Aihe: Rakennuskursseja
1
Aakoo
28.03.2005 13:19:32
Mitenkäs olisi, jos alettaisiin tähän threadiin listaamaan järjestettäviä soitinrakennuskursseja eri puolilla maata. Aikataulut ja mahdolliset osallistumismaksutkin saa kertoa. Itselläni ei valitettavasti ole tietoa järjestettävistä kursseista, mutta eiköhän niitä löydy..
McNulty
28.03.2005 13:25:22
ilmeisesti aika moni rakentelee soittimia ihan kansalaisopistojen puutyökursseilla... luulen ma.
kilroy
28.03.2005 15:33:55
juu lappeenrannan suunnalta jos löytys ni ilmotelkaa....
Lil Mojo
28.03.2005 18:25:35
Keski-Suomen alueella Jukka Mäkelä (asuu muistaakseni Petäjävedellä) pitää joskus kursseja, on erikoistunut sellasiin vähän erikoisempiin soittimiin, säilyketölkit on lähellä sydäntä :)
Distortion
28.03.2005 19:42:40
Lempäälässä Harri Kauppila pitää Hakkarin koululla soitinrakennus kurssia melkein joka syksy.
Allekirjoitus.
Joel Harald
28.03.2005 19:44:35
Itse olen Äänekoskella pidettävässä kansalaisopisto Koskelan järjestämällä kitaranrakennuskurssilla. Kurssia vetää jyväskyläläinen soitinrakentaja Ari-Pekka Paasonen. Neuvot ovat laatua ja osatkin saa helposti ja edullisesti. Mun omalta sivulta voi kattoa kuvaa miltä mun kitara näyttää tässävaiheessa.
Turpa kii tai tuun teille soittaa.
PoLFus
29.03.2005 14:40:28

Karjaalla pitää soitinrakentajaksi valmistunut Timo Mustonen kurssia vuosittan Kiilan koulussa. Sinne sitten.

Itse aloitin kaksi vuotta sitten stratoa, muttei ole vaan tullut tehtyä sitä....harmittaa. Joskus vielä teen sen loppuun! Body on lähes muodossaan ja kaula on piiretty vaahteraan, johon on kaularaudan kolokin jyrsitty.
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ
Joel Harald
29.03.2005 14:49:05
Karjaalla pitää soitinrakentajaksi valmistunut Timo Mustonen kurssia vuosittan Kiilan koulussa. Sinne sitten.

Itse aloitin kaksi vuotta sitten stratoa, muttei ole vaan tullut tehtyä sitä....harmittaa. Joskus vielä teen sen loppuun! Body on lähes muodossaan ja kaula on piiretty vaahteraan, johon on kaularaudan kolokin jyrsitty.

Jatkamaan vaan, sen verran hieno harrastus on.
Turpa kii tai tuun teille soittaa.
Trebla
29.03.2005 17:17:45
Lempäälässä Harri Kauppila pitää Hakkarin koululla soitinrakennus kurssia melkein joka syksy.
Kuten myös vetää työväenopiston soitinrakennuskurssia Nokialla. (Nokianvirran yläaste)
Kurssi alkaa syksyllä ja kestää kevääseen.
"Before you play two notes learn how to play one note - and don't play one note unless you've got a reason to play it." - Mark Hollis (1998)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)