Aihe: Line Flextone III Plus vai Tech21 Trademark 60
1 2
Latee
27.03.2005 09:26:52
Toinen näistä vahvistimista on ostoslistalla. Kummastakin löytyy direct out jolla sitten meinaan nauhoitella. Enimmäkseen Saundina haen sellaista potkivaa Mesa Boogie särö saundia. Puhdas puolikin saisi perus hyvä olla vaikka sitä tulee vähän käytettyä. Niin ja kummassakohan mahtaa tuo direct out olla parempi laatuisempi. Linestä löytyisi enemmän täytteitä mutta kumpaako suosittelisit?
Jucciz
27.03.2005 10:31:21
Tech21:n omistaneena suosittelen lämpimästi. Tappohevisoundeja et siitä yksinään saa, mutta kaikki muu puhtaasta aina reippaaseen rokkisäröön siinä on herkkua, ja analogista sellaista. XLR-ulostulo pelasi myös hienosti: sopii yösoitteluun ja jopa keikkakäyttöön. Olen kuullut liian paljon ikäviä tarinoita siitä, miten Line6-tuotteet sekoavat ennen keikkaa, eikä niiden korjaamiseen riitä edes sähköinsinöörin paperit. En myöskään pidä muovisista soundeista, ja juuri niiden valikoima kutosviivan tuotteissa on mittava.

"Osta vahvistin, älä tietokonetta" on mun neuvo. Muut jatkakoon.
kalamies#11 >-)))>
« kalusto · räpellystä »
Pluto
27.03.2005 10:49:46
"Osta vahvistin, älä tietokonetta" on mun neuvo. Muut jatkakoon.

Sama täällä. Ensinnäkin, mielestäni Trademark on paremman kuuloinen vahvistin.

Toisekseen, nyt kun digivahvarihuumasta on viitisen vuotta, ihmiset alkavat huomaamaan miten vittumaista sellaisten huoltaminen ja jälleenmyyminen on. Hinnat tippuvat rajusti, eikä kovin moni osaa digipelejä korjata.
Dillon, you son of a bitch!
Samuel P.
27.03.2005 10:59:15

Itellä on kuutoslinjan ykkösversio, ilman ongelmia on pelittänyt. Line6 on parhaimmillaan kotioloissa käyettäessä, sillä hiljaisella volalla soundit on ainakin mun mielestä parhaimmillaan. Treeni- tai keikkavolyymilla soundi muuttuu mun mielestä muovisemmaksi. Tech21:stä en osaa sanoa, kun en ole kuin joskus kokeillut, mutta hyvältä vaikutti.

Tuolla mun kotisivulla on yksi linellä ulostulosta suoraan äänikorttiin soitettu klippi, jos haluat käydä kuulemassa. Ei mikään mestariteos, mutta antaa suuntaa.
Distortion
27.03.2005 11:44:11
Trademark ehdottomasti. Kuten sanottu, ei tietokoneita.
Allekirjoitus.
Juzzu
27.03.2005 12:03:21
Line6 ehdottomasti, siinä on tietokone!
I love the smell of napalm in the morning
Robert
27.03.2005 14:20:01
Minussa taitaa olla jotain vikaa, mutta kun tuota Tech21:a testailin ei se mitenkään erityisen hyvältä kuulostanut. Ihme hypetystä täällä.

Osta se Line6 :)
:)

kalamies#4 >-)))>
Latee
27.03.2005 14:42:13
Näistä kahdesta Trademark 60 ehdottomasti. Tarjoilisin vielä kolmanneksi tähän samaan sarjaan Voxin Valvetronixia, joka pesee ainakin TM60:sen ihan 6-0, sekä säröissä ja puhtaissa.

Voxissakin ilmeisesti ulostulo on sellainen että se koittaa mallintaa mikitettyä?
Samuel P.
27.03.2005 14:42:32

Näistä kahdesta Trademark 60 ehdottomasti. Tarjoilisin vielä kolmanneksi tähän samaan sarjaan Voxin Valvetronixia, joka pesee ainakin TM60:sen ihan 6-0, sekä säröissä ja puhtaissa.

Meinasin just ehdottaa kokeilemaan tuota Voxia, siinä on oman kokeilun perusteella mukavan dynaamiset soundit.
Generic L
27.03.2005 14:50:27
Itse ostaisin ennemmin Flextone II kuin III..... käy tsekkaamassa sekin, hyvä peli on ainakin mun mielestä... enemmän pidin siitä II:sta kuin Flextone III:sta
Ze Kink
27.03.2005 14:56:02
Tech 21. Tuolla kombolla usein soittaneena voin suositella. Todella monipuolinen ja hyväsoundinen vehje, joskin eq hieman rajoittunut.
Ze Kink
27.03.2005 14:56:57

Jos se on se uusi jossa on se metalliverkko eessä, niin ovat muuten yllättävän hyväsoundisia. Testailin sitä 30w mallia ja tykkäsin kyllä.
superfly
27.03.2005 15:11:46 (muokattu 27.03.2005 18:09:37)
Voxissakin ilmeisesti ulostulo on sellainen että se koittaa mallintaa mikitettyä?

On kyllä ja ihan kohtuullinenkin vielä. Pari keikkaa on tullut tuosta suoraan linjaan vedeltyä ja esim. kotistudiokäytössä toimii nykyään V-Ampin tilalla . Silti suosin kyllä mikittämistä edelleenkin, jos vain mahdollista.
Valvetronixin 60-wattisesta VT-mallista siis puhuin.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Oz
27.03.2005 18:04:26

jos ostat line 6 niin osta ehdottomasti siihen se jalkalankku.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Juzzu
27.03.2005 18:05:59
jos ostat line 6 niin osta ehdottomasti siihen se jalkalankku.

Ja jos et osta linjakuutosta joudut jalkapuuhun!
I love the smell of napalm in the morning
Tompsi
27.03.2005 22:24:48
Jos tuo TM60 on ollenkaan samankaltainen saundeiltaan kuin oma TM10 niin suosittelen kovasti. Hyvä pönttö on se, eikä tarvitse pelätä että vahvistin menee hedelmäpeliksi virtapiikin sattuessa.
Latee
27.03.2005 22:27:23
Jees. Kiitokset Voxi vinkistä. Jos joltain löytyy samplea näista vahvareista niin pistä ihmeessä.
Jucciz
27.03.2005 23:16:13
Tech 21 Trademark 60:
http://mp3.jucciz.com/tech21/

Pahoittelen pätkien sekalaatuisuutta, nuo eivät tee oikeutta vahvistimelle, mutta muutakaan ei ole tähän hätään tarjolla, jos siis Tech21:n sivujen klipit on jo katsastettu. Putkivehkeet vaan veivät sydämeni, joten Trademark vaihtoi omistajaa. Edelleen muistan silti lämmöllä laitetta: pieni, kevyt kantaa, hyvä soundi löytyi vaivatta... eikä osia tarvinnut vaihtaa ikinä. :)
kalamies#11 >-)))>
« kalusto · räpellystä »
Walrus
28.03.2005 01:55:18
Trademarkia ei tarvitse säätä puolta vuotta että siitä saisi hyvät soundit kuten noita line6:sen vehkeitä. Niin ja sen puolen vuoden säädönkin jälkeen Trademarkin soundi on vielä parempi ja luonnollisempi kuin flexussa. Niin lähellä oikeeta putkikonetta että tuskin sitä enää korvalla huomaa.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)