Aihe: Vasenkätinen basso
1
arancia
24.03.2003 20:13:19
Olin tänään menossa fazerille kokeilemaan vasenkätistä bassoa, mutta yllätys yllätys kaupassa ei juuri sillä hetkellä ollut yhtäkään vasenkätistä bassoa.

Olen vasenkätinen ja tähän asti soittanut oikeakätisesti bassoa, mutta ajattelin että olisi mukava kokeilla jos soitto luistaa toisin päin mukavammin.

Kuinka paljon enemmän täytyy maksaa vasenkätisestä bassosta ja löytyykö niitä yleisesti ottaen edes jonkun verran musiikki liikkeistä että oliko tämä vain huonoa tuuriani?
Jos et itse tiedä niin ei sitä kukaan puolestakaan päätä...
Pallisti
24.03.2003 20:23:18
Hintaeroa ei pitäisi olla. Ja kyllä kaikista KUNNON kaupoista pitäis vasurille beisi löytyä.
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
arancia
24.03.2003 20:58:35
Niinhän sitä pitäisi.. Pisti vaan ihmettelemään kun ei fazerilta löytynyt yhden yhtä.
Basismi
24.03.2003 22:31:57
Hintaeroa ei pitäisi olla. Ja kyllä kaikista KUNNON kaupoista pitäis vasurille beisi löytyä.

Tervetuloa todellisuuteen. Yritän tässä miettiä koska olisin nähnyt vasuribasistin, mutten muista. McCartney :)
Kun ei suurimmassa osassa kaupoista oikein bassot liikahda muutenkaan ja valikoima on mikä on, niin en tuota yhtään ihmettele. Tosin f-musiikissa oli aivan hämmästyttävän hyvä valikoima kun viime viikolla kävin.

Taitaa suurin osa vasureistakin soittaa oikeakätisellä otteella...
arancia
25.03.2003 08:38:48

Tervetuloa todellisuuteen. Yritän tässä miettiä koska olisin nähnyt vasuribasistin, mutten muista. McCartney :)

Ensimmäiseksi nyt tylee mieleen A W Yrjänä...
lxi
26.03.2003 10:17:57

Ensimmäiseksi nyt tylee mieleen A W Yrjänä...

Ja eräskin Kim Calonius. (Paavi, vilkuta!)
Vastaus kysymykseesi löytyy osoitteesta http://www.google.com.
absqua
26.03.2003 10:24:51
Maija Vilkkumaan bändin Niko Kokko on hieno vasuri-basisti. Ja eikös rumpalikin ole siinä bändissä vasuri? Suomen vasenkätisin komppiryhmä siis.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
hemmo
26.03.2003 11:46:20

Maija Vilkkumaan bändin Niko Kokko on hieno vasuri-basisti. Ja eikös rumpalikin ole siinä bändissä vasuri? Suomen vasenkätisin komppiryhmä siis.

Joo, se se olis näyttävä ryhmä kun tää pändin kitaristikin olisi vielä vasenkätinen. Ja kosketinsoittaja.;)
Kamalistani ei mahdu tähän.
paavi
28.03.2003 10:01:06

Ja eräskin Kim Calonius. (Paavi, vilkuta!)

*winke winke - ja aurinko laskee teletappimaan taa*

Mä oon senverran epäkamaorientoitunut henkilö, että mulla on näiden 12 vuoden aikana ollut vain kolme bassoa. Ykkösbasson tilasin Saksasta ja tuon käytetyn Fenderin löysin hetkessä netistä. Tietenkin on se ongelma, että kaupoissa ei voi kokeilla kaikkia bassoja, joita haluaisi kokeilla (jos haluaisi).
Jos soittaisin humppaa, en olisi niin ahdistunut.
coffeemaker
29.03.2003 20:30:51
Tietenkin on se ongelma, että kaupoissa ei voi kokeilla kaikkia bassoja, joita haluaisi kokeilla (jos haluaisi).

Tilaututin itselleni vasuribasson soitinkaupasta, päivittelin just sitä kun ei päässyt kokeilemaan... Joo, eipä tule vasenkätisenä ainakaan rahaa tuhlattua kitaroihin :)
'I am too lazy to live and too afraid to die'
paavi
31.03.2003 16:29:25
Käväsin tänään Helsingissä musamaailmassa ja siellä oli mukavasti vasenkätisiä bassoja että pääsi ainakin testaamaan. Mitä mieltä muuten ootte warwickin corvette standard bassoista? Tai basso tuntu ainakin soittaessa aivan loistavalta, hintaa tosin on mutta hyvästä kannattaa maksaa..

No, sieltä minäkin olen Warwickini tilannut. :) En osaa muuta sanoa, kuin että laatupelihän se on ja sillä oon pärjännyt viimeset 4 vuotta. Kaikki eivät pidä warwickin soundista tai tatsista, mutta jos se sun mielestä tuntuu käteen hyvältä ja etsit sellaista modernia mouruavaa soundia, osta se warwick.
Jos soittaisin humppaa, en olisi niin ahdistunut.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)