Aihe: Kysely parhaista festareista tänä vuonna?
1 2
deLestat
27.03.2005 20:20:12 (muokattu 27.03.2005 20:28:41)

Mitkä ovat mielestänne parhaat tulevat festarit Suomessa tänä vuonna? Olen itse menossa tänä vuonna ainakin Himos festareille ja kysynkin siksi onko ketään ollut siellä aikaisempina vuosina ja millainen meno on ollut? Tänä vuonna on kyllä paljon omia suomalaisia suosikkeja esiintymässä mm. Nightwish, Silentium, Sonata Arctica, Kotiteollisuus ja (vielä kun Celesty pääsisi esiintymään niin olisi bueno).

Kävin Himoksen sivuilla http://www.himosfestival.com/
seikkailemassa ja huomasit liput osiossa sellaisen agentti kohdan. Ilmeisesti heidän kauttaan lippunsa ostamalla saa itselleen joitakin etuja joita ei muuten saa. Kannattaa tsekata.

Tänä vuonna parhaat festarit itseni mielestä ovat:

Himos ja Tuska festarit
Artist
27.03.2005 20:24:28 (muokattu 27.03.2005 20:26:38)
Piilomainontaa? Tuota himosfestaria kun on nettifoorumeilla tunnuttu mainostettavan sepittelemällä noista arvottavista backstage passeista.

Mainostus ihan oikeina mainoksina, kiits. Festareista voidaan toki keskustella, niistä kaiketi onkin jo täällä melkoisesti juttua.

Edit: jos et sittenkään ole Himokseen lippuja kauppaava agentti niin pahoittelut piilomainostussyytöksistä.
I'm a never ever gonna be nothin' but a reggae rocker!
Errorist
27.03.2005 20:25:04
Itse odotan ainakin eniten Ilosaarta. Agnostic Front, Backyard Babies, Skatalites ym. ovat jo sellanen paukku, että pakkohan se on lähteä. Ilosaarta odotellessa.
"Aamulla vetäsin viiskyt hermesetasta samaan kahviin. Kaverit katto kun ajoin ilman autoa töihin." Pastilli?
Hyla
27.03.2005 23:50:21
Itse odotan ainakin eniten Ilosaarta. Agnostic Front, Backyard Babies, Skatalites ym. ovat jo sellanen paukku, että pakkohan se on lähteä. Ilosaarta odotellessa.

Juu, Ilosaarta toki tuetaan. Sopivan halpa festari ja esiintyjät usein hyvin lähellä omaa musiikkimakua. Provinssi on aina pahasti sellaiseen aikaan vuodesta ettei sinne pysty rahallisista syistä lähtemään, ja siihen aikaan vuodesta keli on helposti mitä on.
Kapina
28.03.2005 00:06:05
Juu, Ilosaarta toki tuetaan. Sopivan halpa festari ja esiintyjät usein hyvin lähellä omaa musiikkimakua.

Viime vuonna tosin parhaat esiintyjät olivat jo avajaisklubilla, johon sitten oli lippu erikseen..
"Ajan henki on antaa mennä vaan / ajan sielu vain vainoharhaa / ajan ruumis mätänee kaatopaikoilla / ajan taivas lepää liukuhihnoilla / ja kadut ovat täynnä pikkuporvareita / pikkutakeissaan käveleviä porsaita..." Ja näin on nännit.
konehes
28.03.2005 00:12:09
Kaustisen kansanmusiikkifestivaalit. Ne on parhaat kaikista.
Walrus
28.03.2005 15:26:38
Itse en menisi enää Himosfestivaaleille vaikka saisin lipun ilmaiseksi. Vitun urpoa sakkia ja hyvät saumat ottaa joltain amisporukalta pataan. Myös Jämsän nahkapääosasto viettää juhannusta näillä festareilla. Tai jos ajat vuoden -81 Corollalla ja pidät Popedaa ja Klamydiaa maailman parhaina bändeinä tietenkin Captain Jackin ja Güntherin lisäksi niin sinne vaan.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
Walrus
28.03.2005 15:30:02
Niin ja ne parhaat tänä vuonna on Sauna Open Air, Provinssi, Tuska ja Ilosaari.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
Kimmo72
28.03.2005 15:30:28
Itse en menisi enää mihinkään festivaaleille vaikka saisin lipun ilmaiseksi.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
Checkmate
28.03.2005 16:23:04
Oulun Qstockissa näyttäs olevan tänä vuonna aika mallikkaita kotimaisia esiintyjiä kuten CMX, Stam1na, YUP ja Tiktak (!!), ja varmasti tukku vähän pienempiä kovuuksia julkistetaan kevään mittaan. Itse festarihan on meidän susirajallisten kannalta aivan loistavalla paikalla: enää ei tarvi ajaa montasataa kilometriä jonnekin etelään päin päästäkseen kovatasoisille festareille. www.qstock.org

