Uli Con Carne 14.04.2003 22:05:12 | |
---|
Niin, ja Falling Into Infinity ja Waiting For The Punchline kolahtaa muuten täälläkin...mutta niin myös bändien muut tuotokset. Hahaa, kohtalotovereita! Tuo Punchline on ainakin ollut semmonen että en oo kovin montaa löytäny joka diggaa. Hyvä että makua on muillakin... ;) "I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
ANTEMERIDIEM |
Cletus Awreetus 15.04.2003 21:17:46 | |
---|
No mutta Watsonhan soitti kyseisellä levyllä ainoastaan "Cut To The Chase" kappaleessa. Morsen lisäksi siis, "duona". Niin siis Watson soitti ne monen sormen tapping jutut pelkästään..
Kirahvi sanoo öri öri öri |
kid ego 16.04.2003 09:35:28 | |
---|
Hahaa, kohtalotovereita! Tuo Punchline on ainakin ollut semmonen että en oo kovin montaa löytäny joka diggaa. Hyvä että makua on muillakin... ;) ihan vitun hyvä levy lukuunottamatta leave me alone -biisiä. kaikki muu rokkaa ihan täysillä, tuntuu että bändi olisi ollut levytyksen aikoihin hieman vapautuneempi kuin aiemmin. tosin diggasin enemmän paul gearyn kuin mike manginin rumpaloinnista.
get the funk out! |
Rock00 24.03.2005 15:24:20 | |
---|
Ei se Mars välttämättä mikään kitarajumala ole, se vetää Mötleyn biisit hyvin, ja sillä on selkävamma se ei voi siks pelleillä niinkun Nikki ja Vince, mutta se on kyllä hyvä kitaristi. |
Rock00 24.03.2005 15:27:07 | |
---|
Kasari kitaristeista ku oli puhe, niin Richie Samborahan on kuiteskin aika hyvä kitaristi. Hakee vaikutteensa enempi perus rockista, mutt silti vetää varsin tyylikkäästi. Sen soitossa onkuitenkin sitä soittamisen riemua, josta ite ainakin tykkään. En oo sen soololevyjä kyllä kuunnellu, mutt Bon Jovissahan se oli ihan piristävä ilmestys Samboran soololevyt on huomattavasti enemmän bluesia, kun mitä Bon Jovi tekee. En ole kuunnellut sitä Undiscovered soulia, mutta näin on ainakin stranges in this townilla |
J_Mantyla 25.03.2005 10:41:09 | |
---|
Mun mielestä Mars ei teknisesti ole mikään kaksinen kitaristi, mutta sehän kunnon rock-bändissä ei ole mikään mittari kokonaisuuden kannalta. Hyvässä bändissä voi olla huono kitaristi muttei huonoa rumpalia. Mötiköiden taika on Sixxin yksinkertaiset kolisevat riffit ja Tommy Lee, samalla konseptilla toimii Peer Gynt. Vastuunsiirrolla onnistuu käsienpesu alta aikayksikön |
Pitsku 25.03.2005 16:35:06 | |
---|
Mun mielestä Mars ei teknisesti ole mikään kaksinen kitaristi, mutta sehän kunnon rock-bändissä ei ole mikään mittari kokonaisuuden kannalta. Hyvässä bändissä voi olla huono kitaristi muttei huonoa rumpalia. Mötiköiden taika on Sixxin yksinkertaiset kolisevat riffit ja Tommy Lee, samalla konseptilla toimii Peer Gynt. Hetkinen. Minä en ainakaan T. Nikkiä laittaisi kategoriaan "ei teknisesti kaksinen kitaristi". Miehen sliden käytöstä voi jokainen meistä yrittää ottaa mallia ja Nikin riffit on rautaa. Nikki ei tiluta, mutta se ei Peer Güntin musiikkityyliin -herran kiitos- kuulukaan. Erkinharju on kyllä kone... Pelimies ostaa ensin mailat ja vasta sitten opettelee pelaamaan |
Angus 25.03.2005 17:54:12 | |
---|
