WestoneW 26.03.2005 16:41:24 | |
---|
Pääsin testaamaan tota (edullisinta) GCB95 mallia ja tykkäsin.Tuo 95q kuitenkin kiinostaisi enemmän tuon boostin ja q-control säädön takia.Elikkä onko kyseinen laite periaatteessa sama wahi edellämainituilla ominaisuuksilla.Onko kellään kokemusta tuosta? |
McNulty 26.03.2005 16:49:31 | |
---|
Pääsin testaamaan tota (edullisinta) GCB95 mallia ja tykkäsin.Tuo 95q kuitenkin kiinostaisi enemmän tuon boostin ja q-control säädön takia.Elikkä onko kyseinen laite periaatteessa sama wahi edellämainituilla ominaisuuksilla.Onko kellään kokemusta tuosta? 95Q on normi-baby + nuo kaksi ominaisuutta. Boosti ja Q-control... Itselläni on tuo 535Q ja suosittelen sitä edelleen jokaiselle monipuolisen wahin etsijälle. |
Lord of the strings 26.03.2005 18:00:53 | |
---|
Itselläni on tuo 535Q ja suosittelen sitä edelleen jokaiselle monipuolisen wahin etsijälle. Onko tuossa True-Bypass? "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli? |
McNulty 26.03.2005 18:09:07 | |
---|
Onko tuossa True-Bypass? 100% varma en ole mutta veikkaisin että on... eipä se ainakaan signaalia syö vaikka on ollut missä päin ketjua. |
Dr. Muff 26.03.2005 18:25:47 (muokattu 26.03.2005 18:37:57) | |
---|
100% varma en ole mutta veikkaisin että on... eipä se ainakaan signaalia syö vaikka on ollut missä päin ketjua. Minä olen 100% varma että minun 535ssa ei ollut. Sillä kytkimellä ei pysty TBP-kytkentää tekemään ja lisäksi veti germanium-fuzzin soundin ohueksi tirinäksi kun oli sen edessä. 535qsta on jonkun kaupunkilegendan mukaan tullut tbpillä varustettu versio muttei sitä ainakaan mainosteta dunlopin sivuilla. Mun cry baby 535 ei ainakaan muuttanut soundia vaikkei ollut tbp ja sillon sillä ei ainakaan mun mielestä ole mitään väliä, ellei sitten wahia tarvitse pitää ennen jotain herkkää fuzzia tms. Mun 2senttiä. Avaa ja kato, sillä se selviää. EDIT: Tuossa 95qssa taisi olla erillainen on/off-kytkin. Eli samanlainen polkaisuun reagoiva kun Morleyn Bad Horsiessa. Tota q:n arvoa ei ole tosiaan kovin paha muutella itse, sweepin laajuutta saa säädettyä ja ulostuloakin johonkin rajaan asti. Lisäksi basson määrää on kiva päästä itse säätämään, ettei mene muhjuksi. Tuumasta toiseen. |
McNulty 26.03.2005 18:52:29 | |
---|
Minä olen 100% varma että minun 535ssa ei ollut. Sillä kytkimellä ei pysty TBP-kytkentää tekemään ja lisäksi veti germanium-fuzzin soundin ohueksi tirinäksi kun oli sen edessä. 535qsta on jonkun kaupunkilegendan mukaan tullut tbpillä varustettu versio muttei sitä ainakaan mainosteta dunlopin sivuilla. Mun cry baby 535 ei ainakaan muuttanut soundia vaikkei ollut tbp ja sillon sillä ei ainakaan mun mielestä ole mitään väliä, ellei sitten wahia tarvitse pitää ennen jotain herkkää fuzzia tms. Mun 2senttiä. Avaa ja kato, sillä se selviää. Juu, eipä taida olla tbp... mutta se on hifistelyä muutenkin =) Itselläni on yksi selfmade PNP/Germanium trankku-axis fuzz, ja sen kanssa en huomannut ongelmia oli se sitten ennen tai jälkeen 535Q :) Ilmeisesti tuossa on merkitystä sitten fuzzin piirillä ja komponenteilla tms. |
Dr. Muff 26.03.2005 18:59:30 (muokattu 26.03.2005 19:08:20) | |
---|
Juu, eipä taida olla tbp... mutta se on hifistelyä muutenkin =) Itselläni on yksi selfmade PNP/Germanium trankku-axis fuzz, ja sen kanssa en huomannut ongelmia oli se sitten ennen tai jälkeen 535Q :) Ilmeisesti tuossa on merkitystä sitten fuzzin piirillä ja komponenteilla tms. Muistelisin että Roger Mayerin Axis Fuzzin kanssa ei vastaavaa ongelmaa ollut. Siinä on vissiinkin vain jälkimmäinen trankku germanium toisin kuin Classic Fuzzissa, jonka kanssa oli ropleemia. Paha vannoa kun ei tarkkaan muista mitä laitteita on ollut samaan aikaan. Tuumasta toiseen. |
Vanhat ensimmäisen sarjan 535Q:t eivät olleet true bypass, uudet taas puolestaan ovat. Liekö tuo ero tullut samaan aikaan, kun siirtyivät 18 voltista normaaliin 9 voltin jännitteeseen? Hyvä pedaali kuitenkin säätöineen kaikkineen. Dunlopin 95Q tarjoaa myös hieman säädettävää, mutta tuo "auto-off" toiminto ei välttämättä käy kaikille...itse en ainakaan halua että wah menee päältä kun nostan jalan pedaalilta. |