Blenderhead 28.03.2003 15:29:09 | |
---|
Hieman off-topic, mutta lueskeltuani eilen postiluukusta tipahtanutta seiskaa joka paljasti Juhani Palmun erokriisin kiemuroita, lehden mukaan 'Juhani kiusasi ja nimitteli tytärpuoltaan, kutsuen häntä punkkariksi' hehehee. 'No, hän oli punkkari ja käyttäytyikin sen mukaisesti. Välillä minusta jopa tuntui, että hänellä oli jopa vaikeuksia sopeutua tähän perheeseen. Yritin opettaa hänelle pöytätapoja, mutta mikään ei mennyt perille, Juhani hymähtää' HUOM!! Lainausmerkkeissä olevat tekstit ovat suoraan lehdestä otettuja lainauksia. HAHAHAA, noh, mikäs siinä.... En tiedä tytärpuolen punkkari-taustoista mitään, mutta jopas on isäpuoli avarakatseinen.. kun ei tytärpuoli osaa käyttäytyä niin hän on punkkari. Niinhän se menee, joo- o :) Hoohohoo!!! Jopa LOL!!! Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions."
-Greg Graffin |
Chemo 28.03.2003 15:50:32 | |
---|
Tännehän on tullut outoa juttua. Mun mielestäni kaikki saavat digata just sitä musaa ja just sitä kulttuuria mitä haluavat - kunhan eivät vahingoita muita. Ja muut sitten kiltisti elävät sen asian kanssa. Näköjään kaikki eivät ajattele samalla tavalla. Hmm. Olisikohan meikäläinen tarpeeksi vanha punkkariksi punkpoliisien mielestä? Olen 33-vuotias. PS. Toi Anarkiapurilaisen laittama TV-linkki oli mainio. |
Medication 28.03.2003 16:07:56 (muokattu 05.12.2003 12:24:02) | |
---|
Tännehän on tullut outoa juttua. Mun mielestäni kaikki saavat digata just sitä musaa ja just sitä kulttuuria mitä haluavat - kunhan eivät vahingoita muita. Ja muut sitten kiltisti elävät sen asian kanssa. Näköjään kaikki eivät ajattele samalla tavalla. Hmm. Olisikohan meikäläinen tarpeeksi vanha punkkariksi punkpoliisien mielestä? Olen 33-vuotias. Terv. nim. "Kytät on natsisikojaaaaaa" |
Blenderhead 28.03.2003 17:31:05 (muokattu 28.03.2003 17:31:51) | |
---|
Tännehän on tullut outoa juttua. Mun mielestäni kaikki saavat digata just sitä musaa ja just sitä kulttuuria mitä haluavat - kunhan eivät vahingoita muita. Ja muut sitten kiltisti elävät sen asian kanssa. Näköjään kaikki eivät ajattele samalla tavalla. Hmm. Olisikohan meikäläinen tarpeeksi vanha punkkariksi punkpoliisien mielestä? Olen 33-vuotias. PS. Toi Anarkiapurilaisen laittama TV-linkki oli mainio. Äijähän on jo vanha ukko. ;) Ja tuota. Hoh, tulipahan muuten annos ikärasismia tähänkin iltaan. Mitenkähän tämän nyt sanois, mutta liian vanha ainakin minun mielestä on vasta sitten kun kasvaa horsmaa. Tuli mieleen, että mitähän sitä minusta tulee kun oon tuossa iässä. Mulla on varmaan päällä punanen napapaita, jossa lukee "Punk". Ainiin. Minäpä lähen kohta rokaamaan. Jeah! Kohti rokkia siis!!! Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
-Greg Graffin |
NORTON 28.03.2003 20:36:22 | |
---|
Nyt pitäisi oikeastaan määritellä, että mitä se punk kenellekin on. Green dayt ym. ei ainakaan minun mielestäni ole punkkia nähneetkään. |
YHTEISKUNTAA! Kapinoit yhteiskuntaa vastaan siis. Onko sinulla kenties joku vaihtoehto mietittynä yhteiskunnalle? Siis jos nyt tällainen järjestelmä on mielestäsi huono. Pitäisikö ihmisien keskuudessa kenties olla viidakon lait, että jokainen pitää huolta itsestään ja laumastaan, isommat syö pienemmät eikä kaikkia kohtaan päde samat yhteiset lait eikä kaikille ole samat yhteiset peruspalvelut joiden ylläpitämiseksi maksetaan veroja? Yhteiskunnassahan on paljon epäkohtia ja ymmärrän täysin, että niitä vastaan halutaan kapinoida, mutta tässä "Yhteiskunta alas! Anarkiaa!"-meiningissä en oikein näe järkeä.
