Ozz86 27.03.2005 15:29:20 | |
---|
Heips taasen. Kyseisestä kitarasta olisin kiinnostunut, floikkakitaraa olen miettinyt ja exploreria olen miettinyt ja tuossa olisi molemmat. Mutta, onko se hyvä? Searchia kun käytin niin Epin Goth-explorereista oli kommenttia sekä puolesta että vastaan. Ja tuskin tuo floikkakaan OFR on? Kokemuksia, kommentteja ym. apuja otetaan vastaan :) Kiitoksia taasen jo etukäteen. Keksipä sie jotain hienoa tähän... |
Jawbreaker 27.03.2005 19:24:47 | |
---|
iha surkee ei kannata ostaa huonot mikit vaikka onki gibson desine ja hel**tin paksu kaula!!!!!!!!!!!!! |
hel**tin paksu kaula!!!!!!!!!!!!! Riippuu vähän, mihin vertaa... On se varmasti paksu verrattuna Jackson-tiluhirmuihin... ^WANHA^ |
McNulty 28.03.2005 16:37:02 | |
---|
Riippuu vähän, mihin vertaa... On se varmasti paksu verrattuna Jackson-tiluhirmuihin... Jacksoneissa on vielä paksu kaula verrattuna ibanezin rg-sarjasiin ja JEM:iin :) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
32788 28.03.2005 17:27:10 | |
---|
Jacksoneissa on vielä paksu kaula verrattuna ibanezin rg-sarjasiin ja JEM:iin :) Nojoo, täytyy myöntää, että olen kokeillut myös RG321: stä, ja se kyllä tuntui aika hammastikulta... ^WANHA^ |
Ze Kink 28.03.2005 19:04:03 | |
---|
Nojoo, täytyy myöntää, että olen kokeillut myös RG321: stä, ja se kyllä tuntui aika hammastikulta... Tuossa on Ibanezeista vielä melko paksu kaula :) |
Ozz86 28.03.2005 21:28:28 | |
---|
Paksu kaula (ja joissain muissa ohut) ja huonot mikit (joita kyllä osasin odottaakkin). Entäs loput? Keksipä sie jotain hienoa tähän... |
Leper Messiah 28.03.2005 21:37:54 | |
---|
Paksu kaula (ja joissain muissa ohut) ja huonot mikit (joita kyllä osasin odottaakkin). Entäs loput? no kannattaa se floikka tarkastaa. että onko kunnolline. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu |
k1mm0 28.03.2005 22:01:15 (muokattu 28.03.2005 22:03:00) | |
---|
Eihän tuo paksu kaula ole huono asia lain. Minulle tuo oma Explorerini sopii aivan naftisti kouraan. Mukavan tukeva kaula. Tosin minähän en mitään tilutusta harrasta, että sepä siitä. Edit: Floikkahan tuossa on varmasti lisenssifloikka, joita täällä on paljon parjattu. En ole floikkaekspertti, en kommentoi. Kiinteätallaiset sopii meikäläiselle parhaiten. Se on kyllä ihan epistä, kun kaveri on ollut paljon enemmän humalassa kuin itse, mutta silti itselle tulee hirveä krapula ja sille kaverille ei ollenkaan.
Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja |