Mosse 91 28.03.2005 09:33:54 | |
---|
Ei liity mitenkään musiikkiin, mutta ajattelin täältä kysyä, kun täältä saa usein selville aika paljon. Eli: meidän scanneri, joka jäi meidän vanhasta koneestamme, ei suostu nykyään toimimaan. Kun minä yritän asentaa sitä ohjelmaa millä se pyörii, niin se valittaa, että ohjelmisto ei sovellu windows XP:hen.. Scanneri on mallia Canonscan FB60U. Pitäskö hakea joku ohjelma netistä, vai uuden scannerin ostoon? Aika epäselvä viesti, mutta yrittäkää ottaa jotakin tolkkua. |
benny 28.03.2005 12:12:49 | |
---|
Ei liity mitenkään musiikkiin, mutta ajattelin täältä kysyä, kun täältä saa usein selville aika paljon. Eli: meidän scanneri, joka jäi meidän vanhasta koneestamme, ei suostu nykyään toimimaan. Kun minä yritän asentaa sitä ohjelmaa millä se pyörii, niin se valittaa, että ohjelmisto ei sovellu windows XP:hen.. Scanneri on mallia Canonscan FB60U. Pitäskö hakea joku ohjelma netistä, vai uuden scannerin ostoon? Aika epäselvä viesti, mutta yrittäkää ottaa jotakin tolkkua. Onko tullut mieleen hommata Windows XP:n ajurit ko. laitteeseen? Nopeasti kun surffasin niin ei löytynyt tota mallia. Puuttuisiko yksi numero mallista? shitfuck inc. |
Mosse 91 28.03.2005 12:35:05 | |
---|
Juu, viestistä puuttu 3:nen. eli se malli on FB630b.. Kyllä minä ajurit hain, mutta ei minun älyllä tunnu onnistuvan. |
Pelsi 28.03.2005 13:36:46 (muokattu 28.03.2005 13:39:14) | |
---|
Kalamies #3 >-)))> |
Mosse 91 28.03.2005 13:55:21 | |
---|
Juu, kyllä ajurit on oikeat.. Siis kun minä rupean asentamaan tuota scanneria, niin se ilmottaa, että minun ohjelma ei ole windows XP:n kanssa yhteen sopiva.. |
Pelsi 28.03.2005 14:04:34 | |
---|
Kalamies #3 >-)))> |
Juu, sain scannerin toimimaan. Latasin niitä ajureita vaikka minkä mallisia, vaihtelin piuhan paikkaa USB-väylöissä ja scanneri porteissa ja lopulta sain sen toimimaan. En tiiä missä oli vika, mutten sitä rupea selvittämään. Kiitos kaikkille, jotka jakso minua neuvoa! |