Aihe: Ulver
1
chaosphere
25.03.2005 23:59:23
Ulverin Perdition City on hemmetin hyvä levy. Top vitoseen menee mulla. Löytyykö samantapasta?
Suffer in truth...
xulu
26.03.2005 17:40:34

Aika uniikki levy on..
Kokeile vaikka haujobbia (esi. levyt Polarity,ninetynine,vertical theory) . Lähinnä siis tunnelmaltaan samanlaista. Tai Massive Attackin mezzanine.Krapula, aivot jumittaa.
Should I Wake Before I Bake?
maelstrom
26.03.2005 19:13:34
Olen itse aikoinaan tällä palstalla kysellyt samaa, ja jotain olen tutkimusten jälkeen löytänytkin.
Scorn olisi nimi, joka ekana tulisi mieleen ja jota voisin lämpimästi suositella.

Eikä sovi unohtaa että Ulverilta tulee uusi levykin tässä muutaman viikon päästä ja hyvältä kuulostaa kun netistä muutaman sämplen löysin. (Ihan laillisesti siis, ei nillittämisen aihetta.)
On ässäarpa syntyä Suomeen. IMIK #12
xulu
27.03.2005 12:18:22

Scorn on kyllä aika erillaista.. Scorn on sykkivä pahuus galaksin atomikaaoksessa.
Should I Wake Before I Bake?
maelstrom
27.03.2005 16:49:39
Scorn on kyllä aika erillaista.. Scorn on sykkivä pahuus galaksin atomikaaoksessa.

No ei sitä ulkoisesti ehkä samoilla adjektiiveilla voi kuvata, mutta tunnelma on hyvin samanlainen.
On ässäarpa syntyä Suomeen. IMIK #12
jog-bar-og
28.03.2005 04:06:19
Ulverin Perdition City on hemmetin hyvä levy. Top vitoseen menee mulla. Löytyykö samantapasta?

The Future Sound Of Londonin Dead Cities levyllä on vähän samanlaista synkkää tunnelmaa minusta.

Ulverin elektronisessa tuotannossa on kivaa se ettei sitä synkkää ja jotenkin kieroitunutta tunnelmaa päästetä karkaamaan koskaan. Dead Citiessissä on vähän samaa.
paranoid android
28.03.2005 12:38:02
Miten niin Perdition city on synkkä? Minusta se oli jokseenkin koominen.
Torniojaws
31.03.2005 13:43:28

Miten niin Perdition city on synkkä? Minusta se oli jokseenkin koominen.

"You're taking a ride to the underworld..." :)
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)