NYdoll 27.03.2005 16:12:06 | |
---|
Olen itse vastikään ihastunut tällaiseen yhdistelmään ja olisi kivaa tietää onko m.netissä muitakin, jotka ovat kanssa huomanneet yhdistelmän toimivuuden. Ketkäs näistä maailmanluokan tähdistä on käyttäneet vastaavaa kombinaatiota? Phil Lynott ainakin. metalli sykkii... |
Karlsson 27.03.2005 16:35:18 | |
---|
Carol Kaye! Tohon yhtälöön ku vielä ymppää puolakustisen basson nii alkaa olemaan lähellä... öö... jotain.. Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
L.Ruoska 27.03.2005 16:37:47 | |
---|
MINÄ! MINÄ! Ai, maailmanluokan tähdistä siis.. Joo, itse käytän LaBella Deep Talkin' Bass flattejä ja jotain aika ohuita plekuja. Olen löytänyt omani =) Rakastan sitä sellasta peilitatsia mikä flateissä on, saa soittoon mukavasti vauhtia ja näissä on ainakin hyvä soundi. Yläpäitä ei ole ainakaan liikaa, mutta niitä saa ihan sopivasti tuotua korostuksilla. Suosittelen kaikille että ainakin testaavat flättejä. |
2541 27.03.2005 18:42:53 | |
---|
Ketkäs näistä maailmanluokan tähdistä on käyttäneet vastaavaa kombinaatiota? Paul McCartney Phil Lesh |
Johannes_t 27.03.2005 19:20:49 | |
---|
Laiska ja köyhä kun olen, niin kysyn ja anelen, löytyisikö keltään ääninäytettä flattien ääniskaalasta. Siis, kuinka tumppu soundi on pahimmillaan/parhaimmillaan, kuinka napakkaa soundia saa aikaiseksi, jos oikein yrittää. Myös sanalliset kuvaukset hyväksytään paremman puutteessa. |
chief 27.03.2005 20:12:15 | |
---|
Mulla on pari näytettä Rotosoundin flateista ja Ernie Ballin paksuista roundeista. Pikaviestiä jos kiinnostaa. Häh? |
Hullu basisti 28.03.2005 18:04:49 | |
---|
Käytän kanssa plekua flättien kanssa. Soundi vaihtelee yllättävän paljon riippuen kielisetistä ja sen iästä. "I have taken more out of alcohol than alcohol has taken out of me" Winston Churchill |
Royal Banzai 28.03.2005 19:43:07 | |
---|
Mitäs mieltä ihmiset ovat flattien ja (putki)särön yhteensopivuudesta? Oon alkanu tällasta yhdistelmää miettimään, mutta en ole koskaan käytännössä kokeillut moista kombinaatiota. Joku joskus haukkui ainakin... Does your mama like to reggae? |
Teijo K. 28.03.2005 19:44:55 | |
---|
Carol Kaye! Tohon yhtälöön ku vielä ymppää puolakustisen basson nii alkaa olemaan lähellä... öö... jotain.. Kukkiksessahan pitää kokeilla flatseja, kun siinä on ne tumputtimetkin tallassa. |
Kukkiksessahan pitää kokeilla flatseja, kun siinä on ne tumputtimetkin tallassa. Juu, toimi ainakin nauhattomana hyvin. Mulla oli tosi pitkään flätit kiinni siinä... Jännästi se musarimainen murina tuli niilläkin. Mies, jonka jutuista puuttuu loppuhuipennus.
Ärlä #002-003 |
Hullu basisti 01.04.2005 10:42:31 | |
---|
Mitäs mieltä ihmiset ovat flattien ja (putki)särön yhteensopivuudesta? Oon alkanu tällasta yhdistelmää miettimään, mutta en ole koskaan käytännössä kokeillut moista kombinaatiota. Joku joskus haukkui ainakin... Itse olen käyttänyt joskus moista kombinaatiota. Se riippuu ihan mihin käyttötarkoitukseen flättejä putkisäröllä käyttää. Ihan moderniin musaan ei mielestäni sovi, sillä soundi on melko "vintage". Itsellä tulis mieleen tollanen 60-luvun lopulta 70-luvun puolivälille asti sijoittuva hardrock/hevimetalli, mihin toi sopis. "I have taken more out of alcohol than alcohol has taken out of me" Winston Churchill |