Meisseli 28.03.2005 13:26:15 | |
---|
Oletko? Oletko kenties myynyt sinulle rakennetun kitaran pois? Miksi? Oliko rahapula vai oliko kitara sittenkin huono? Miksi et pitänyt siittä? Minkälaien custom kitarasi on? Onko se rakennettu toiveittesi pohjalta, vai onko se jonkun soitinrakentajan ns. "sarjatuotantomalli" esim. Ruokangas Duke? Mull' on rytmi veressä, ja housut jalassa!
www.strangefruitband.net |
32788 28.03.2005 15:35:15 | |
---|
Anna mulle muutama tonni rahaa, jotta saisin custom-kitaran... Sitten voin tulla kirjoittelemaan tänne... ^WANHA^ |
Mrezzye 28.03.2005 15:58:19 | |
---|
Täysin. Mikkejä olen vaihtanut, mutta se johtui vaan siitä, että halusin väliaikaisesti pienempiulostuloiset mikit. Muuten en parempaa toivoa vois. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
Joees 28.03.2005 16:22:40 | |
---|
Yabay-aba! Kyllä varsin tyytyväinen olen ollut kaikki nämä muutamat vuodet tuohon kitaraan. Vaikka muitakin kitaroita on niin kyllä tuo on sydäntä kaikkein lähimpänä ja tuo aina ensimmäisenä mukaan lähtee, lähti sitten mitä hyvänsä soittelemaan. Ja niin, tämä on sekoitus Ruokankaan Dukea ja VSOPia. Ei varsinaisesti mikään "normaali" tuotantomalli sillä tämmötistä kukaan muu ei ole vielä tilannut. Customina tämä on rakennettu. Kuvaa löytyy www.ruokangas.com. Ja pientä osviittaa siihen mikä se siellä on voi katsoa omasta kuvasta. Päätelkää siitä sitten? ;) Groooove is in heart! |
jari 28.03.2005 19:54:08 | |
---|
mulla hieman muokattu v.s.o.p ja erittäin tyytyväinen olen ollut,en edes ole myyntiä miettinyt. kitara on lyömäsoitin |
McNulty 28.03.2005 20:41:03 | |
---|
olen erittäin tyytyväinen omaan Gibson LP Customiin... vaikka se ei niin custom-kitara olekaan sanojen varsinaisessa merkityksessä. On siihen tosin otelautaan laitettu nauhat uusiksi :) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
askomiko 28.03.2005 23:32:41 | |
---|
Jesh, miulla on ollut muutama hyllymalli, ja sitten tämä omien speksien mukaan tehty. Sointi on ollut kaikissa sellainen että tulin pilalle hemmotelluksi, nyt tuntuu että kaupan kitaran on tehty pahvista tai vanerista. Ja viimeistely on eri luokkaa. Sanotaanko siis vaikka että olen tyytyväinen. |
Fide 28.03.2005 23:59:58 | |
---|
Voiks kommentoida, vaikka soittaakin Ruokankaan vakiomallia? lasketaanko se customiksi??? =) ...ei vissiin...
Mut silti oon tyytyväinen kuin pieni possu!!! =D
...noh, kommentoin sit kuiteskin ;-) Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |
dfloreno 29.03.2005 00:01:21 | |
---|
Mulla on myös noita Tyysterin Villen valmistamia skeboja mittatilaustyönä, yks lapsteel (hollowbody, 2xP90 + piezo) ja just valmistunut 'thinline' telecaster, joka vaan on kokonaan hollowbody, linnunsilmävaahtera-kaulalla, mini-humbuckeri ja tallassa SD:n Jerry Donahue. Turha kai sanoa, että tästä ei kamat enää parane. Mulla on myös yks tommoinen GbL:n custom creations ASAT, joka on kyllä hyvä, mutta aika pilipali noihin Tyysterin luomuksiin; niin soundiltaan kuin viimeistelyltään. Mulla on ollut myös noita fenderin Custom Shopin stratoja, mutta niistä mulla ei oo kauheasti hyvää sanottavaa, varsinkaan siihen hintaan nähden. Mutta lyhyesti: En voisi olla tyytyväisempi. joo, ei lähe. |
ite oon kyllä ollu tyytyväinen tohon mun Amfisoundin custom flyingVeehen. ehkä jos lähtis hakemalla hakemaan jotain huonoa niin välillä tuntuu että saisi olla vähän tummemman sävyinen väritys, mutta muuten on kyllä täydellinen mut käteen. http://www.mikseri.net/www/play.php?type=dl&id=119598 |