Pitkavirta 29.03.2005 09:54:02 | |
---|
Ruisrock. Mulle riittää Liekki NIIN!!!1 ja onhan siellä Damn Seagulls! Mertsi petti porukan pahemman kerran, ellei Fleimarit tule. Mutta tonne on kuitenkin jouduttava. |
Mikko/DE 29.03.2005 11:30:48 | |
---|
noo, kai siellä provississa taas on paras meiniki, kun kaikki frenditki on siellä aina. |
aivokuolio 29.03.2005 13:59:02 | |
---|
Qstock. mustan huoneen testi. |
Tietysti Sauna Open Air. Slayeria tässä nyt on venailtu pitkin elämää. Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
Tympee Huttunen 29.03.2005 15:29:44 | |
---|
Provinssi ja Ruissi. |
deLestat 29.03.2005 23:36:58 | |
---|
Sauna Open Air on kyllä aika varteen otettava. Tuskassakin on nyt varmistunut vähän enemmän omia suosikkeja kuten Dimmu, mutta Himokselle vetää kyllä monta bändiä ja eniten juuri NW, Silentium ja Sonata. |
Wiitala 30.03.2005 01:55:09 | |
---|
Päivää, olen palannut kirjoittelutauoltani. Heipähei. Itse odotan Kaustisen FolkMusicFestareita. Syyn tietää jokainen joka vilkaisee profiilini puolelle... :) Keikkaa ja oheistoimintaa 10 päivää. Ja täytyy kyllä omaksikin yllätyksekseni myöntää että odotan Provinssia kuin kuuta nousevaa. Johtuu kyllä täysin parista yhtyeestä: Gåte:sta sekä 22-Pistepirkosta (ja vähän uudesta tuttavuudesta Mew:sta) Jännää... kun viimeiseen muutamaan vuoteen siellä ei ole ollut mitään mikä minua olisi kiinnostanut. (Ainakaan n. 75€ vertaa...) Lisäksi tietenkin Haapavesi Folk ja KoskisFolk. Facesiin menen jos vain suinkaan pääsen. "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |