Aihe: Lapko rokkaa!
1 2 3
riimu
11.12.2004 18:36:16
Näin bändin taannoin Seinäjoella keikalla ja täytyy kyl sanoa, että ukot rokkasivat. En ollut aiemmin kuullut bändiä, mutta nyt täytyy kyllä levyä ruveta hankkimaan.
Let us go in; The fog is rising.
Dreameater
11.12.2004 22:24:12
Jos en erehdy, niin kuulin niiden jotain biisiä pari kertaa yleX:ltä vähän aikaa sitten. Kuulosti mm. The Mars Voltahtavalta. Kunnon räimettä, sillee hienolla tavalla hullua. Eli diggasin. Laulajallakin kiva, erilainen ääni, jossa kuitenkin pientä hiomista, tai lähinnä lausumisen suhteen... paikoin paistoi läpi aika paha suomiaksentti. Täytyy pistää nimi korvan taakse.
Diablero
12.12.2004 16:57:17
Näin videon sessionsissa. Oliko se biisi nyt "Stacy" tms.
Kyllä se vakuutti
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä
the jokke
12.12.2004 21:17:59
Rokkaa. Tuo uus levy ei kuitenkaan yllä ihan aikaisempien tuotantojen tasolle.
Nita Nitro
13.12.2004 11:47:58
Oliko Klubilla muuten ketään paikalla? Tuntuu keskellä viikkoa olevan Tampereella vähän arpapeliä, vaivautuuko väki Klubille.

Juu, noissa Rokko-ry:n illoissa on ollut yleensä erittäin hyvin porukkaa, näin tälläkin kertaa. Halpa hinta varmaan madaltaa monilla kynnystä... Toivotaan että toiminta jatkuu vielä pitkään, niin että Klubin lavalle saadaan lisää uusia ja kiinnostavia nimiä!
"If there's a sound to play / that does not fit today / why not just play the bastard anyway" -ginger
Tympee Huttunen
13.12.2004 12:02:28
Ihan hyvä oli tuo videobiisi. Placebo tuli tosiaan mieleen, mutta mitäs toinen äänelleen voi. Rummuissa taisi virvelisoundi kusta ja huolella tms.
Tupuna
13.12.2004 14:01:08
Enemmänkin Toolia mielestäni soitto muistuttaa, muttei siltikään liikaa. Ihan oma juttu niillä on.

No ei se Toolikaan meikäläiseen iske.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
anttipi
13.12.2004 19:38:31 (muokattu 13.12.2004 19:38:52)

Tätä biisiä --> http://www.jukeboss.fi/I_Have_A_Name.mp3. Hyvä biisi on.

Jostain syystä toi ei napannut senkään vertaa kuin aiemmin mainitsemani Kill Fuck Die. Laulajakaan ei samalla tavalla tuossa biisissä vakuuttanut. Placebosta en lainkaan tykkää, vaikuttaneekohan asiaan. No, lupaan etten kritisoi enempää, ennen kuin olen nähnyt livenä.
Kaska ajaa mopolla.
pikkupeikko
14.12.2004 18:36:09

montakohan kertaa olen yhtyeen nähnyt tässä vuoden aikana...varmaan ainakin viisi. livenähän lapko toimii erinomaisesti. biisit ei vain minusta ole tarpeeksi hyviä. liian samanlaisia keskenään eikä oikein mitään mihin tarttua. mutta hyvännäköinen basisti niillä on! ;)
Koskaan ei voi mennä niin paskasti, ettei siitä positiivisesti ajattelemalla voisi tehdä paskempaa.
Mohla
14.12.2004 19:10:06 (muokattu 14.12.2004 19:10:43)

Vitun perse.

Kirjotin tähän pitkän analyysin, ja sitten jostain syystä serveri hirtti.

Anteeksi vuodatus. Kirjotan uudestaan joskus myöhemmin kunhan jaksan.

EDIT: Niin siis nuo kirosanat eivät liity orkesteriin josta puhutaan...
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
helmihillo
15.12.2004 16:57:06

Rokkaa. Tuo uus levy ei kuitenkaan yllä ihan aikaisempien tuotantojen tasolle.

Älä Jokke puhu paskaa. Torstaina kinoon kattomahan.
http://koti.mbnet.fi/teelmo/teelmo
"we live like penguins in the desert. why can't we live like tribes" - dredg
hitchhiker
16.12.2004 23:10:31
Hyvä bändi ja loistava livenä. Viime viikonloppuna oli bändillä todella kova meininki. :)
Suleima
17.12.2004 01:35:57
Jotenkin on sellanen kutina että oon jossain nähny kyseisen bändin... (pieksämäen esko's?). Eikä mulla ainakaan herättäny mitään tunteita, tosin harvoimpa tuntemattomat pumput mulle herättää...
carlos
26.03.2005 22:28:59
Lapko rokkaa tosiaan! Oli siisti nähdä kyseinen bändi eilen livenä. Mahtavia biisejä, ja varsinkin laulajakitaristi on erinomainen. Lisää tämmöstä kiitos.
I can't hide but I can run for miles
Rattata
27.03.2005 16:54:26
Pitäis tutustua. Kerran livenä nähnyt ja iski kyllä lujaa. Eipä olleet vertaukset Placeboon turhia, mutta eipä haittaa mua.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta pakki ei kestä minkä pärstä vaatis.
Dunga
27.03.2005 18:02:54
Tuli torstaina nähtyä livenä porissa ja kyllä pojat rokkasivat erittäin hyvin, tykkään.
Oh man, I shot Marvin in the face. IMIK #4 [Kyllä lähtee]
jarkkkk
28.03.2005 14:08:32
the armsin omistan ja kyllähän se rokkaa=)

eikä maljan lauluäänen yhdistäminen molkoon musta miinusta ole..ei siinä musiikissa kuitenkaan oikeastaan niitä yhtymäkohtia placeboon löydy.

loistavia molemmat.
|Vanha kettu on parempi kuin pussillinen muusia|
pehko
07.08.2005 01:52:05

rumpali on kovin...se tuli just äsken todistettua
"We are fucking better than you! That's why fuck you! FUCK! YOU! And buy a t-shirt. Good night!" Devin Townsend @ Waldrock 2005
kassper
08.08.2005 23:23:39

Enpä ole kuullut (tai oikeammin kuunnelut) kuin tuon I Have a Name-biisin. Olin kyllä "kattomassa" Tammerfesteillä, mutta Dumisani sumensi kuuloelimeni kohtuu tehokkaasti..

Muuutta, pidän kyllä tuosta em. biisistä. Pitäis kaiketi käydä livekuntokin katsastamassa joskus kunnolla.
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)