Aihe: Shure sm57 ja kovat volumet.
1
keggo
26.03.2005 16:04:22

Kuinka hyvin tuo mikki kestää kovia äänenpaineita jos meinaan kitaravahvaria äänitellä pirun kovalla kun soundit on kohdallan vasta kun voluume on paljon. 8x12 ja Marshalin 60w putkinuppi olisi tämä äänenlähde. Mihin mikki kannattaa sijoittaa kaappien edessä (kaksi erilaista kaappia).
askomiko
26.03.2005 16:17:45
Kestää. Muutaman sentin päähän kankaasta, kuuntele kuulokkeilla tai naapurihuoneessa ja siirtele mikkiä ja jätä siihen missä on paras soundi. Minulla jää yleensä melko keskelle kajaria.
"Helevetin nopia kairata kun on näin ohut jiä!"
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
kivi
26.03.2005 16:24:56
Kestää ihan mitä vain.

Mä laitan 57:n just ja just kiinni kankaaseen, noin 5 cm kartion laidasta sisäänpäin, kohtisuoraan kaappiin nähden. Sillä tavalla saan itse 12" elementeistä "oikean" soundin.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Locrian
28.03.2005 18:29:52
Kestää kyllä, mutta grilli saattaa kärsineissä malleissa resonoida. Korjaantuu pätkällä teippiä niinku kaikki muukin.

Jos sulla on paljon elementtejä mistä valkata, kannattaa käyttää aikaa niiden testaamiseen. Eli tsekata mikä elementti soi parhaiten. Ero on huikea! Usein paras elementti paljastaa ittensä jo hiljasilla puhtailla saundeilla soimalla muita kirkkaammin jo ponnekkaammin.
Tyhmästä päästä kärsii koko hippi.
Locrian
29.03.2005 10:07:58
Älä kuitenkaan teippaa grillin ja rungon välistä ilmarakoa kiinni ellet välttämättä halua pallosuuntakuviota.

Jepu, kahdella ohuella suikaleella pitkittäin suoraan mikkiadapteriin kiinni.
Tyhmästä päästä kärsii koko hippi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)