macid 29.03.2005 11:01:28 | |
---|
Kuuntelin tuossa just "Cliff Barnes" -lättyä ja mietin, että oiskohan kenelläkään tietoa mitä Hemminki P:lle nykyään kuuluu vai kuuluuko mitään. "Kukaan ei ajattele sinua. Kaikki ajattelee vain itseään. Aivan kuten sinäkin." |
HaloOfFlies 29.03.2005 11:06:05 | |
---|
Hajosi syksyllä '98. Kaveri oli mukana bändissä, kysyin häneltä kerran tuon saman kysymyksen. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
No onpa harmi. Oiskohan tyypeillä mitään uusia projekteja, joskus Yrmylässä kun kävin niin jostain projekti hommista oli puhetta. No siitä vierailusta on kyllä jo aikaa, oiskohan ollut joskus 90-luvun loppupuoliskolla. "Kukaan ei ajattele sinua. Kaikki ajattelee vain itseään. Aivan kuten sinäkin." |
konehes 29.03.2005 19:04:50 | |
---|
Hemminki P:n eka ep on yhtä loistoa alusta loppuun. Uudemmista en pidä. Muutama vuosi sitten tuo bändi oli itselleni todella kova juttu kun löydettiin kaverini kanssa hänen veljensä kätköistä Hemminki P:n ensimmäisiä demo-kasetteja. Kaverini veli oli heidän kanssaan samalla luokalla lukiossa ja oli tehnyt jotain sanoituksiakin heille. Liimanorja Pate ja monet muut rallit tuli kuunneltua satoja kertoja. "Jos sua vituttaa kaupunki ja muu ota talikko kouraan ja tänne tuu!" Musiikki on parhaimmillaankin paskaa. |
RHirvela 30.03.2005 01:07:29 | |
---|
Hemminki P:n eka ep on yhtä loistoa alusta loppuun. Uudemmista en pidä. Muutama vuosi sitten tuo bändi oli itselleni todella kova juttu kun löydettiin kaverini kanssa hänen veljensä kätköistä Hemminki P:n ensimmäisiä demo-kasetteja. Kaverini veli oli heidän kanssaan samalla luokalla lukiossa ja oli tehnyt jotain sanoituksiakin heille. Liimanorja Pate ja monet muut rallit tuli kuunneltua satoja kertoja. "Jos sua vituttaa kaupunki ja muu ota talikko kouraan ja tänne tuu!" Olipa muuten hillitön livenä Hemminki P. Soittivat Yrmyn joulubileissä 2003. Vaikka enpä minäkään paljoa bändistä tiedä, levyltä jonku verran oon kuullu. #mulla_on_gas_eli_oon_salet... eiku |
JCM 30.03.2005 01:15:54 | |
---|
Kuuntelin tuossa just "Cliff Barnes" -lättyä ja mietin, että oiskohan kenelläkään tietoa mitä Hemminki P:lle nykyään kuuluu vai kuuluuko mitään. Ei oo kuulunu tuosta aikoihin mitään... Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Chaka 30.03.2005 08:07:30 | |
---|
Kuuntelin tuossa just "Cliff Barnes" -lättyä ja mietin, että oiskohan kenelläkään tietoa mitä Hemminki P:lle nykyään kuuluu vai kuuluuko mitään. Voi heranisä et toi cliff barnes on loistovaa matskua.. Äitiiii, mä haluun tsetsonin... aahhhh... pojista olisi ollut potenttiaalia vähän suuremmallekin yleisölle, mut aina ei voi voittaa ei edes joka kerta..!! "I don´t know when, my time will go, but there is no one to tell goodbye, not a lover, no a friend, so I`ll guess I move it on untill the end..." -R.Coffinshaker- |