Aihe: uusia Tokai malleja??
1
Tinmo
29.03.2003 18:52:32
huomasin tuossa selaillessani, että Tokai mallistö oli muuttunut, minusta vielä huonompaan suuntaan! Toivottavasti ne ei pakannu mulle tollasta "uutta" SG60:istä. Onko jollain tietoo?
Let there be light, Let there be sound, Let there be drums, Let there be guitar, LET THERE BE ROCK!
LaXu
29.03.2003 18:56:52
Eh? Kerropa tarkemmin. Sen olen huomannut, että ainakin Love Rockien hinnat ovat kasvaneet, ja niihin on tullut paremmat Tokain PAF-Vintage Mk1 mikit (ennen Mk2, Mk1 mikkejä käytetään kalliissa LS-200:sessakin, joten luultavasti ovat ihan asiallisia.) ja tunnukset ovat muuttuneet. Esim. LS-75 on nyt LS-85, LS-65 on LS-75 jne.
"Walking the fine line between bacon and Christian."
Höpötystä omista soittimista ja vempeleistä.
LaXu
29.03.2003 19:08:39 (muokattu 29.03.2003 19:09:29)
Nou hätä. Nuo ovat jenkkimarkkinoille tarkoitetut mallit, joita on jouduttu muuttamaan copyright-syistä. Olen kyllä samaa mieltä, että aika rumia nuo ovat. Euroopassa saa kuitenkin yhä noita kunnon vermeitä.

http://www.tokai-guitars.co.uk/Tokai_models.html
http://www.cyborg.ne.jp/~universe/tokai_guitar/tokai_guitar.html
askomiko
29.03.2003 19:08:57
Talboja meinaat? Ainahan Tokai on niitä tehnyt.
"Paskasta ei saa konvehtia" - Leila P. Makkonen
Tinmo
29.03.2003 19:11:54
pfiu, johan järkytyin, vaan ei näy noissa uusissakaan SG:tä joukoissa olevan, ainii, ne olikin vai tosi koviksille tarkoitettuja.

-kiitän, LaXu
Let there be light, Let there be sound, Let there be drums, Let there be guitar, LET THERE BE ROCK!
LaXu
29.03.2003 19:13:03
pfiu, johan järkytyin, vaan ei näy noissa uusissakaan SG:tä joukoissa olevan, ainii, ne olikin vai tosi koviksille tarkoitettuja.

-kiitän, LaXu

Joop, mutta ei niiden tekemistä ole käsittääkseni lopetettu kuitenkaan..jostain syystä vaan unohtunu sivuilta.
Fortune
29.03.2003 19:26:37
Talboja meinaat? Ainahan Tokai on niitä tehnyt.

No ovat nuo "lawsuit"-Lespaulitkin aika kauheita :)
mikko1
29.03.2003 20:09:06
olihan siellä hienojakin...älkääs nyt...
"..the clash just don't come, one in a million..." Backyard Babies - The Clash
aon
29.03.2003 21:33:47
Tuo on kyllä aika lahjakkaan kauhea tuo Love Rock Supreme DLX.
Iso on pyhänä hypnoosi. Kotisivu
Kalm
29.03.2003 21:44:41
Toivottavasti ne ei pakannu mulle tollasta "uutta" SG60:istä. Onko jollain tietoo?

Missähän nuo SG:t viipyy, vai saitko jo omasi? Itse tilasin SG kuuskymppisen jo marraskuussa (vai oliko se peräti lokakuun puolella) ja vieläkin viipyy jossain logistiikan syövereissä?! *kirosana*
Tinmo
29.03.2003 22:22:00

Missähän nuo SG:t viipyy, vai saitko jo omasi? Itse tilasin SG kuuskymppisen jo marraskuussa (vai oliko se peräti lokakuun puolella) ja vieläkin viipyy jossain logistiikan syövereissä?! *kirosana*

sanoivat, että menee huhtikuun puolelle, mutta hinta vissiin laskee (?) mä laitoin tilaukseen ihan vuoden alussa, oisko ollu 7.1, sul varmaan jo kädet hikoo? Mulla ainakin!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)