Hetkinen. Minä en ainakaan T. Nikkiä laittaisi kategoriaan "ei teknisesti kaksinen kitaristi". Miehen sliden käytöstä voi jokainen meistä yrittää ottaa mallia ja Nikin riffit on rautaa. Nikki ei tiluta, mutta se ei Peer Güntin musiikkityyliin -herran kiitos- kuulukaan. Erkinharju on kyllä kone... Samaa mieltä. Varsinkin tuo Nakin sliden käyttö on uskomatonta. Järjettömän tiukka kitaristi. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
J_Mantyla 25.03.2005 18:36:46 | |
---|
Ajoin takaa kommentillani sitä, että välttämättä ykkösluokan bändissä ei tarvita hyvää kitaristia, Nikin tyylistä pidän erityisesti. Tolla konseptilla korostin tota samankaltaisuutta Cruen ja Gyntin välillä rytmipuolen osalta ... Kyse on kokonaisuudesta. Tässä joskus taannoin mietittiin Marsin mahdollisia korvaajia mikäli sen sairaus äityy tosi pahaksi, ja George Lynchin nimi mainittiin. Äijä on soittomies mun korvaani viimeisen päälle mutta olisi Cruen soundin kannalta bändille aivan väärä valinta. Vastuunsiirrolla onnistuu käsienpesu alta aikayksikön |
Angus 25.03.2005 22:37:53 | |
---|
Ajoin takaa kommentillani sitä, että välttämättä ykkösluokan bändissä ei tarvita hyvää kitaristia, Nikin tyylistä pidän erityisesti. Tolla konseptilla korostin tota samankaltaisuutta Cruen ja Gyntin välillä rytmipuolen osalta ... Mä en kyllä itseasiassa löydä mitään yhteistä Crüella ja Güntilla. Nikki ja Mars ovat mielestäni täysin erilaisia soittajina. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
sirdickyj 26.03.2005 10:23:09 | |
---|
Mick Marsin ansiot on ihan muualla kuin häikäisevässä soolotyöskentelyssä. Esim. joku Kckstart my heart on ihan tappokamaa kitarariffinsä puolesta, eli on sillä ukolla jotain semmosta mitä ei välttämättä ihan joka ukolla oo. Mutta soolokitaristina ja itseasiassa aika usein komppaajanakin melko surkea esitys, josta Bob Rock sai aivan uusia puolia irti. Jopa niin uusia, että tulee mieleen että soittikohan Mick itse kaikki jutut Dr. Feelgoodilla. Ja sillä Corabi-levyllä itse Corabi soitti varmaan kitaraa myös, koska on pystyvä kitaristi. Eikös sen pitänyt jäädä bändiin kitaristiks sillon, kun levy-yhtiö pakotti äijät ottamaan Vincen -tuon laulavan vuohen- takasin bändiin? WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Mä en kyllä itseasiassa löydä mitään yhteistä Crüella ja Güntilla. Nikki ja Mars ovat mielestäni täysin erilaisia soittajina. En tuota tarkoittanutkaan, kummallakin bändillä on aivan oma soundinsa. Mun mielestä vaan kummankin soundit perustuvat samoihin perusasioihin. Vastuunsiirrolla onnistuu käsienpesu alta aikayksikön |
Angus 27.03.2005 05:36:00 | |
---|
En tuota tarkoittanutkaan, kummallakin bändillä on aivan oma soundinsa. Mun mielestä vaan kummankin soundit perustuvat samoihin perusasioihin. No joo ehkä mä en ole sitten tota Mötleyta tarpeeksi kuunnellut muodostaakseni kunnon kuvan tuosta Marsista. Minulle vaan nuo tuntuvat niin erilaisilta kitaristeilta joka kantilta. "It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey |
Peoplez 27.03.2005 15:06:30 | |
