Aihe: remon kalvot
1
TAMAS
26.03.2005 16:36:19
kenellä on kokemusta remon ambassador coated kalvoista? olisi uusien kalvojen aika ja pitäisi siis saada hyvät kalvot. onko nämä siis hyvät kalvot kuten monet sanovat?
niinpähän kun se on
ToMi88
26.03.2005 16:38:45

On ne hyvät.. sellaiset yleiskalvot ja varma valinta. Osta pois vaan!
tthei
26.03.2005 16:38:59 (muokattu 26.03.2005 16:39:25)

Uskon että suurimmalla osalla täällä on ainakin jotain kokemusta coated ambassadoreista.

Oma mielipiteeni: Hyvä peruskalvo, ja virvelissä toimiva vaikka saattaa vähän demppiä tarvita ainakin virvelissä. Itellä on virvelissä ja kyllähän siitä saa vaikka millasta soundia aikaan.
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist -------------------------- www.innervision-fin.tk
moderndrummer88
26.03.2005 16:43:40 (muokattu 26.03.2005 18:09:14)
hyviä yleiskalvoja ovat. entisessä setissä oli ja niillä sai semmosen mukavan pehmeän soundin. uudessa setissä on emperor clearit mutta kyllä minä noihin ambrassor coatedeihin vaihan jossain vaiheessa kun emperorien sointi on kuitenkin sen verran kylmä - toisinkuin ambrassoreissa
virveliin kun hommaat vielä controlled sound kalvon missä on se musta lätkä siinä kalvon alla niin ei tarvitse teippien kanssa ruveta leikkimään
Tärbä-tärbä-kosh
Polskan Tulkinta
26.03.2005 19:10:59
Joo eli kuten jo sanottiin niin hyvä peruskalvo. Ja kun on karhea niin vispiläjazz etc. onnistuu hyvin. Jee. Bumbtsibuminkin rumpalilla oli coated ambassadorit. :)
Niskamies
26.03.2005 19:13:56
Coated Ambassador on varmaan maailman toiseksi yleisin kalvo clear ambassadorin jälkeen. Omasta mielestäni kalvo on ihan ok, mutta Aquarianin Satin Finish hoitaa saman homman kaikin puolin paremmin. Mutta tämä on vain mun mielipide. Remolla on ongelmia laadunvalvonnan kanssa, ja joissain kalvoissa pinnoitus kestää todella vähän. Itsellä on parissa virvelissä ollut satin finish. Saundi on parhautta, ja kestävyys sitäkin parempaa. Ludarissani oleva Satin Finish on paremmassa kunnossa kun Pearlissa oleva Ambassador, vaikkapa Ludarilla on soitettu varmaan 10:t treenit ja muutamat keikat, kun taas Pearlilla kahdet treenit.
Meitsi on meshissä.
moderndrummer88
26.03.2005 20:21:06
Coated Ambassador on varmaan maailman toiseksi yleisin kalvo clear ambassadorin jälkeen. Omasta mielestäni kalvo on ihan ok, mutta Aquarianin Satin Finish hoitaa saman homman kaikin puolin paremmin. Mutta tämä on vain mun mielipide. Remolla on ongelmia laadunvalvonnan kanssa, ja joissain kalvoissa pinnoitus kestää todella vähän. Itsellä on parissa virvelissä ollut satin finish. Saundi on parhautta, ja kestävyys sitäkin parempaa. Ludarissani oleva Satin Finish on paremmassa kunnossa kun Pearlissa oleva Ambassador, vaikkapa Ludarilla on soitettu varmaan 10:t treenit ja muutamat keikat, kun taas Pearlilla kahdet treenit.

missäs hinnoissa nämä satin finishit sitten pyörii?
Tärbä-tärbä-kosh
Niskamies
26.03.2005 20:35:20
missäs hinnoissa nämä satin finishit sitten pyörii?

Muutaman euron hintavampia kappaleelta kuin Ambassadorit.
Meitsi on meshissä.
hollmi-5
26.03.2005 20:52:36
Jos Ambassador coated ei ole maapallon myydyin kalvo, niin se on jo ihme... Viitisen vuotta sitten niissä oli paksumpi pinnoitus ja soundi kärsi. Nyt ne ovat taas iskussansa. On se vain kumma, kun täällä arvostellaan Remon kalvoja. Sanokaa joku oikein hyvin soundaava levy, niin ilmeisesti kalvot ovat kuitenkin Remon. Kaikkea olen kokeillut ja aina Remoon palannut. Vaikka ne ovatkin halvimmat, niin hinta ei ole vaikuttanut valintaan.
Mika Hollström
Niskamies
26.03.2005 21:28:02
Kaikkea olen kokeillut ja aina Remoon palannut. Vaikka ne ovatkin halvimmat, niin hinta ei ole vaikuttanut valintaan.

Ihmisellä on oikeus omaan mielipiteeseensä. Oletko itse kokeillut Satin Finishejä, ja jos olet niin miten kävi ambassado vertailussa?
Meitsi on meshissä.
ToMi88
26.03.2005 21:33:39

Ihmisellä on oikeus omaan mielipiteeseensä. Oletko itse kokeillut Satin Finishejä, ja jos olet niin miten kävi ambassado vertailussa?

Kyllä näin on.. Oon soittanu itekkin joskus setillä missä oli tomeissa noi satinit ja oli ne kyllä ihan yhtähyvät kuin ambassadoritkin
hollmi-5
26.03.2005 23:35:03

Avattaressa olevassa Sonorin Signature Symphonyssa on nytkin se Satin Finish ja muuallakin olen sitä testannut. Ambassadoriksi sekin vaihtuu, kun vaihdon aika tulee.
Mika Hollström
markkuliini
27.03.2005 01:54:22

Jotenkin muovinen soundi oli tuollaisessa Aquarianin satin finish kalvossa kun testasin virveliin ja bassorumpuun. Mutta makuasioitahan nämä. Kyllä tuo Remon coated ambassador on toistaiseksi se kaikkein paras yleiskalvo minulle, enkä ole parempaa löytänyt Evansilta enkä muiltakaan. Eikä tässä kirjoituksessa ollut mitään pointtia näköjään, kunhan julistelen tässä.
Ruutikallo
27.03.2005 11:02:24
Kyllä ambassador "paras" remon kalvo on, todellinen allround kalvo. Mutta reneissance on kova kilpailija sille saundinsa puolesta ja pinnoite kestää suti käytössä. Tosin on se hintavampikin.
Onhan elämä kallista, mutta siihen sisältyy matka auringon ympäri kerran vuodessa...
TAMAS
27.03.2005 11:35:09
paljokos noi suunnilleen maksaa? tarkoitus olis ostaa 12"13"16 tomeihin.
niinpähän kun se on
pehmo
27.03.2005 13:42:02

10-17e on 10-18" hinnat.
Je dois partir
tthei
27.03.2005 13:48:32

Ihan vinkiks vaan, että Soitin Laineen sivuilta on hyvä kattella Remon kalvojen hintoja.
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist -------------------------- www.innervision-fin.tk
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)