä on kyse? :D On tää hurjaa puuhaa. 4000e + pari tonttua pelteihin & ständeihin = yli mun ymmärryksen. Ymmärrän jos AMMATTIMUUSIKOLLA (mitä sitten ikinä tarkoitankaan tuolla) olisi tuollainen setti. Mutta kuten sanottu, mikäs siinä jos on millä ostaa. Onkohan bändiltänne vielä mitään materiaalia? Olisi kiva kuulla o_O Tässäpä ne tärkeimmät jo tulikin.. |