Call me Alowishus Devadander Abercombie |
Kjukka 29.03.2003 14:08:32 | |
---|
Mun mielestäni kaikki saavat digata just sitä musaa ja just sitä kulttuuria mitä haluavat - kunhan eivät vahingoita muita. Ja muut sitten kiltisti elävät sen asian kanssa. Näköjään kaikki eivät ajattele samalla tavalla. Hmm. Olisikohan meikäläinen tarpeeksi vanha punkkariksi punkpoliisien mielestä? Veit sanat suustani. Ja mäkin taidan olla punkpoliisien mielestä markkinavoimien ja kapitalistisen propagandan armoilla... Ehkä meillä on vielä armonaikaa muuttua paremmiksi punkkareiksi? 8) -juki Johnny is the kind of guy / who is always asking why / but we don't have the answers / so we have to lie -Olympic |
Stain 29.03.2003 21:13:48 | |
---|
Nyt pitäisi oikeastaan määritellä, että mitä se punk kenellekin on. Green dayt ym. ei ainakaan minun mielestäni ole punkkia nähneetkään. Siis mitä vittua.. green day soittaa punk/rokkia. Miten muka ne eivät ole "nähneetkään" punkkia? No, jokaisella on tietysti omat mielipiteensä. Koulu on harjoitusta tulevaisuutta varten. Harjoitus tekee täydellisen. Kukaan ei ole täydellinen joten miksi vaivautua harjoittelemaan? |
Blenderhead 29.03.2003 23:08:03 | |
---|
Kapinoit yhteiskuntaa vastaan siis. Onko sinulla kenties joku vaihtoehto mietittynä yhteiskunnalle? Siis jos nyt tällainen järjestelmä on mielestäsi huono. Pitäisikö ihmisien keskuudessa kenties olla viidakon lait, että jokainen pitää huolta itsestään ja laumastaan, isommat syö pienemmät eikä kaikkia kohtaan päde samat yhteiset lait eikä kaikille ole samat yhteiset peruspalvelut joiden ylläpitämiseksi maksetaan veroja? Yhteiskunnassahan on paljon epäkohtia ja ymmärrän täysin, että niitä vastaan halutaan kapinoida, mutta tässä "Yhteiskunta alas! Anarkiaa!"-meiningissä en oikein näe järkeä. Hei, mutta tuohan saattais toimia. Ratkaisu löytyis ainakin rasismiin. Ykskään ihmistyhmä ei varmaan pitäis toisiaan alempi arvosena vaan hakkais ja tappais kaikkia tasa-arvosesti. Eikös se ois jees. :) Niin ja minusta ainakin osi hieno elää maailmassa jossa ois vapaus tehdä mitä huvittaa. Olisin toden näkösesti jo kuollu tai kituuttasin joitain juuria pureskellen, mutta ei se mitään. Voisinpahan sanoa eläneeni oikeasti vapaana. :)
Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
-Greg Graffin |
jenni.rotten 30.03.2003 11:52:28 | |
---|
Etkös juuri itse osoita tuossa suuria ennakkoluuloja muita kohtaan? Siks mä kai olenkin niin ahdasmielinen paska. ha ha ha.
Tämähän on yksi valtion tärkeimmistä tehtävistä. Kenen sitten pitäisi säätää lait? Parempi vaan kun mietit omassa päässäs. En ole todellakaan patrioottinen henkilö, mutta haluan sanoa että ole iloinen saadessasi elää näinkin hyvässä paikassa kuin Suomi, jossa sinulla on (toisin kuin liian monissa muissa maissa) oikeus ja mahdollisuus olla oma itsesi; muistaen toki että sama pätee kaikkiin muihinkin. Kuuntele muiden mielipiteitä ja tarkastele heidän näkemyksiään, ehkä opit jotain itsekin. Saatan vaikka oppiakin yhteiskuntakelpoiseksi. Olisiko siitä kellekään etua? En ole eri mieltä asioista kanssasi sen takia että olet punkkari, sama pätee varmasti moniin muihin henkilöihin kenen kanssa olet täällä keskustellut. Se olet ei ikinä mene silmissäni sen edelle olet. -juki Kiitos.
Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
jenni.rotten 30.03.2003 11:59:45 | |
---|
Aamen. Eli puhun, eli esitän mielipiteeni. Siitä vaan.
Edelleen ihmisillä on oikeus puhua ja esittää mielipiteensä susta, niinkuin sinäkin esität muista. Esitän kun on tarvetta. Älkää antako sen haitata.
Joo ja kaikki ruottalaiset on homoja, naiset huoria ja somalit varkaita. Saattaa ollakin. Mutten allekirjoita.
Kaikki, kaikki ja aina se sama vitun kaikki. Eikös ne natsit ollut niitä jotka yleistää ja sanoo että KAIKKI juutalaiset yms. ovat pahoja ja ali-ihmisiä. Sinä mukaan lukien.
Potki takaisin. Niinkuin Oi Polloikin laulaa "fight back!" Pitääkin tästä mennä tonne pihalle potkimaan talon sienää. Auttaisiko se sinua paljonkin?
Monta tapausta olet nähnyt? Kaksi. Ootko miettiny että MIKSI kytät hakkaavat jotakin kadulla? Saattaa johtua meistä "e-niin-yhteiskuntakelpoisista-ihmisistä". Mistä sitä ikinä tietää. Loiset pitää hoitaaa kaduilta. Huvin vuoksiko? Saattaa olla niinkin. Ei täällä suomessa. Itse en ole kyllä ollenkaan poliisin ystävä, mutta on niihinkin joutunut muutaman kerran turvautumaan ja silloin ihan hyvillä seurauksilla. Minä en ole ikinä turvautunut enkä turvaudu.
