Aihe: Pystysolisti
1 2 3 4 5 6 7 8 9
aisa
18.03.2005 23:14:59
kyllä bändissä pitää olla soiton lisäksi tohon vokaaliin satsaamista, eli hyvä liköörit

just.
ja asiat tärkeysjärjestykseen.
ensin juodaan.
Jos helvetti on täynnä, saatana joutuu seisomaan...
mack the knife
18.03.2005 23:16:26
just.
ensin juodaan.

Voi perhana, ensi viikolla Ylläksellä, kaljatuoppi ja *Jalu urun vieressä. Siellä jos paistaa vielä aurinko, niin ajattele mikä meininki.
Teissä on pondusta, Brooke ja Stephanie!
kuunsirppi
18.03.2005 23:16:44
Tähän sitä jää kyllä aina pahemman kerran koukkuun. Tänään varsinkin tosi pahasti. Koko helevetin päivän ollu mnetti auki eikä ole päässy koneen ohi vilkaisematta, onko salkkuja lukematta.

niin on mullakin kone auki koko ajan...tää on pirullinen vehje, kun tää dominoi tällai. ei oikeen saa mitään tehtyä järkevää (mikä on järkevää?)
clave
18.03.2005 23:16:46

just.
ensin juodaan.

..ja sitten säveltapaillaan..
"Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan"
aisa
18.03.2005 23:17:21
Voi perhana, ensi viikolla Ylläksellä, kaljatuoppi ja *Jalu urun vieressä. Siellä jos paistaa vielä aurinko, niin ajattele mikä meininki.

ajattelen kyllä.
mulla enää kaks päivää sitä helevettiä ennen yllästelyä.
kuunsirppi
18.03.2005 23:17:36
just.
ensin juodaan.

näinhän se menee...eihän sitä opi edes niitä laulunsanoja, jos ei relaa välillä
aisa
18.03.2005 23:17:59
niin on mullakin kone auki koko ajan...tää on pirullinen vehje, kun tää dominoi tällai. ei oikeen saa mitään tehtyä järkevää (mikä on järkevää?)

järkevää on se että viihtyy ja mikäs sen mukavampaa kun lätistä joutavia mnetissä.
mack the knife
18.03.2005 23:18:40
Hei laulaja, siirry säkin Aroma-Kiltaan, jatketaan siellä.
Teissä on pondusta, Brooke ja Stephanie!
kuunsirppi
18.03.2005 23:19:50
järkevää on se että viihtyy ja mikäs sen mukavampaa kun lätistä joutavia mnetissä.

no näinhän se menee....elämä on...oikeestaan aika kivaa. Eihän tässä kukaan selän takana ainakaan tällä hetkellä oo mutisemassa, että kun muija roikkuu netissä koko ajan, joten ....eikun pikari tyhjäks vaan ja surf surf
artope
19.03.2005 18:48:43

Koukkuun on jääty täälläkin... sanos matikka ku pilkin nielas.
echo66
19.03.2005 20:56:57
no toi kuulostaa kyllä hyvältä. Sanoin just äsken tolle meidän kitaristille, että mun mielestä mä en oo mikään kunkku, vaikka pojat sanoo, että mä olisin joku "liideri" (onks toi sama ku liiteri?)...no anyway, vaan silloin, kun mä laulan, niin se on mun juttu, silloin, kun kiipparisti soittaa sooloo, niin se on kunkku, kun kitaristi laulaa ja soittaa soolojaan, niin se on kunkku ja silloin pitää kaikkien muiden antaa tilaa ja huomiota sille, kuka kulloinkin omaa osuuttaa vetää. Mä oon sitä mieltä, että jos joku on olevinaan parempi, kun muut, niin mettään menee. Eihän mikään laulaja, tai soittaja yksin maailmaa rakenna, vaan tää on yhteistyötä ja jos joku kusee, niin silloin muutkaan ei kuulosta hyvältä.

No kylläpä mä nyt oon syvällinen

Asiaa!! Ex-bändissäni joskus kun vedin sooloa kitaralla biisissä, niin pystysolisti vei langattoman mikkinsä rumpalin virvelin viereen. Hirveä virvelin pauke PA:sta, kun rumpali löi muutenkin lujaa..eli eipä soolosta mitään selvää sitten saanutkaan....
..ja eiku Fenderi laulamaan...
turisija
28.03.2005 18:56:33
Kyllä oikeassa bändissä solisti on solisti ja rivimuusikot rallattaa soittimiensa takaa. Jos ei saa keikkaa tai liksaa tarpeeksi niin onkohan aika miettiä muita "harrastuksia".
kuunsirppi
29.03.2005 08:04:58
eihän tuo nyt oo mist'ä'än kotoisin.
montako piisiä luulet että se pystypentti vetää jos ei oo saatana ammattiurpoja takaalalla? HÄHJ!?

mä oon samaa mieltä, vaikkei kai musta tota "penttiä" saakaan, mutta voisin olla vaikka "paula". En mä ainakaan niin ammattitaitoinen ole (vielä ainakaan), että voisin mennä keikalle ilman AMMATTITAITOISIA muusikoita. NIIN!

Ammattimuusikot rules!
turisija
29.03.2005 09:48:46
eihän tuo nyt oo mist'ä'än kotoisin.
montako piisiä luulet että se pystypentti vetää jos ei oo saatana ammattiurpoja takaalalla? HÄHJ!?

Se pystypentti vetää 2-3 settiä ammattimuusikot takanaan ja sillä siisti.
Martso
29.03.2005 10:57:38
Kyllä oikeassa bändissä solisti on solisti ja rivimuusikot rallattaa soittimiensa takaa. Jos ei saa keikkaa tai liksaa tarpeeksi niin onkohan aika miettiä muita "harrastuksia".

Tähän "jos ei kelpaa, niin vaihda alaa"-osastoon menee pikku hiljaa hermot! Topit luulee olevansa jotain hemmetin tehdas-patruunoita viime vuosisadan alusta. Eiku anteeksi!! Tosiaan unohdin tän markkinatalouden = että jos jotku idiootit sumupirut tekee huvikseen (vain siksi, että soittaminen on kivaa) ja melkein ilmaiseksi töitä, niin kaikkien pitää tehdä.
"Tärkeintä ei ole hyvä keikka, vaan nopea poistuminen!"
uruttaja
29.03.2005 11:58:37

Sut pitäs vissiin tiistain kunniaksi viedä tuohon rotuaarille, vettää pitkin sepelikköä, ja sen jälkeen turkismuokkaamoon ja nu..ia sut ihan kokonaan alusta uudelleen. Terveisiä vaan Turkuun.
manjaana
29.03.2005 12:14:07

Kyllä oikea bändi on oikea bändi ihan ilman solistia, ja usein vielä ihan helevetin paljon parempi, et kyl näin on täält katottuna..
Elämä alkaa, kun koira kuolee ja lapset lähtee...
aisa
31.03.2005 01:34:51

juu juu mutta voihan se pentti koittaa vetää ne settinsä ilman niitä ammomiehiä.
vetämättä jää!
turisija
31.03.2005 09:04:09
Näinpä siinä käy tai ainakaan ei oo ollu häävin kuulosta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)