---|
On se siinä mielessä merkittävä kitaristi että Mötleytä kuunnellessa mulla tulee aina hymy kasvoille, toisin sanoen hyvä mieli. Ja onhan tuolla muutama aivan superhyvä kitarariffi. Siis oikeasti aivan saakelin hyvä. Mutta en todellakan ole mikään Mötley-fani. Mick on vaikuttanut kuitenkin aina hyvältä tyypiltä toisin kuin bändikaverinsa. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
sunder 27.03.2005 22:33:55 | |
---|
Vaikka ite fanitankin ko. bändiä, niin ei Marsin lirutukset aina ole mitään mahtavaa kuunneltavaa. Sopivat silti tarkoitukseen ja ajavat asiansa. Henkilönä tosiaan saa sympatiat mötleyn jannuista. |
M1kk0 27.03.2005 22:40:05 | |
---|
en miehestä tiedä paljoa, muutakun sen, mitä The Dirtin perusteella voi tietää. en myöskään mötleyltä kovin paljoa kappaleita tunne, mutta tässä taustalla soi Too Young To Fall In Love ja kyllä se siinä ihan kivasti soittaa. |
shovi 28.03.2005 16:46:16 | |
---|
Mötleu crue sarjaa, varsinkin nuorempien keskuudessa, kaikki tietää, kukaan ei ole kuullut...ja hyvä niin. Kyllä meikä on, ikää 15. Ja luulempa että muutaman suosikissa olleen mötikkäjutun jälkeen teinikanatkin innostuu kuuntelemaan :) |
Keppi 28.03.2005 18:38:26 | |
---|
Minulle vaan nuo tuntuvat niin erilaisilta kitaristeilta joka kantilta. Itse kuuntelin pienenä Mötiköitä silloin, ku bändi oli vielä kovassa vedossa. Itseasiassa kyllä Nikki(siis Timo), vois hyvinkin käydä tyylillisesti Mötley Crüen kitaristiksi. Kyllähän Mötiköitten kitarajutut on aika rock'n'roll vetoisia. Shout At The Devil oli ehkä ainut levy, jolla bändi kuulosti enemmän perinteiseltä heviltä, mutt muutenhan ne kuulosti aika perus rockilta. ...no ei vaineskaan;) |
Lönnrot 28.03.2005 20:50:14 (muokattu 28.03.2005 20:53:11) | |
---|
Mun mielestä koko Crüe on legendaarinen kaiken muun paitsi sävellystensä puolesta, mutta se nimikkolevy ilman Vinceä potkii kyllä lujaa perseelle, kitarat rouhii ja Tommy näyttää miten lujaa rumpuja voikaan paalujunttamaisesti, silti groovaavasti lyödä. Hello Kettle, my name is Pot. |
Rajapatsas 31.03.2005 09:31:22 | |
---|
Hyvää keskustelua kaikki tyynni! >Mä en kyllä itseasiassa löydä mitään yhteistä Crüella ja Güntilla. Nikki ja Mars ovat mielestäni täysin erilaisia soittajina.< Ovatko sittenkään! Kun miettii esimerkiksi sliden käyttöä tai tiettyjä riffejä (vrt. esim Wild Side ja Backseat, niin ei sitä eroa niin ihmeellisesti kuitenkaan ole. Kummallakin soitto perustuu hyviin riffeihin ja niiden ympärille rakentuviin biiseihin. Mitä Marsiin tulee, niin allekirjoittaneelle Dr Feelgood on lähes täydellinen kitaralevy. Järjettömän iso soundi, hyviä riffejä ja ennenkaikkea hyviä melodioita. Nämä nyt ovat makuasioita, mutta enpä oikein Mötleyn kaltaisessa musiikissa kaipaakaan mitään tiluttajaa. Tulee aina mieleen Poisonin levy Native Tongue, jossa C.C. deVillen tontin otti hoitaakseen Ritchie Kotzen. Sinällään hyvä kitaristi, mutta olihan se aika epäsikiö yhtälö. Mick Marsin tähtiriffejä ovat ehdottomasti Wild Side, Sticky sweet, Looks that kill, S.O.S... list goes on... |