Johtuisikohan vaikka tuosta että ne mummot kattelee sua kieroon. Kiljunjuonnilla ja räkimällähän tämä maa pelastetaan. Mitä sanoisit jos niin kävisi? Kaikki jois kiljua ja räkis ympäriinsä. Eiköhän siinä sitten elettäis aika sulassa sovussa. No eikä. Hienoa että keksit ratkaisun kaikkiin ongelmiimme. Eikö olekin?:D
Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
jenni.rotten 30.03.2003 12:00:31 | |
---|
Ihan mielenkiinnosta kysyn vaan, että mitkähän palkat Jennin mukaan maksetaan 300€:lla ? Siinä vasta kysymys.
Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
jenni.rotten 30.03.2003 12:03:02 (muokattu 30.03.2003 12:03:18) | |
---|
Tännehän on tullut outoa juttua. Mun mielestäni kaikki saavat digata just sitä musaa ja just sitä kulttuuria mitä haluavat - kunhan eivät vahingoita muita. Samaa mieltä. Ja muut sitten kiltisti elävät sen asian kanssa. Näköjään kaikki eivät ajattele samalla tavalla. Hmm. Olisikohan meikäläinen tarpeeksi vanha punkkariksi punkpoliisien mielestä? Olen 33-vuotias. Voi olla montakin mieltä-:) PS. Toi Anarkiapurilaisen laittama TV-linkki oli mainio. Samaa mieltä taas kerran. P.S. Enkö olekin myötämielinen? Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
Veke 30.03.2003 12:03:44 (muokattu 30.03.2003 22:14:10) | |
---|
Sä et kyllä todellakaan tiedä mistään mitään. Säälittävä teiniuhoaja. p.s. Tuosta Green Daysta ja NOFXista sen verran että Sin Dioskin haukku ne ihan lytyynn eräässä haastattelussa :D ne ei ole todellakaan nähnyt sitä punkkia. p.s.s. Vittuun kaikki. EDIT: Kirotusvirheet. |
jenni.rotten 30.03.2003 12:05:49 | |
---|
Tottakai saa kuunnella mitä haluaa, mutta ei kannattaisi vaahdota asioista, mistä ei mitään tiedä. Jos ilmoittelee täällä kiteeläisen 14v teinitytön innolla, että "poliisit hakkaa ihmisiä kaduilla", niin sitä tekee vain itsestään tyhmän. Terv. nim. "Kytät on natsisikojaaaaaa" Oletkos sä aivan varma mun iästäni, hemmetin munamäki? Kiinnostas vaan tietää kuka sä sitten olet ja kuinka vanha, 5- vai 6-vuotias? Sä teet itestäs vielä tyhmemmän ottamalla kantaa tähän keskusteluun.
Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
the jokke 30.03.2003 12:36:16 | |
---|
Siinä vasta kysymys. niinpä. etkö osaa vastata siihen? itse aiheen kuitenkin aloitit. |
the jokke 30.03.2003 12:37:40 | |
---|
Oletkos sä aivan varma mun iästäni, hemmetin munamäki? Kiinnostas vaan tietää kuka sä sitten olet ja kuinka vanha, 5- vai 6-vuotias? Sä teet itestäs vielä tyhmemmän ottamalla kantaa tähän keskusteluun. no mä voisin kyllä vaikka lyödä vetoa, että se sun ikäs on jotain sellaista mitä edellä mainittiin. |
jenni.rotten 30.03.2003 14:53:24 | |
---|
niinpä. etkö osaa vastata siihen? itse aiheen kuitenkin aloitit. Osaanhan mä siihen vastata. Vastaus on, että mieti itse. Kaipa sä sen itse tiedät paremmin kuin mä, mähän olen "teiniuhoaja" enkä tiedä asioista mitään. Tai no, kysy Vekeltä, se tietää kaiken. Tai on ainakin tietävinään. P.S. Jos Veke ei tiedä, kysy Medicationilta. Sekin tietää paljon.
Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
jenni.rotten 30.03.2003 14:54:56 (muokattu 30.03.2003 14:55:48) | |
---|
no mä voisin kyllä vaikka lyödä vetoa, että se sun ikäs on jotain sellaista mitä edellä mainittiin. Mun laskutaidolla mä oon ehkä hiukan vanhempi. P.S. 1 + 1 = 11 EDIT: ja 2 x 2 = 8
Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
the jokke 30.03.2003 16:37:43 | |
---|
Osaanhan mä siihen vastata. Vastaus on, että mieti itse. Kaipa sä sen itse tiedät paremmin kuin mä, mähän olen "teiniuhoaja" enkä tiedä asioista mitään. Tai no, kysy Vekeltä, se tietää kaiken. Tai on ainakin tietävinään. P.S. Jos Veke ei tiedä, kysy Medicationilta. Sekin tietää paljon. eli et osaa vastata. no eihän se olis ollut mahdollistakaan kun sun väitteesi oli aikast absurdi.. |