Onneksi menen heinäkuussa armeijaan, ettei välttämättä saa päästä osalliseksi tästä ilosta.
http://www.mikseri.net/artistit/?id=36220
Kulkunen
28.03.2005 17:13:59 (muokattu 28.03.2005 17:15:47)
Oulun Qstockissa näyttäs olevan tänä vuonna aika mallikkaita kotimaisia esiintyjiä kuten CMX, Stam1na, YUP ja Tiktak (!!), ja varmasti tukku vähän pienempiä kovuuksia julkistetaan kevään mittaan. Itse festarihan on meidän susirajallisten kannalta aivan loistavalla paikalla: enää ei tarvi ajaa montasataa kilometriä jonnekin etelään päin päästäkseen kovatasoisille festareille. www.qstock.org

Onneksi menen heinäkuussa armeijaan, ettei välttämättä saa päästä osalliseksi tästä ilosta.

Tänne olen kyllä ehdottomasti menossa. Mainittujen lisäksi, Mokoma ja Rotten Sound, sekä erittäin todennäköinen Sentencedin keikka (elleivät säästä syksymmälle Oulun keikan?) ja kyseessä on kyllä sen mallin festari, ettei auta valittaa. Inferno-lavakin siirrettiin ulos. Mielestäni paljon parempi kattaus kuin viime vuonna. Tosin esim. Diablon kiinnittäminen vielä tuohon päälle ei haittaisi, ei sitten yhtään. Odotan jo innolla.

Möök: Itsehän jäin juhlista pois intin takia 2003. Silloin jäi näkemättä mm. Velcra, jonka tämän kevään Oulun keikka jää välistä kertausten takia. Valtion salaliitto, selvästi.
The downward spiral never ends.
Ragorn
28.03.2005 17:20:12
TUSKAA!!
Katsoin Constantinen - tulin uskoon.
Lilli
28.03.2005 20:27:55
Itse en menisi enää festivaaleille vaikka saisin lipun ilmaiseksi.

Kyllhän nyt ainakin Puistobluesiin !
'The cattle is lowing and The Baby awakes / but Little Lord Jesus no crying He makes'.
Distortion
28.03.2005 20:33:13
Sauna Open Airrrr!!!!
Allekirjoitus.
totomiettinen
28.03.2005 20:55:07
Pori Jazz.
Parasta musiikkia, toivottavasti tänäkin vuonna.
White men can't jump
carlos
28.03.2005 21:18:45
Ruisrock. Mulle riittää Hives, Liekki, Disco Ensemble, Velvet Revolver ja Hellacopters.
I can't hide but I can run for miles
waihen84
28.03.2005 22:30:34
Ruisrock: Velvet Revolver =)
jeppekoira
29.03.2005 01:25:38
http://www.wanajafestival.com/
tutustumisen arvoinen tapahtuma! upea ympäristö ja fiilis ja eipä tarvitse kotiteollisuudesta ja mokomastakaan valittaa
Mechanizm
29.03.2005 09:51:20
Itse en menisi enää Himosfestivaaleille vaikka saisin lipun ilmaiseksi. Vitun urpoa sakkia ja hyvät saumat ottaa joltain amisporukalta pataan. Myös Jämsän nahkapääosasto viettää juhannusta näillä festareilla. Tai jos ajat vuoden -81 Corollalla ja pidät Popedaa ja Klamydiaa maailman parhaina bändeinä tietenkin Captain Jackin ja Güntherin lisäksi niin sinne vaan.

Huh, tämä on kuin omasta suustani. Jos kaipaa tappelua ja äkäisien jämsäläisien naisiaan vartioivien junttien vihoitelua niin tervemenoa!
Kitaristit! Saksalaiset laatu stringit osoitteesta www.string-emil.de
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)