biibob 25.03.2005 20:24:22 | |
---|
Eli mitkä olisivat sellaisia hyviä echoja, jos pitäisi saada tuollaista echoplex soundia? Aito maestro echoplex on harmi kyllä liian kallis. Olen katsonut vaihtoehtona esim. danelectro reel echoa. Mitä muita vaihtoehtoja on? Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
Jake24-25 25.03.2005 20:28:46 | |
---|
Eli mitkä olisivat sellaisia hyviä echoja, jos pitäisi saada tuollaista echoplex soundia? Aito maestro echoplex on harmi kyllä liian kallis. Olen katsonut vaihtoehtona esim. danelectro reel echoa. Mitä muita vaihtoehtoja on? En tiedä mikä on suhtautumisesi digitaalisiin mallintimiin, mutta ainakin Line6:sen Delay Modellerissa on erilaisten kaikulaitteiden mallinnuksia ja myös Echoplexin. Lisäksi on myös joku räkkimallinen kaikulaite (valmistajan nimeä ja mallia en muista), jossa on erilaisten nauhakaikujen mallinnuksia (ja tämä ei ole Line6:sen Delay Modellerin räkkiversio:)) Tätä tarkoittamaani räkkilaitetta on mainostanut Hank Marvin. "Rock´n Roll is cool, but ain´t nobody´s fool!" Jake T |
biibob 25.03.2005 20:33:38 | |
---|
En tiedä mikä on suhtautumisesi digitaalisiin mallintimiin, mutta ainakin Line6:sen Delay Modellerissa on erilaisten kaikulaitteiden mallinnuksia ja myös Echoplexin. Lisäksi on myös joku räkkimallinen kaikulaite (valmistajan nimeä ja mallia en muista), jossa on erilaisten nauhakaikujen mallinnuksia (ja tämä ei ole Line6:sen Delay Modellerin räkkiversio:)) Tätä tarkoittamaani räkkilaitetta on mainostanut Hank Marvin. Line6 on jostain syystä aina ollut minulle jokin "kirosana". Siispä en ole kokeillut noita digitaali härpäkkeitä. Voisi tuotakin varmaan testata. Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
Feggy 25.03.2005 21:18:18 | |
---|
Ibanez DE-7 on ihan kelpo "vanhanaikainen" delay. Less is more. |
McNulty 25.03.2005 23:22:31 (muokattu 25.03.2005 23:22:54) | |
---|
no jos digitaalista pitää suositella niin miten olisi Digitechin DigiDelay? siitä löytyy ihan mukavat delay-saundit... |
Lord of the strings 26.03.2005 16:38:57 | |
---|
no jos digitaalista pitää suositella niin miten olisi Digitechin DigiDelay? siitä löytyy ihan mukavat delay-saundit... Jep. Tap-tempokin löytyy samasta paketista. Hyvät soundit ja kestävä. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli? |
Jouni Antero 26.03.2005 20:30:03 | |
---|
Chandlerilla oli aikoinaan digitaalinen delay, joka oli viritelty simuloimaan nauhakaikua. Koko jutun juju oli taisi olla ihan vain se, että viivästetyllä kaiulla oli sävynsäätö, eli jos saat signaalin jaettua ja yhdistettyä, niin kokeile sen viivästetyn äänen sävyttämistä tummemmaksi, niin pitäisi pelata - studiossahan tämä ei ole edes ongelma. |
Olen katsonut vaihtoehtona esim. danelectro reel echoa digitaalihärpäke se tuokin on |